1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    In Deus Ex kan dat idd levensreddend zijn heb ik al gemerkt.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heel af en toe schiet ik een tranquilize dart, maar verder heb ik geen bullets nodig.
    Omdat ik de bosses zo lief vind heb ik toch een volledig wapen arsenaal bij me...
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Werkt dat ook tegen bosses?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Doe ik ook. Denk ik hmm doouble takedown, of toch maar dat ik hoger kan springen, kijk wel wat ik eerder tegenkom, een pad waarvoor ik moet springen of 2 ventjes die mijn deur blokkeren en er geen andere weg is.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ik zit nu bij de eerste boss, voor de deur die dat filmpje start.

    Wil nog niet zeggen dat die klote is, maar wel vrij lastig.

    Ik moet morgen maar eens zien hoe ik dat doe als het verband van mijn linkerhand er af mag.

    Zijn er ook bepaalde tactics voor de eerste boss?

    Zit namelijk met een ammo en grenade tekort. Misschien een stukje terug gaan om te kijken of er nog wat ligt?
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de eerste boss echt te simpel, uitgespeeld op hard trouwens.
    Ik had 4 mijnen bij me, gooide die in het begin meteen naar hem toe en daarna nog een frag grensde :+.. Anders zijn er in de omgeving genoeg ammo en explosieve tonnen om te gooien
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mijn bossfight was echt te droog voor woorden. De hele tijd verstoppen achter de kistjes. En wanneer hij in de buurt kwam snel weer rennen naar de andere kant van de kist. :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ik zat met mijn hoofd teveel bij het sneaken, want erbij komen kan even billenknijpen zijn.

    Ik zal de omgeving dan nog eens moeten verkennen, om te kijken of ik wat kan vinden.

    Heb alleen 2 EMP grenades and wat ammo atm. Geen Frag Grenades of Mijnen of voldoende kogels. :'-(
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, dat wordt tonnetjes gooien dan. Is btw met (RT) mocht je dat niet weten.
     
  10. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Anders liggen er ook nog wapens en granaten aan de zijkant in een kamer..
     
  11. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had zelf 1 EMP granaat waarmee ik hem kon stunnen, verder alleen met
    gasflessen en tonnen op zijn hoofd gegooid
    . Moet lukken als je goed oplet waar hij z'n granaten gooit!
    PS dit lukte na stuk of 15x proberen, dus geef niet op:thumbs:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Bedankt, zal dat morgen eens testen. De paar ruimtes voor die boss zitten geen vijanden, dus zal daar ook nog even rondkijken voor ik aanval.

    Als ik het zo lees hier dan is de eerste boss de moeilijkste. :confused:
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij loop ik tegen eeen flinke bug aan:
    Ik zit volgesn mij net voor de tweede boss
    In Montreal, bij Picus. Ik moet daar naar het basement en dan moet je even wachten op een langzame lift. Er komen dan allemaal nieuwe mannetjes en dan moet je hiden. Ik zit doodstil in een vent, doe niks, beweeg niks en dan wordt een mannetje ineens rood en begint allemaal te roepen. Even later worden er meer rood en geeft de minimap hostile aan en beginnen ze te schieten. Ik doe dus totaal niks. Maar ik ben bang dat dat als een alarm telt :mad: En als ik naar de lift beweeg, cloacked, lijken ze daar ook op te reageren???? Iemand een idee ?

    EDIT: Fixed! Ghegheghe :9
    ER zijn maar 2 ingangen naar die ruimte met de lift. Een deur en ee open ingang. IK heb de deur dichtgedaan en er een turret tegenaangezet. In de open doorgang heb ik zware kisten en vending machines gezet en tot mijn verbazing werkte dit. Niamd kwam en kon de ruimte inkomen. No sweat! Erg cool dat dit zo werkt! :b:
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Voor iemand die de game heeft uitgespeeld (Stand maakt me even niet uit):

    Kunnen diegene mij vertellen, in een spoiler, hoe makkelijk/moeilijk, de boss battles zijn in een cijfer van 1 tot 10?

    Misschien een vreemde vraag, maar ik wil graag voorbereid zijn op de dingen. Wil deze titel wel graag uitspelen.

    Het zou wel mooi zijn als je de moeilijkheidsgraad even vermeld.

    Bij voorbaat dank.

    Aub geen major verhaal spoilers.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste baas is goed te doen hoor. Vooral veel geduld hebben en cover zoeken als je 'm op de normale manier uitschakelt (dus met je pistool schieten oid). Zelfs dan krijg je m wel neer.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand me vertellen hoeveel verschillende upgrades erzijn voor wapens?
    en wat is julliefavo wapen??

    ik zeg gebruik de combat gun en pistol het meeste (hoewel alleen in noodgevallen als t kan gebruik ik stelath!!)
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Veel upgrades, maar de meeste guns hebben maar 1 unieke upgrade. Ook lame is dat je maar 1 silencer en 1 lazer hebt. |:-

    Net als een enorm tekort aan combat rifle ammo. :'-(

    Wil mijn volgende playthrough doen met een crossbow, weet iemand of je daar genoeg ammo voor hebt?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is heel anders. Ten eerste ben ik volgens mij al 2 laser-upgrades tegen gekomen (1 gevonden, 1 gekregen met side-quest) Ten tweede meer dan genoeg combat rifle ammo, heel veel enemies droppen dat, als je die gewoon loot houd je veel ammo over.


    Trouwens, over die boss battles. Die eerste boss had ik echt heel lame gekilled. :9 Ik had een Rocket Launcher met 4 rockets ofzo. Ik geloof dat hij na 3-4 rockets neer was. Jammer van de ammo eigenlijk, maar maakte het wel extreem makkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hangt er van af waar je zit. Ik zat een flink lange tijd zonder. Ach ja, de 10 mm is het beste maar een playtrough met alleen de rifle leek me wel leuk.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ongeveer op de helft, tot nu toe houd ik ruim genoeg combat rifle ammo over (overschot eigenlijk, moet het uit m'n inventory dumpen) Zou kunnen dat er hierna niet of nauwelijks meer wat te looten valt dus.
     

Deel Deze Pagina