1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij elk exemplaar van het spel dlc explosive mission pack bij. Bij die van mij wel van yourgamezone van 40 euro.
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Unboxing video's. :') Het meest trieste fenomeen op internet. Na social media dan.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je vergeet forum-trolls
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Gewoon viewsgeile, comment and ratinghuntende no livers. ;)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Ach, zonder geluid en wat skippen en dan zijn het best handige filmpjes. Als je twijfelt om een CE te halen of niet is dat veel handiger dan een kut plaatje via Google.

    Zelf toch maar ook besteld, weet totaal niks van de game dus zal me verrassen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, binnen en geinstalleerd. Spelen jullie eigenlijk met Object Highlight aan of uit? Ik twijfel nog. Weet niet in hoeverre dit het makkelijker maakt namelijk.
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik speel met aan. Veel makkelijker om te zien wat je kunt oppakken/verschuiven.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Enige wat ik aangepast heb is zowel X als Y sensitivity een paar streepjes hoger gezet. Voor de rest alles default
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Jammer dat je controls niet aan te passen zijn, zo lijkt het. Ik zou die graag even willen aanpassen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beetje lullig voor de linkshandigen onder ons inderdaad , er zit niet eens een 'lefty' optie in

    Persoonlijk kan ik me prima vinden in de controls, het is bijna hetzelfde als RSV2
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ja, maar misschien komt dat later wel. Als ze deze game genoeg support geven denk ik dat het wel goed zit. Ik denk ook wel dat ze hem genoeg support gaan geven als je hoort wat de reviewers over de ontwikkelaars en deze game hebben te zeggen. Zoveel liefde etc...

    Middels een update moet het wel mogelijk zijn, maar liefst heb ik de mogelijkheid om alles aan te kunnen passen.

    Linkshandigen zijn er ook niet zo heel veel. Ik ben de enige linkshandige in een familie van 5 en ik ken ook geen linkshandigen verder. :cool:
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben linkshandig maar erger me nooit aan controls. Lefty flip opties in andere games gebruik ik ook nooit.

    Maargoed, ik muis dan ook met rechts......

    Ik ben een alto-lefty denk ik. :p
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blijkbaar i's zo'n 10 % van de mensen linkshandig.

    Stel dat ze 4.000.000 keer het spel verkopen dan zijn dat toch 400.000 games die wel graag op een voor hun natuurlijk manier zouden willen spelen

    vind eigenlijk dat tegenwoordig elk spel lefty-vriendelijk gemaakt moet worden (en eigenlijk ook geschikt voor doven en kleurenblinden)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    PC versie dus. Ik muis op mijn PC ook altijd met rechts, altijd al zo geweest. Het is alleen dat ik bij deze game dus de 360 versie heb en het een beetje jammer is dat die optie er niet in zit.

    Anyway, kan altijd nog gebeuren.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Beter!! Dat betekend dat die van mij ook binnen is!
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb net een
    silencer
    Altijd handig :)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vast wel, have fun! Ik ga weer verder. :cool:
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Augmented Edition binnen! Vanavond maar even spelen, alhoewel ik ook Ajax moet kijken. Het is een mooi doosje, maar een beetje jammer dat de game nu in een kartonnen hoesje zit en de comic blijkbaar op de bonus disc staat en niet als boekje erbij zit? :mad:
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig wel denk ik. Dit waren eigenlijk pre-orderbonussen maar is nu bij elke Benelux Edition (of LE, AE en CE) toegevoegd. Ik heb nog geen normale edities gezien, maar denk dat die uiteindelijk er wel kunnen komen. Deze eerste exemplaren bevatten dus denk ik allemaal die DLC, later waarschijnlijk niet meer.

    Dat van die comic op de disc had je kunnen weten, dat stond er expliciet bij. De game zit nu inderdaad niet in de standaard 360-hoes, maar ach, mij maakt het niet heel veel uit. :)


    Net even gespeeld, en ik kan nu eigenlijk al wel zeggen dat deze game de Game Of The Year award verdient. Echt geweldig goed.
    Na het zien van gameplay-video's had ik wel het idee dat het een beetje afgeraffeld was op sommige moment, sloppy AI, gedateerde graphics, houterige animaties, maar nu ik het echt gespeeld heb is al die twijfel meteen weggenomen.

    Grafisch ziet het er geweldig uit, animaties heb ik niks van gemerkt dat ze houterig waren. Ook nog geen echt domme AI tegen gekomen. Maar het belangrijkste is misschien nog wel dat het gewoon geweldig speelt. De controlls zijn imo gewoon perfect!:thumbs:

    Dit was voor mij de grootste verrassing, dat de gameplay gewoon zo goed aanvoelt. De sfeer is ook perfect, evenals de soundtrack, verhaal, setting, alles eigenlijk maar dat had ik ook wel verwacht. Ook ontzettend gedetailleerd alles en je hebt ontzettend veel vrijheid en het lijkt alsof er overal wel wat te ontdekken is.

    Eigenlijk nog geen negatieve punten tegengekomen, behalve dat het niet auto-saved vóór belangrijke opties voor je een missie begint, bijvoorbeeld welk wapen je wilt. (bij de eerste missie) Loading times vallen ook heel erg mee. (wel geïnstalleerd)
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Erg te spreken over de game. Zoals al eerder genoemd is de sfeer echt tof. Ik ben zelf nu meer de hack kant op aan het gaan. Jullie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina