1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je, dat probleem heb ik ook gehad.
    Ben gewoon wat critischer gaan kijken naar wat ik koop, en wanneer.
    Must haves (ME, Halo) koop ik meteen, games waarvan ik denk die wil ik zeker spelen maar hoeft niet meteen (Deus Ex, Kingdoms Amalur) koop ik zeker wel, maar wacht ik mee tot ik een gaatje heb om ze te spelen....vaak heb je ze dan ook nog eens cheap.:9

    Voor sommige games (zeker pareltjes zoals eerder genoemd) moet je als gamer die van goede games houd gewoon gespeelt hebben.:thumbs:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Deus Ex is gewoon een Must Have. :cool:
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Dude, Deus Ex is zeker een must have. Beetje oordelen over shit die die niet eens gespeeld heeft :+
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Achteraf is dat zeker waar gebleken, maar op moment van release had ik andere games die me leuker leken.

    Wel leuk om zo achteraf positief verrast te worden door een game.:thumbs:
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat had ik met Mass Effect. Dat spel kocht ik een aantal weken/maanden na de release met de gedachte dat "het wel een leuk spel zou kunnen zijn". Voor mij is het uiteindelijk de beste game-serie ooit gebleken. Van DE:HR wist ik al voordat ik hem kocht dat het een geweldig spel was. :9
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat had ik bij beide. Ik denk: Mass Effect koop ik wel om te kijken of het was is. Dat einde is gewoon een fap fap moment, zo geweldig. Niet te letterlijk, maar bij wijze van uitdrukking.

    Deus Ex had ik dat wat minder, maar die had en heeft echt een teringvette wereld en de controls werken meestal erg lekker. Nadeel zijn de eindbazen, die mogen ze er van mij uitlaten.

    Easy, Medium en Hard zijn ook precies zoals het zou moeten voor een dergelijke game en verder is het spel op precies alle dingen die het spel maken goed gedoceerd.

    Je kan snel dood gaan, maar dan moet je keuzes maken. Hoewel het niet direct zo lijkt, zul je er toch meer moeten maken dan je in eerste instantie denkt.

    De wereld, het verhaal, dat allemaal maakt het voor mij zo perfect. Ik dacht eerst ook dat het niets zou worden, maar ik heb de game nog steeds en dat zegt in mijn geval heel wat. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb alleen geen zin dit moment om de DLC te spelen. Ik wil sowieso de game denk 1250/1250 halen maar heb even geen zin om de game door te lopen met zaken waar ik op moet letten e.d.

    Moet ook nog dingen als vind de ebooks, neem geld aan van een guy als zwijg geld en donder een chinees van een dak af.

    Dan maar even de kast in. :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik heb wel een goede tip voor je, voor die e books, wat ik ook deed met alle andere verzamel items, zoals Praxis Kits.

    Ik neem China als voorbeeld: Neem district I, waar je in komt. Doe eerst alles boven de straat en wijk er niet vanaf, herhaal dat op de begane grond en dan eronder. Elk hoekje uitkammen en als je ergens niet bij kan, maar er ligt wel een item, dan kan je er wel bij en moet je om je heen kijken. Ik heb echt teveel met vuilnisbakken en emmers lopen zeulen.

    Hetzelfde doe je met de Praxis Kits, levert veel op. En vergeet de augement om muren te meppen niet te kopen, die is hierbij een must. Veel zwakke muren zitten onder de grond, soms ook niet.

    Herhaal dit alles voor elk ditrict en zet je quests even op off topic. Je moet dit allemaal wel vanaf het begin van de game doen, anders mis je er aardig wat. ;) Er zitten er ook een paar bij Sarif Industries, in de kantoren van je collega's. Hacken heb je op level 5 nodig.

    Semi tip is de break a fall augment, maar die had je al.

    Hoop dat het zo lukt. Vergeet in China trouwens nooit al die kleine achterkamertjes in de winkeltjes. Zelfde geld voor de Pod hotel. Je bent hier wel een uurtje of wat zoet me en bovendien heb je ook aardig wat ammo nodig. Met name een stevige shotgun met extra ammo en damage.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je pakt er even een online (video)guide bij, scheelt een hoop onnodig speurwerk.

    (zo heb ik het gedaan in mijn 2de pt):9
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was ik van plan inderdaad. :+
    Ik had er echt veel aan het eind van de game maar had er een paar gemist op het.begin bij Sarif.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kan, maar bij een Must Have doe je dat niet. :cool:

    Ik heb dat ooit eens geprobeerd blind te doen bij Oblivion, met die kutplanten die je voor 3 of 4 potions moet inleveren in Skingrad. 8)
     
  12. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de game al een paar maanden, maar tot nu toe heb ik alles op stealth gespeeld en 0x betrapt geraakt, alleen nu zoek ik het niet meer om stealthy te doen, ben denk ik nu midden in de storyline
    Ongeveer nadat je bij de chinese corporation bent gekomen en ze de alarm aan zet, dan net langs een best grote army die op je af komt
    .
    Wat hebben jullie gedaan? Ik speel trouwens op medium :p
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vlak voor de ingang van de lift, eigenlijk daar onder kun je in een kruipruimte. Ik vond hem, geen idee of meer er van af weten maar het is makkelijk te vinden en echt handig. Niemand die bij je komt.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [yt]zqmgV3bHA8g[/yt]

    Dan maar dit als we geen film krijgen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Doe deze dan ook even:

    _O__O_
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Van officiële Deus Ex Facebook page. Also, volgens dezelfde Facebook-page is het ook een game en niet de film

    Fantastisch nieuws!:thumbs:_O_

    Timing is wel een beetje verdacht, als dit een 1 April grap is dan is het een van de allerslechtste 1 April grappen ooit.:x
    Jammer dat dit niet ontkracht wordt in de comments, terwijl er wel genoeg replies zijn die uitleggen dat het een game is en niet de film. Laten we het beste hopen.:)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Het zou wel heel erg tof zijn, maar aub wel zonder bossfights. :thumbs:
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er iemand de achievement dat je ongezien de hele SP voltooid?
    Ik heb hem op normal en ben halverwege de SP, alleen nu zit de game in de kast omdat het verrekt moeilijk is om stealth verder te gaan :/
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk anders wat tutorials op youtube. Ik heb de achievement gehaald. Zonder video's of hulp overigens.
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm, ja dat vermijd ik nu expres aangezien dit mijn eerste playtrough is :+
    En zijn achievements alleen op normal+ te halen?
     

Deel Deze Pagina