1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    crap.. ff doorspelen dan. hoe hebben jullie die game zo snel uitgespeeld. ik ben al sinds donderdag bezig. ben ik dan zo nep xD..
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hier hetzelfde.... daarbij zit ik nog steeds met die 2de baas te pielen.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hehe misschien daarom, ik ben uur bezig geweest. heb je gelezen hoe ik het uiteindelijk heb gedaan?
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog steeds??? Damn, heb je mijn tip gebruikt? Pagina terug.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Yep, heb het geprobeerd, maar telkens fail....

    Direct in het begin draai ik me om en gooi daar een EMP. Dan blijft ze staan en schiet ik een volle clip met de heavy gun op haar. Lijkt haar niks te doen en ze loopt dan weg. Vervolgens komt ze en lukt het me nog een enkele keer om een gas granaat op haar te gooien en wederom schiet ik nog een keer 100 kogels in haar.... vervolgens komt ze bij en ga ik vrij snel dood.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb je geen stungun dan? En een shotgun of revolver? Als ze op je afrent spring je over haar heen. Dan stun je dr. Switch naar je gun en richt op dr hoofd. Als ze bij komt stun je haar weer. En dan weer op de hoofd mikken. Dan is ze zo dood. Emp mines kan je ook gebruiken als je geen stungun hebt. Die vind je in die lockers die er staan.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Tactiek voor de 2e boss:

    Misschien een hint:
    beste tactiek om de 2e boss te verslaan is wanneer ze je achtervolgt dat je vlakbij 1 van de generators staat als ze vlakbij je genoeg staat en je hoort haar een aanval doen ren je van haar weg, met de Praxis punten in de Shield skill (dus waar je in totaal volgens mij 45% schild kan hebben) heb je ook een skill waar je niet geraakt kan worden van elektriciteit wat enorm handig voor de 2e boss is, als je dat niet hebt is het nog steeds mogelijk om haar te verslaan met deze tactiek maar alleen wanneer de generator opgeblazen is en al de elektriciteit eruit komt moet je door blijven springen zodat je minder geraakt wordt door de elektriciteit(je overleeft het wel want ik deed dit zelf namelijk ook), wanneer ze geraakt is door alle 4 generators zou ze dood moeten zijn, als niet dan schiet je een paar kogels op haar en dan moet ze wel dood zijn. ;)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De verschillende tactics voor de bosses zouden wel in de startpost mogen. Die bosses verpesten het spel wat imho....
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Taktiek van oniryo is idd de officiƫle tactic.
    Dat wordt ook tegen je gezegd. Maar met behulp van die van mij is ze tre easy. Aangezien ze dan na de 2x stunnen "bevriest"

    Zorg voor een stungun en een 10mm upgraded met armor piercing en damage. Laser is ook handig voor de headshots.... ;)

    Oohw en 3e is helemaal een makkie;

    zorg dat je een magnum met explosive damage hebt. Paar keer knallen en is weg. Maar nog makkelijker wordt hij als je de linebacker grenadelauncher hebt.... 3 nades en hij is weg! ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  10. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik zit ook bij die 2e boss, heb amper ammo! Zal die officiele tactic-manier is proberen.. thx.
    De crossbow is trouwens zeer amusant :)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel voor no kills en stealth, maar heb door de eerste boss mijn lesje wel geleerd. Heb nu een dik geupgrade 10mm bij me ( oa ammo piercing, sneller, meer damage) en een revolver met explosive shots. En veeeeul ammo...

    En stungun, tranq gun, en meer.:)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Shit.... Ik lees net op IGN dat als je de no kills achievement wil, je in de prologue ook niemand mag hebben gekilled. E aangezien je daar no geen knockdown kunt doen, kan dat alleen door overal voorbij te sluipen... Damn, ik weet niet meer of ik dat ook heb gedaan....:x
     
  13. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dr al heel wat uurtjes opzitten en ben nog niet eens bij de eerste baas.
    ik onderzoek alles en heb al heel wat gehackt en een shitload aan energybars en auto hacktools enzo..niet dat ik daar nou zoveel aan heb, maar t onderzoeken op zich vind ik al zo leuk *)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DAMN, lees ook op IGn dat je makkelijk sidemissions kunt missen. Zijnn afhankelijk van timing, volgorde waarin je met mensen praat, hoe je conversaties hebt aangepakt, etc.
    Ben benieuwd hoeveel ik er ga missen. Speel zonder guide en ben in Hengshai en daar heb ik pas twee side missions gedaan.... Praat echt met iedreeen, maar meer nog niet gevonden...
     
  15. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar hoe gay is dat, als je met een guide alles doorloopt? kom op zeg!
    t is toch juist de uitdaging om alles zelf te ontdekken? mis je iets ja pech gehad..:9
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niets gays aan voor zover ik weet ;)

    Maar ik speel ook liever de eerste keer zorgeloos, kijk wel wat ik tegenkom. Latere playthroughs pak ik weleens een guide erbij om extra's te vinden ofzo..
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo denk ik ook. Speel gewoon zonder guide. Overigens wanneer kun je die dlc preorder mission krijgen?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Enigste dat ik weet is dat je die missie krijgt bij
    je tweede bezoek aan China.
    Maar zover ben ik zelf nog niet dus de details weet ik nog niet.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Weet ik genoeg, zover ben ik ook nog nirt.
    Heb nog 7 praxispoints niet gebruikt....:D
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    WTF? Hoe lang is de game wel niet? Ik zit nog steeds niet bij dat 50% punt. 8)
     

Deel Deze Pagina