1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik wou dat ik niet gecanceled had. :9 Zou een hoop gedoe besparen, maar goed, nu is het toch al te laat om terug te draaien.
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    serieus....:{

    Ik heb vandaag voor de derde maal contact gezocht (deze keer telefonisch) omdat ik levertijd 1 week bij mn bestelling zie staan. Wehkamp dus btw.
    Ik had maandag besteld, wanneer jij als ik vragen mag?

    Wil hem gaan annuleren nu namelijk.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat dat 'normaal' schijnt te zijn bij Wehkamp. Ikzelf heb het dus ook geannuleerd om dezelfde reden. Weet niet wat je het beste kunt doen.
     
  4. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    tjaaaa laat maar... het moet niet gekker worden.
    Zelf in de online webwinkel wereld gewerkt (nog steeds overigens) maar dit is wel bijzonder.

    -eerst een vage standaard automatic reply speciaal voor domme vragen.
    -dan niet meer reageren na een herhaling van mijn vraag over de levertijd
    -daarna gebeld en kreeg te horen dat pas volgende week gaat komen, waarop ik zei annuleer maar.
    ..............- en nu 2 uur later ineens keurig verzonden ineens.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dunno hoeveel tijd je hebt. Ik heb ook nog een zwik ongespeelde games maar die laat ik gewoon liggen omdat ik deze topper wil spelen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ze voelden het geld denk ik. Als ze dat ook moeten terugstorten. :cool:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eerste indruk na 2 uur spelen is erg positief. (Heb net de eerste missie afgerond)

    Het voelt gewoon echt als een nieuwe Deus-Ex. Een verhaal wat je langzaam ontrafelt waar ik nog maar net de beginpuntjes van kan zien maar wat ongetwijfeld een enorme conspiracy gaat worden. Een vrijheid in gameplay die je maar zelden ziet. Een wereld die heel erg consistent aanvoelt met settings en personages die er in passen.

    Stealth werkt, schieten voelt goed, er is overal wat te zien of te vinden en altijd een alternatieve route. Zelfs in de eerste missie kun je bijna elk obstakel al op meerdere manieren benaderen.

    De stealth is echt line-of-sight en op geluid gebaseerd. Dus als je zo lomp bent om wat om te stoten horen de guards dat en komen ze kijken.

    De graphics zijn goed. Niet Rage-goed of BF3-goed maar alles past perfect in het design en omdat het allemaal zo mooi past maakt het niet uit dat de character models bijv wat minder zijn.

    Er is zoveel vrijheid om te doen en laten wat je wil dat het bijna wat onwennig aanvoelt.

    En dan heb ik dus alleen nog maar de eerste missie gedaan (wat een soort halve tutorial is)

    Kan niet wachten om alles wat ik qua opties geleerd heb toe te gaan passen in een grotere setting :)

    Ik ga niet meteen GOTY of iets dergelijks roepen maar eerste indruk is wel dat dit echt een bijzondere game is. Het begin wijst op een volwassen diepgaand verhaal wat je op je eigen manier mag gaan ontdekken zonder dat de game je ergens gaat straffen.

    Hoe je aanpak ook is, alles is een succes. Ga je voor stealth maar lukt het niet omdat je met je lompe hoofd in een vuurgevecht beland? Maakt niet uit, gewoon door RPG'en en improviseren.

    Puur genieten dit
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus vrij weinig tijd haha, maar ik wilde sowieso Deus Ex kopen maar nu hij zulke sicke cijfers krijgt wil ik hem nog liever
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn hatelijk aan een preorder is dat je altijd iets langer moet wachten.... Kom niet meer in dit topic totdat ik hem zelf heb!! ;)
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat dacht ik vanmiddag ook. En zie hier het resultaat 8)
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben we wat aan, graag meer eerste indrukken van de mensen die m al hebben!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klinkt zeer goed! Ik kan niet wachten (ben ondertussen nog steeds bezig met het belabberde DAII). Heb alleen nog geen mailtje gehad van amazon dat hij verzonden is. Dus ik hoop dat ik hem wel zaterdag heb ... anders wordt het pas maandag :eek:
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Van Amazon? Duurt dat niet best lang voordat je iets binnen hebt? En waarom speel je een game als je 't belabberd vind (wat niet zo is) :p
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb m vanmiddag samen bij een vriend gespeeld. Eerste indruk was echt slecht, je krijgt eerst een intro leveltje zegmaar van ongeveer 10 mins waar het me meteen opviel dat de gezichten erg lelijk waren, alsof je een spel van 5 jaar oud aan het spelen was, de controls voelden ook niet lekker aan, beetje houterig.. Eerste keer schieten ging ook kut en ik was meteen dood, leuke eerste kennismaking..

    Maargoed, daarna begint de game pas echt, en vooral als je heel erg stealth gaat spelen is dit een geweldige game. Ik heb serieus iets van 30-45 minuten over een area gedaan wat je in 2 minuten door kunt lopen als je gaat schieten. Maar ik wilde het perse perfect op een stealth manier doen, en dan zit je echt op het puntje van je stoel om alles perfect af te ronden.

    De hacking minigame is leuk gedaan, en blijft ook leuk om te doen. Qua wereld deed het me een beetje denken aan The Darkness, niet qua sfeer maar qua grootte, ook hier heb je verschillende levels met loading timer ertussen. Maar (bijna) alles ziet er echt schitterend uit, echt super crispy graphics (behalve sommige faces dus). Het is echt leuk om een beetje rond te lopen en sfeer te proeven.
    We kwamen op een gegeven moment in een gebied waar een deur open stond, dus ik een beetje rondlopen en ik kreeg meteen een quest om iemand op te ruimen. Later met de main quest verdergegaan en ik hoefde gewoon nooit meer in dat gebouw te komen, oftewel je kunt doen en laten wat je wil, alles is niet lineair, wanneer je alleen de main quest wil doen kan dat, maar je kan ook de buurt verkennen en zo optionele quests oppikken.


    Dat was het wel zo'n beetje, morgen verder spelen.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dude, zo niet mee eens en ik heb echt al 10.000x keer lelijkere openingen/gezichten en intro's en weet ik wat meegemaakt.

    Itro deed mij direct aan Mass Effect 2 denken. Gewoon episch imo op alle fronten.
     
  16. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik m'n bestelling zondag geplaatst. Nu maar afwachten of ze ook morgen leveren..
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand het spel al binnen van Yourgamezone?
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfel of ik 'm moet halen :) Prijs is doorslaggevend, weet iemand wat 'ie kost bij de Media Markt in Alexandrium?
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister ff bij een vriend gespeeld die de CE had gekocht. Wat een vet spel :cool:

    Die hele sfeer, de filmpjes en de game is echt lang. Hele avond gespeeld en net een hoofdmissie klaar en een sidemissie, hier ben je echt wel 60+ uur mee bezig als je beetje alle missies wil doen. Ga hem zelf binnenkort ook maar es halen :cool:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat al te denken om vanavond maar overnieuw te beginnen , ben niet helemaal tevreden met mijn keuzes in de eerste uren :+

    Dat is voor mij wel een teken dat het een goede RPG is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina