1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Iemand dit al gevonden? 8)

     
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de eerste sidequest die je aangeboden wordt:
    Klopt het dat je daar in het begin nog niet heen kan? Ik heb een uur rondgezocht naar sluiproutes, heb er wel een aantal gevonden maar geen van allen brachten me naar het juiste appartement. Het riool niet, via de ramen aan de zijkant bij een gebouw vlakbij kom je ook niet verder dan een paar gangen en je kunt ook het dak niet opkomen.

    Hacken lukt ook niet want zodra het systeem je doorheeft heb je maar een x aantal seconden wat veel te weinig is.

    Nog een algemene vraag over het hacken: Klopt het dat het altijd een kwestie van geluk is wanneer je betrapt wordt of niet (aantal % kans op detectie)?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net getest
    En yep, dat stukje dat ze gedood zijn door gas kreeg ik niet en ik had nu een secundair objective: "save the hostages". En als je ze zelf niet redt, dan verneukt SWAT het.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849


    Awesome. 8)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik krijg er jeuk van... Please laat mijn LE morgen binnen komen. En dan moet ik nog weg ook :x
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geweldig 8):lol:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Geen RPG voor Gakkie in het weekend? Als dat gebeurt ga ik fondsen voor je werven. :+
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo gister was ik te beroerd om hem te spelen. Na Ajax naar bed gegaan. Vandaag ziek gemeld om uit te zieken. Nu dus dEUS ex installeren!! Nog 50% en dan kan ik los gaan!!!
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0


    Prachtig :D
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Rond side mission 3

    In het politiebureau: Een agent was een beetje ruig aan het doen. Ik dacht even B proberen in te drukken. Agent neer en toen had ik het hele bureau achter me aan:p. Door de ventilatieschachten heen en een uitgang naar buiten te gevonden. Overleefd gelukkig.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop voor jou dat je baas dit niet leest (of een collega).:+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Ik snap trouwens echt niet hoe mensen de graphics lelijk kunnen vinden. Sommige dingen zijn niet van het niveau Crysis, zoals de gezichten, maar ik vind de game mooier dan menig ander 360 game. :eek:
    Ik zit soms echt mijn ogen uit te kijken. Er is gewoon een bepaald soort detail dat je in andere games niet vindt.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uit de DF face-off een kleine spoiler die aangeeft hoe kleine dingen je main-quest lichtjes kunnen aanpassen
    Upset the police force (as we did on our PS3 playthrough) and your ability to fully explore their woeful investigation into the initial Sarif attack is compromised and you're unable to quiz an important witness. That this is acknowledged with specific dialogue is just one example of how the game adjusts to your choices
    Dat al naast de variatie in je eerste missie. Ik vind het persoonlijk nice dat de rest van de game een beetje afhangt van wat je doet, maar ook niet teveel zodat je het gevoel hebt dat je de helft van de game mist omdat je "foute" beslissingen neemt.


    En een artikeltje over lethal vs non-lethal aanpakken. Ik moet zeggen dat ik de schrijver gelijk geef. Gisteren had ik de eerste echte missies de eerste keer in volledige stealth en non-lethal gespeeld en was ik er zo'n 3 uur met bezig. Toen ik die missie wegens redenen voor een 2de keer wou spelen had ik geen zin om er nog eens zo lang bezig mee te zijn en begon koos ik voor de stealthy gun blazing lethal way. Niet alleen vond ik het leuker, maar het was ook nog eens sneller. Natuurlijk het feit dat ik m'n weg al kende in het level hielp er ook bij, maar ik denk dat ik die 2de keer slechts zo'n 20 minuten over heb gedaan.

    Ergens vond ik het ook meer voldoening opleveren. Zo heb je op een bepaald moment een groepje van 3 dat eerst samen wat praat en daarna zich opsplitst. In plaats van te wachten tot ze zich opsplitsen en zien wat hun routes zijn om ze er daarna 1 voor 1 stilletjes uit te schakelen, vond ik het meer voldoening geven om het hoekje om te zien en 3 seconden en 3 kogels later gewoon voorbij het groepje lijken te lopen. Of heb je een grote ruimte met veel vijanden? Geen probleem, schakel aan de overkant van je doel een paar man uit en de rest loopt er naar toe zoals bijen naar honing. Hierdoor kan je gemakkelijk rond gaan en je doel bereiken. Al kan dit laatste misschien ook gewoon door te verdoven/k.o. te slaan.

    Maar waarschijnlijk zal ik de game verder blijven spelen op de stealthy non-lethal manier. De 2de playthrough zal echter wat gewelddadiger worden.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hij is binnen! Weer in 2 dagen van Amazon! Helaas moet ik eerst weg :eek:
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af
    je hebt meerdere achievements als

    Motherly Ties - 10
    Put a grieving mother's doubts to rest.


    Cloak & Daggers - 10
    Deal with the man in the shadows.


    zijn dat misseble achievements of story line achievements?
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Motherly Ties is een sidequest. Kan je missen als je die opdracht afwijst.
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben het hier helemaal mee eens. De sfeer en detail in dit spel is zo ongelofelijk goed. Het enigste waar ik me, in het begin, een beetje aan stoorde zijn de redelijk spastische conversaties. Verder zijn de verschillende manieren om iets te doen erg goed uitgewerkt. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat je alleen je eerste energybar recharged. Ik merk namelijk dat ik nooit iets gebruik om je energy te boosten aangezien het toch zo weer leeg is.

    Ik heb met dit spel een enorme drang om verder te spelen, dingen te lezen en de wereld te ontdekken. Iets wat ik maar met heel weinig spellen heb. Ik heb nu 2 dagen gespeeld en zit nog steeds in Detroit, maar ik kan nu al zeggen dat het mijn favoriete game is (met ME/2 ;) ).
     
  18. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij waren de hostages al dood voor dat ik aan de missie begon, dat werd bij mij gezegd in de cutscène voor de missie.

    Ik heb de hostages kunnen redden door de bom te defusen met een code die een van de medewerkers bij zich draagt die dood in het lab ligt, dat is het lab waar ook 4 badguys rondlopen..

    Het is erg leuk gedaan hoe je alles zelf in de hand hebt, met borderlands een van de betere games moet ik zeggen..:D
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb van de Lesser Evil quest een weapon mod gehad. Maar hoe gebruik ik die of waar staat ie
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    In je inventory. Dan selecteer je hem gewoon met X en kies je combine.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina