1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb de eerste Deus Ex niet eens gespeeld en heb er inmiddels al een 'keiharde preorder tegenaan gegooid' :+

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, wou deze titel binnenhalen, lees ik ff dat het pas eind deze maand komt. Dunno, waarschijnlijk heb ik het dan weer druk wanneer Human Revolution in de winkels ligt. Zo hatelijk dat ze deze shit niet beter timen voor mij. :mad: :+

3. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten.
    Lijkt me wel vet, maar ben nog niet helemaal overtuigd.
    Zal eerst enkele reviews afwachten.

4. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb enkele filmpjes en previews gelezen van het spel, en heb toch maar een pre order geplaatst voor dit spel

Wel raar dat je op de site van het spel als geboortedatum 2027 kan invoeren, ze leven wel heel erg ver vooruit in de tijd daar.

Laatst bewerkt: 6 aug 2011
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Neuh...waarom pre-orderen? Gewoon rustig halen/bestellen wanneer de game bijna uit is, ik snap niet waarom mensen pre-orderen..tja tenzij het ze allemaal om die speciale pre-order prullen gaat.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat dat meestal goedkoper is. Kortingcodes, preorder price guarantees, DLC/skinstuff. Kan zo (vele) euro's schelen.
    En heb nu ook Batman/BF3 (pc) en GoW3 gepreorderd. Net zo makkelijk in 1 keer dan 3 keer apart kijken, en Batman zelf is net duur genoeg anders moet je nog bijbetalen voor verzendkosten en dan is meerdere games preorderen ook handig.

En mensen ga eens snel Deus Ex spelen. _O_
    Kben nu SWKOTOR aan het spelen zodat ik die ook eens gedaan heb. :p
    (en soort van prequel voor TOR)

Laatst bewerkt: 7 aug 2011
  7. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Coole game, hier kijk ik sowieso naar uit!

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Damn net ff trailer gekeken en dit kan zeker een dope game worden!! Volgens mij heb ik heel wat jaartjes terug deel 1 gespeeld. Volgens mij zelfs op de pc geloof ik.... Welk deel is dit eigenlijk??

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is dit al gepost? 30 Minuten playthrough, dus spoiler alert! PS3 versie van het spel, dus erg gelijk aan wat de 360 versie zal laten zien.

Deus Ex: Human Revolution director playthrough:

Laatst bewerkt: 7 aug 2011
  10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En als je een game of developers steunt help je ze door te pre-oderen. Vraag me niet hoe maar heb het vaker gelezen dat devs vragen als je de game gaat halen hem ook te pre-orderen.

Nu is in NL pre-orderen niet zo heel groot, in Amerika bij Gears of War 3 bijvoorbeeld, zonder pre-order geen Epic Edition of Limited Edition, die zijn al lang en breed uitverkocht.

Tevens als je bij MM Amsterdam Arena Pre-Ordert betaal je 49euro ipv 60 elders..

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Lijkt me dat de investeerders/publishers dat fijner vinden. Die hebben daardoor al een beeld/zekerheid op sales.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zojuist al het beeldmateriaal bekeken. Fijn om te zien dat de nieuwe Deus Ex nog steeds de thinking man shooter is van weleer. Ik zie limited inventory space en de mogelijkheid om bodies te verplaatsen, steath, augmentation en diverse combat opties. Mooie grafische stijl ook.

Pre-ordered bij BP Games.

Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Damn. Heb ff die filmpjes bekeken. En dit ziet er echt goed uit. Ben benieuwd hoe lang de playtime is.

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0

Eidos zelf beweert zo'n 25 uur, veel meer als je gronding de omgevingen gaat verkennen etc. Best een mooi aantal voor een single-player game dus. Daar komt nog eens bij dat je waarschijnlijk makkelijk meerdere playthroughs kunt spelen. :)

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    25uur?! Dat is best lang. Maar zitten er ook wat rpg elementen in als in bv mass efect? Of is het gewoon meer een shooter met een (hele goeie) twist?

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    [yt]wYue65BqwjI&feature=player_embedded[/yt]

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Geen enkel filmpje bekeken? Het antwoord op die vraag zou heel gemakkelijk moeten zijn.

Daar waar het allemaal is begonnen: Quick Look throwback: Deus Ex

En dan te bedenken dat die graphics toen state of the art waren. Mijn PC toen kon het nog niet eens aan...

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis net als Deus Ex. Vreemd he? ;)

Ga die eens heel snel spelen!!! :mad::mad:
    Verder voor de graphicnoobs;
    http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1235278

Supermod met high def textures en dx 10 en ander gedoe.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Toch vind ik de originele graphics nog steeds het meest sfeervol. Zo zie je maar weer dat top-notch graphics niet alles zijn.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb de filmpjes dir jij gepost had wel gekeken. Maar zag niet echt uitgebreide dialogen voorbij komen. Dus daar doelde ik een beetje op.

Filmpje kan ik niet zien, moet lid zijn. Maar volgens mij heb ik deel 1 wel gespeeld. Maar dat is wel erg lang geleden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina