[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    40 euro is te veel voor zo'n super game ? Dan wordt het echt tijd voor angry birds ben ik bang ... :9
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zover is het nou nog net niet, gelukkig. :p
    Op de xbox 360 is het 60 euro, heb je wel de Augmented Edition, maar die wil ik graag. ;)
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik twijfel nog steeds zwaar over deze game. Heb hem altijd interessant gevonden, maar nu ie bijna uit is weet ik niet zeker of het voor mij is.. Maar ik houd wel van enorme vrijheid en van mooie werelden. En mijn prioriteiten liggen bij andere games, maar voor een goed prijsje wil ik deze denk ik toch wel proberen...
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem voor 40€ bij Amazon pre-ordered, Limited edition ...
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's een mooie prijs. Alleen bevat de Augmented edition ook nog een art book en bonus DVD. Het lijkt me echt een ontzettend goed spel, maar iets houdt me toch nog tegen... Ik hoop dat ze een demo uitbrengen, dan wordt de keuze in ieder geval een stuk makkelijker.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hoe kun jij nu twijfelen, je hebt zelfs je avatar picture aangepast aan Deus Ex! :D

    Maar alle gekheid op een stokje, verwacht geen demo (op korte termijn). Ik zou de game importeren als ik jou was. Je hebt dan wel een levertijd van maximaal 2 weken, maar vaak liggen de prijzen van games in het buitenland minimaal 10 euro lager. Check budget gaming. En hier in de winkels zijn er tijdens de releasedag regelmatig stunt prijzen, zeker bij de grote ketens.

    Btw, console spellen verkopen goed op de markt, dus je kunt er altijd nog de helft voor terug vragen zodra je de game hebt uitgespeeld. Scheelt ook weer.
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik waardeer de hulp, maar ben zelf niet zo'n fan van het inruilen / doorverkopen van games. Vind het leuker om ze in mijn collectie te houden.

    Demo verwacht ik zelf ook niet echt nee, maar wie weet. Budgetgaming al geprobeerd, maar dan krijg je de volgende prijzen: 40 euro voor standaard/limited edition, 60 euro voor augmented edition, 90 euro voor collector's edition. Het liefst ga ik voor de Augmented, het voordeel is dat deze ook alle pre-order bonussen bevat zodat pre-orderen niet meer interessant is in dat opzicht.

    Ik probeer altijd zoveel mogelijk geld te besparen bij het kopen van games, omdat ik weet dat ik later toch afgezet ga worden met DLC, ook al koop ik alles pas als het op discount is. :9
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    One word: AMAZON! Ik heb hem in de pre-order voor 40€ en amazon is altijd binnen 2 dagen binnen. Dus scherpe prijs en snelle delivery ... Een game zoals deze is dat driedubbel waard!

    Als je voor zeg 40€ 40 uur plezier krijgt, hoe wil je dat dan ooit als afzetten benoemen. Goede games zijn imho bijna altijd goede value voor money, als je kijkt hoeveel uur fun je krijgt voor weinig.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet het spel. Alles boven de 1 uur per euro ratio vind ik ruim voldoende, vooral als het ook nog van hoge kwaliteit is. Ik bedoelde meer de DLC, die is, vooral vergeleken met de originele game, vaak een stuk minder in uur/euro ratio. Dat noem ik dan wel afzetten, al is de ene DLC het geld meer dan waard en de andere DLC compleet waardeloos, we zullen zien hoe dit bij Deus Ex zal uitpakken.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er zijn toch ook wel een hoop spellen geweest die echt excellente DLC hadden, zoals Fallout 3, Borderlands, La Noire, RDR, etc ...
    Maar sommige DLC had gewoon bij de originele game in moeten zitten en dan is het wel geldklopperij idd ...
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Het is andersom: SOMMIGE games hadden goede DLC, maar bij veel games is het regelrechte geldklopperij...

    Anyway, ik hou de game al een tijdje met een schuin oog in de gaten, maar ik wacht wel eerst de recensies af. Ik denk ook dat dit zo'n game is die wel redelijk goed zal scoren en ook bij een klein publiek erg zal aanslaan, maar dat het door gebrek aan marketing voorbij gaat aan het grote publiek, waardoor ik het binnen een paar maanden wel in de aanbieding verwacht...

    Daarnaast maak ik me een beetje zorgen over het feit dat het er allemaal wel heel erg geel uitziet, en ik hoop toch dat daar wat meer afwisseling in zal zitten straks...
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier grotendeels mee eens, alleen denk ik dat de grootste reden waarom dit spel waarschijnlijk minder gaat verkopen is omdat het de gemiddelde gamer niet erg aanspreekt.

    Deze game ziet er namelijk een stuk complexer uit dan bijvoorbeeld Call of Duty, heeft een lange uitgebreide singleplayer en bevat geen multiplayer. Ikzelf ben hier wel blij mee, aangezien dat de kwaliteit waarschijnlijk zal verbeteren, maar ik denk niet dat het grote publiek daarop zit te wachten.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het console publiek misschien niet, maar op de PC heeft DE zijn roots en zal de verkoop naar alle waarschijnlijkheid heel redelijk zijn.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar er zit dan ook een groot verschil tussen het PC- en het console publiek in het algemeen. (al ben ik zelf een console player ;))
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Natuurlijk verkoopt een shooter ala CoD beter dan een Deus Ex op een console, maar er zijn genoeg games die het ook erg goed doen in dit genre.
    Kijk naar een Mass Effect bv, of Uncharted of Metal Gear op PS3.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]elQC62FUgqw[/yt]

    Straks toch maar de Aug. Editie bestellen. :9
     
  17. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Begrijp je wel. Maar deze game zal het heus geen dlc zijn waarvan je denkt dat het al af is en ze willen wachten tot het spel uit is.

    Het is geen dirt3. Dat is pas erg. Daar had je na 2 weken al verschillende dlc die allang op de cd stond.
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben om. Dit verdient gewoon mijn geld! Augmented Edition it is..\o/
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die trailer is echt heel erg mooi gemaakt zeg, is dit van een aankomende mini film zoals die er ook van Assassin's Creed is of wat is dit precies?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dit is een bedankje van Eidos voor de fans. Geweldig hoeveel tijd in het universum van DE wordt gestop. Het doet echt de geloofwaardigheid van deze game goed. Twijfelt iemand nog na het zien van die trailer?

    EDIT:

    Krijg hier een Robocop deja vu gevoel bij. Daar had je ook van die geinige reclame boodschappen tussendoor.

    [yt]kzluvxp9ob0[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina