Half uurtje nog. Ik ga meestal naar de FRS voor games, maar dan ook meestal alleen voor de release vragen. En ze kunnen me denk ik de deur wel uitkijken soms.
DC besteld bij BOL. Komt morgen hopelijk binnen, maar heb tot zondag iets minder tijd. Zaterdagavond o.a. hele avond paintballen in een grote hal.
I know, maar het is even niet anders. We gaan naar een haal in de buurt van Zwaag West Einde, het dorp van, daar schijnt een grote gelegenheid te zijn. En nice dat je hem morgen kan upgraden. Ik ben van plan sowieso 2 Playtroughs te doen, vanwege New Game +
Lees net op gamespot forum dat de game (DIRECTORS CUT) op 360 NIET kan worden geïnstalleerd, dus iedereen met een oudere 360 is nu fucked gezien de herrie van de dvd drive. Voor mij een dealbreaker ook al heb ik een slim, de optie om te installeren ontbreekt en game is nu 2 discs...bummer!
Elke game kan geïnstalleerd worden lijkt mij? Of het verstandig is, is een tweede. En ik zie niet in waarom het nu opeens op 2 discs is.. Hmm, je hebt gelijk..
Ik heb een elite en ik denk wel dat ze dat fixen, want het originele spel kon het wel. En die heb ik ook nog in huis, maar dat zal wel niet kunnen. Elite is toch al wat stiller, maar maak me er niet zo druk om. Morgen heb ik hem in huis als het mee zit.