1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Seh

    Seh Guest

    Ik ben games aan het inhalen van deze generatie die ik op de een of andere manier gemist heb. De director's cut maar even op de kop getikt.

    Ben benieuwd. :cool:
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Had hem een tijdje uitgespeeld, achievement gehaald dat ik niemand had vermoord :cool: (op bazen na uiteraard), 2% van de Steam gebruikers hebben die gehaald :9
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Hier steek jij wel zo'n 50 uur in, plus nog een keertje New Game+, wat gewoon een must is voor bepaalde achievements. _O_
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de director's cut versie dus op geen enkele manier te installeren? :eek:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Nee, helaas en daar baal ik ook wel van. Die laadtijden!!! =(
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nou vooral het kabaal dat mijn xbox dan maakt! :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Dan heb je nog een oude zeker? Ik heb een elite en die is redelijk stil, blaast vooral, maar echt lawaai nee. First World Problems. :+

    Ik kan me de snelheid waarmee de originele game laadde nog wel herinneren, wanneer je hem installeerde, en dat is best een verschil hoor. :eek:

    Misschien moet je dat topic van Dulle eens opzoeken, als het inmiddels op de goede plaats op het forum staat, daar staan de verschillen in laadtijden in van games die je kunt installeren. Per laadscherm kan het tot soms 7 a 8 seconden schelen. :F:
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja is nog een pro uit 2007 :9
    En hij toont langzaam aan wel meer mankementen,
    Tuurlijk is het een first world problem, maar is gamen in het algemeen dat niet? :+
     
  9. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    De berichten over de Director's Cut zijn niet al te best, al lees ik hier wel positieve ervaringen. Ze beweren dat deze game bijna onspeelbaar is en veel crashes geeft (zie review op Amazon). Weten jullie of het de moeite waard is om de DC te halen voor de Missing Link en de documentaire? Heb de originele versie, al vond ik de tweede bossfight al niet te doen, dus heel ver ben ik niet gekomen.

    EDIT: Heb 'm inmiddels al een paar dagen binnen en ben eigenlijk erg positief; behalve dat je 'm niet kan installeren op de HDD, is er niet zoveel mis met deze editie.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2013
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vette (live action!!) filmpje van een 12 minuten:

     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze game gehaald, wist er eigenlijk niks over, maar lees en hoor goede verhalen. Moet wel wennen aan de controls, ga echt vaak dood omdat ik vaak ontdekt wordt. Even wennen nog.

    Gelukkig heb ik ook Castlevania gehaald, kan ik soms m'n frustraties weghakken :+

    Ik was ook altijd heel slecht in Splinter Cell, daar doet me dit een beetje aan denken tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    castlevania weghakken?? je bedoelt weg puzzelen O-)
    (ben gestopt in deel 1. omdat er maar puzzel na puzzel bleef komen....)

    Deze Deus ex is vette game, echt top mee vermaakt, have fun :b:
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Tot nu toe toch vooral hakken hoor, maar beetje puzzelen vind ik ook niet verkeerd:+

    Straks deze game weer oppakken. Kijken of het al wat beter gaat. O-)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Steel je praxis points mooi in de damage reduction. Scheelt een hoop tijdens vuurgevechten. Is meestal de eerste die ik doe, de rest kan ik nooit een keuze maken. Dat is ook zo irritant goed aan deze game: Alle skills hebben nut. 8)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Pff, als je het goed doet kom je niet in vuurgevechten :cool:
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Zouden ze nog met een next-gen versie kjomen van die Director's Cut?

    Ik heb de game inclusief de eerste DLC op PS3, maar als ik weer wil spelen zal ik opnieuw moeten beginnen ivm verloren save.... maar mocht ie naar next-gen gaan, dan wacht ik net zo lief daar even op.
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Lijkt me sterk. Zal het persoonlijk ook vrij walgelijk vinden, als ze nog maar 3 jaar oude spellen gaan recyclen. Beter gewoon een nieuwe deus ex over 2 jaar.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.120
    Leuk Bevonden:
    4.729
    En liefst een vervolg op de huidige, met een flinke uitbreiding van het te ontdekken gebied. Detroit uit Act I = _O_
     

Deel Deze Pagina