1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Easy is very cheesy... ;) maar ja ieder z'n ding toch? Ik speel hem op normal. Sommige momenten zijn pittig maar heeft meer te maken met het feit dat je soms iets te gierig voor de kill bent. Denkt die pak ik maar dan heeft die vijand een shotty in z'n handen.... Of je word van meerdere kanten beschoten en een stungranaatje je kant op gegooid....

    Moet zeggen dat dit een koningspel is. Kan niet wachten op dlc!!
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hmmzkan het zijn dat je ondanks als je het hacking lvl heb, toch iets niet gehacked kan krijgen tenzij je augmentations in hacking zet
    ik probeer nu sommige dingen te hacken maar ik doe echt mn best maar heb gewoonTE weinig tijd...
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik had hacking lvl 4 plus robots en turrets. En hacking stealth gemaxxed. Dan wordt hacken een eitje. En als het echt niet lukt gooi je zo'n hacking tooltje erop.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, hacking stealth upgraden en het is een eitje... Je kunt ook paralel traces doen!

    Net voor de 2e baas
    In de penthouse. Prachtig!!! Wel een bug daar: er is daar niks of neimand, maar om de zoveel tijd staat er boven mijn minimap ineeens 'alarmed'... Weird
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Ik heb echt stapels met die virussen en nukes. Hacken is echt veel te makkelijk als je het allerhoogste stealthniveau hebt bereikt.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, zit ook steeds op de max met die items.

    Vraag over eind Tai Young Medical:
    Ik ben net bij Zhou binnen gegaan en dan krijg je een cutscene, waarbij ze je aan het einde buiten werkt en dan sta je weer voor de lift naar haar penthouse. De area is dan swarmed met hostiles en er gaat een alarm

    Ik heb niks kunnen doen om dat alarm niet af te laten gaan. Telt dat alarm ook voor de no alarms? Zoja, hoe voorkom ik het ?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nee man kan je niks aan doen. Het hoort erbij. Enne je kan heel makkelijk voorbij hè... ;)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Zat al te balen... :)
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    1000G is binnen!

    Valt juist wel mee als je voor no-kills & alarms gaat, t is namelijk niet dat ze je sneller zien of horen op hard!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het level geeft alleen aan welke apparaten je KUNT hacken. Het geeft niet de kans van slagen aan. Daar zijn andere augs voor
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DAMN, nog geen 2e boss
    zit nu in montreal, net na TYM
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vraagje over een sidequest in Hengsha

    Ik zit nu in mn 2e playthrough bij die side quest die je van je chopper piloot krijgt een beetja vast vlak voor het eind.

    Ik heb dat vriendje laten bekennen en moet nu die muurterminal hacken om de quest af te ronden. Maar er staat een bouncer op een paar meter naar die terminal te kijken.

    En ik kan hem ook niet weg krijgen want bij alles wat ik flik gaat de hele tent op Hostile.

    Hoe krijg ik die bouncer daar vandaan of ligt er misschien ergens een code voor die terminal zodat ik hem niet hoef te hacken?
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu de missie

    vind lee in the hive
    maar ik ben nu in de hive en kan hem niet vinden ook de barman kan ik niks over hem vragen
    kan iemand me een tip geven hoe/waar ik hem vind aub?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar ben ik toevallig ook net weer mee bezig
    Hij zit boven , vlak achter die 2 dronken dames. Trap op en dan aan je rechterhand
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Is heel simpel. Loop naar die bodyguard toe die dichtbij staat. Submission. En verberg hem achter de bar. Doe dit terwijl die andere niet kijkt. Je kan volgens mij ook je stungun gebruiken. En doe de deur dicht in de bar. Dat dempt het geluid van het hacken....
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat heb ik al geprobeerd.

    Maar als ik submission doe of stun gaan gaan die gasten op de bank helemaal flippen en is het heibel :/
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Eerlijk? Bij mij werden ze een beetje wild maar gebeurde er niks. Gewoon silene takedown en dan moet er niks aan het handje zijn.

    Tip wat je ook kan doen. Beneden in de gang naar tong staat een prullenbak. Plaats in de line of sight en je kan hacken.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel een goed idee, ik ga gewoon een muurtje vending machines voor zn neus zetten :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Bij mij stond ie er niet eens. 8)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mijn 1ste keer ook niet
     

Deel Deze Pagina