1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Niet erg. Ik ga de game alsnog met volle teuge spelen. :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Nou, ben inmiddels door de proloog heen. Zo hé, wat speelt die game soepeler dan het origineel. _O_ Zie een paar kleine dingetjes in de lichteffecten inderdaad. Wel jammer dat je de discs niet kan installeren. Punt van de eerste wisseling is ook een beetje kut, maar deze versie van de game verdiend een cijfer tussen de 9.3 en 10 als je het mij vraagt. _O_
     
  3. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellow13..., kan me helemaal vinden in je bevinding, game loopt inderdaad een stuk soepeler dan de vanilla versie, wel zonde dat hij niet geïnstalleerd kan worden. Heb ook weinig hoop dat dit nog gepatched kan worden maar blijf hopen want zo met die verbeterde bossfights, geïntegreerde d.l.c. en new game plus, is dit voor mij een van de vetste games deze gen!!!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Alweer de nodige quests en side quests gedaan. Nu zorgen dat ik nog even een Praxis kit vind om muren te kunnen breken en dan kan het grote exploren beginnen. Had gisteravond nog 2 praxis kits, maar die heb ik gebruikt om van hoogtes te kunnen springen. De anderen heb ik gebruikt voor hacken, om alle kantoren in Sarif Industries open te kunnen slopen. Geld is alweer bijna op, maar besteed het wel aan dingen die ik echt kan gebruiken. Wanneer ik muren kan breken, dan weet ik in elk geval nog 2 praxis kits te vinden, die gaan in hacken. En met new game + hoop ik door te kunnen stomen om uiteindelijk alle augments te kunnen hebben. Lijkt me vet, want daarmee is het doel uiteindelijk nog een keer het spel te starten, maar dan alleen om alles te testen, niet weer om alles uit te spelen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    1e boss alweer afgerond. Is nog steeds kut dat 1e boss fight, maar wel beter dan in het origineel. Hopelijk is die 2e ook beter, want die vond ik het kutst van allemaal. 8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    En dat was de 2e boss en meteen bezig met The Missing Link nu. Heerlijke uitbreiding. Even geen augmentations om je druk over te maken. Heb nog niet alles terug, maar dat schip waar je op zit. _O_
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Oja, deze game is er ook nog. Binnenkort maar weer eens spelen :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Je zou hem gaan spelen. Rat. :+:mad:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Game helemaal uitgespeeld, inclusief de DLC uiteraard. Wat is het toch een bazengame. _O_

    En nu dus eindelijk bij New Game + met al mijn augments. Moet alleen alles weer opnieuw verzamelen, maar dat vond ik een vrij logische keuze. Het is al makkelijk genoeg de game.

    En het is leuk om na de missing link in eens 18, bij mij althans, praxis kits te mogen verdelen. :+

    Nu even andere games spelen, want die New Game + kan je uiteindelijk alle augmentations vullen, mits je voor exploren gaat.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Ik heb veel te veel van die Praxis Kits, wat moet ik met al die rommel :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Investeren, zodat je onder andere gewoon van gebouwen af kunt springen zonder problemen. :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Die heb ik als een van de eersten gekocht uiteraard :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Hacken, ook erg handig en het meppen door muren, en wat dacht je van je vijanden zien op 25 meter afstand. Erg handig om te zien welke kant ze oplopen. Ben je zo 10 praxis kits verder. ;)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Die heb ik ook allemaal al :+

    Onzichtbaarheid werkt ook voor lasers :cool:

    Social Enhancer is ook handig.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ja, maar die SE is vooral leuk naar het einde toe, met mensen als Taggart. En die onzichtbaarheid zal ik onthouden, meestal knal ik er gewoon doorheen. Dit doe ik ook vanwege de Pocket Secretaries die iemand bij zich kan hebben en het nare gevoel dat ik dan een ruimte niet in kan omdat ik skills te kort kom. :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Tot nu toe geen alarm getriggerd en geen mensen gedood, lekker sneaky :cool:
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.704
    Leuk Bevonden:
    4.857
    Ok, ik ben er uit. Ik ga deze game gewoon in zijn geheel herspelen :) De game-breaking bug kan ik simpelweg niet omheen en de save daarvoor is echt uren terug. Was er sowieso helemaal uit met betrekking tot het verhaal en de gameplay mechanieken. Morgen beginnen :D
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Missing Link klaar:


    En zowel de Whistleblower als de prisoners gered :cool:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ik had geen keus, hoe deed je dat??? :'-(
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Een geheime gang :cool:
     

Deel Deze Pagina