Eindelijk weer een reden om de 360 aan te doen. GTA V kan me op moment niet boeien namelijk. Te langdradig die SP, wat Read Dead Redemption ook al had. Die saaie sleur in Mexico.
Weirdo. Niks langdradigs aan. Gewoon eens een sp (die geen rpg )is van 30uur en meneer vindt het langdradig
Het moet je wel boeien gast en die SP van GTA kakt gewoon erg in. En vergelijken met RPG's moet je beslist niet doen. 30 uur Mass Effect is heel anders dan 30 uur GTA.
GTA kakt juist hele maar niet in, hoe verder je kwam des te leuker het werd. Gelukkig is alle Oblivion poorten sluiten niet langdradig Anyway, Deus Ex DC gekocht, nu aan het downloaden De game is 18 GB, nice
Hmmm, vreemd. Omdat ik toch al niet zoveel games haal dit jaar wil ik deze wel een beetje op tijd spelen. Krijg jij ook iets van een melding???
Blijft doodzonde dat ik deze game door een gamebreaking bug nooit uitgespeeld heb Zat echt vlak voor het einde maar kan niet verder... Geweldige game verder overigens.
Waarom probeer je het dan niet nog eens? Ik denk dat het wel gefixed is, want er is wel een patch of 2 voor dat soort zaken geweest. Heb ook wel eens een gangstertje kaasrecht omhoog zien schieten, stijfbevroren. Daarna totaal geen last meer gehad van bugs & glitches.
Geen zin (en tijd) om de game weer helemaal opnieuw te spelen. Zal eens kijken of het inmiddels gepatched is inderdaad.