1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel moest wel goed beginnen volgens een handson.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan me Deus Ex ook maar heel vaag herinneren. Als ik had geweten hoe goed het was had ik er wel meer tijd in gestoken. Maar ja, ik was maar een kleine jongen en Pokemon was leuker. :+

    Gelukkig kan ik nu deel 3 spelen zonder bepaalde verwachtingen. Toch vind ik dat een franchise altijd trouw moet blijven aan de eerste generatie fans. Fuck the newfags!
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wanneer komt ie nou uit?
    Want op Amazon.co.uk staat 8 maart en dan wordt ie verzonden op 7 maart.

    Klopt dat?
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    I doubt it.
     
  5. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Sommige sites zeggen zelfs 25-2 (dat zou wel erg mooi zijn)
    Op de deusex site staat nog steeds early 2011
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De game heeft nog geen officiele datum, dus die 25-2 klopt sowieso niet.

    Ik heb deze trailer hier trouwens nog niet voorbij zien komen, geloof ik:

    [yt]zBzc4FB1I5w[/yt]

    Edit: Wacht, het is dezelfde als die Poolse die Dulle heeft gepost. :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Spijt me wel , maar die apen op die andere forums moeten niet dom gaan blaten, in die trailer zien de graphics er uitstekend uit. En één nieuwe preview, van de 4 vier nieuwe previews in totaal van gisteren , staat ook juist dit :

    * Game Revolution:

    “Now that I have control over Jensen, I can take in Human Revolution’s gorgeous graphics. I’m not talking in terms of sheer polygons, although it has plenty of those. If anything, Human Revolution looks so good because of the liveliness in the environment, the NPCs interacting with each other, their surroundings, and you.”


    En das de 360 versie :)

    Hoe dan ook...de 4 nieuwe previews die over de eerste 10 minuten gaan (zij hebben een 3 uur lange demo en morgen gaat het embargo eraf en mogen de volledige previews getoond worden) zijn een MUST read!!!!


    http://www.vg247.com/2011/02/22/deus-ex-human-revolutions-first-ten-minutes-gets-previewed/
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gamer.nl heeft een hands-on:

    Klinkt goed! Geen shooter dus :)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zowat iedere site heeft een hands-on ;).

    Maar o.a. uit die van tweakers kwam ook naar voren dat de game pittig is en dat stealth geen overbodige luxe is. Ben benieuwd!
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dan toch beginnen op medium en daarna hard.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt echt heel cool, ook dat langzame begin dat je door het lab loopt en mensen aan het werk ziet. En dan al vrij gauw barst de shitstorm los, en als dat sneaken echt zo goed werkt dan ga ik dat zeker weten doen. Echt sneaken is nice in games, zolang het maar goed uitgewerkt is.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dus het is weer echt ouderwets Deus Ex moeilijk? De eerste was ook behoorlijk pittig.
    Ik ga geen previews lezen, dus vandaar.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De eerste was bij vlagen echt verrot moeilijk. Maar er was bijna altijd een andere manier om een level te benaderen als je echt vast kwam te zitten.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja, lijkt erop dat het bij deze net zo gaat zijn. Ik ga iig niks meer lezen of kijken, omdat ik hem toch al ge-preordered heb.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook maar ik blijf het toch volgen, dit kan echt zo geniaal worden of helemaal wegzakken in de middelmaat
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar wanneer de game nou komt is onbekend?


    Oh....sometime in 2011.....juist. Nieuwe gameplay beelden in deze video trouwens.


    [gt]710830[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het lijkt erop, de ontwikkelaars willen er een echte Deus Ex games van maken. Een ander punt dat dat aantoont is dat er blijkbaar zeer weinig ammunitie beschikbaar is (in het begin van het spel toch...).
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat me wel opvalt in die video is hoe saai de kleuren zijn in die levels, het hoort bij de game denk ik maar pfffffff. De maker in de video heeft het over variatie qua palette en shit..maar ik zie het niet :D

    Hoe dan ook...ik herinner me Invisible War nog en dat die echt vet was op Xbox. Maar toch word die toch als de mindere Deus Ex game gezien?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De developer heeft het over een kleuren combinatie van goud en zwart, waarbij goud doet terugdenken aan de renaissance, wat weer erg in de geest is van deze game. Ze hebben expres geen kleurenpallet gebruikt dat een steriel gevoel overbrengt wat vaak word geassocieerd word met SF, denk aan blauw en wit.

    Ik vind de het pallet echt heel mooi, erg warm en voegt veel sfeer toe, is ook een keer wat anders dan grijs en bruin. Dat het saai is, is natuurlijk erg persoonlijk, maar er zit zeker een idee achter hun keuze.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DX1 was ook erg donker van kleurstelling, past goed bij de game imho ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina