1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even gespeeld en...


    Kunnen de level designers PLEASE NU een lintje krijgen van de koningin

    Sweet Holy Jezus wat een geweldige stijl, als sci-fi lover moet ik continue bakken met kwijl naar de gootsteen brengen *sssslurp*
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Net Barret een schop onder z'n reet gegeven. Gelukkig had ik de Rocket Launcher meegepakt ergens, 3 schoten en dood. Met een gewone gun had het misschien wel langer geduurd want zoals al eerder vermeld hier, easy is niet zo easy als het lijkt.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Kunnen mensen sowieso bij hun spoilers ff zetten hoe ver (zonder spoiler te geven natuurlijk) in de game je moet zijn om hem te lezen? Ik vind het zo hatelijk als mensen alleen een spoiler droppen.
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Spoiler hier boven van mij is het einde van Mission 5. Zal er opletten modder;)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  5. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    net effe een half uur gespeeld maar dit spel is zo goed uitgewerkt liep in het begin bij een vrouwe wc naar binnen kom ik later in een gesprek ineens te horen blijf voortaan uit de vrouwen wc's en dat sluipen werkt echt goed
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Die eerste keer dat je je appartement binnenkomt. WOW! _O_
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De zonneschermen die langzaam omhoog gaan, ingeleid door prachtige muziek. Dat was inderdaad even een wow moment. :9
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Ik begin het langzamerhand ook steeds meer een juweeltje te vinden. :thumbs:
     
  9. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5

    ! van de eerste missies
    Je kan ook de 2 accus (die groene en die oranje volgens mij)van de bom kapot schieten dan gaat tie ook niet af
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand misschien een downloadlink voor de muziek in de game ?
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pfff zo stop nu maar ff met spelen. Ben vanaf vanmorgen tot 18.00 doorgegaan. En heb het gevoel dat ik amper vooruit ben gekomen! Spel zuigt je er echt in en ik wil alles ontdekken. Enig minpuntje is dat m'n inventory steeds vol zit. Ja je kan hem upgraden maar dat is ook weer zonde van die points.

    Ik probeer stealthy te werk te gaan. Maar loop een gevecht niet uit de weg. Met m'n 10mm silencer en nog 2 upgrades... Headshots all the way!

    Edit; en zoals 1 van de loadingscreens zegt, you must think out of the box. Nou en of dat dat klopt! Je kan een missie gewoon op meerdere manieren uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    even een vraag: als ik de tranuilizer gun gebruik of mensen bewusteloos sla, maar niet wordt gespot. Kan ik dan nog de smooth operator en ghost bonus krijgen?
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    @muziek; Augmented Edition kopen. :)

    Voor je vertrekt naar je 1e echte missie zijn er nog dingen die je moet doen en daarna niet meer kan doen?
    Ik moest namelijk vertrekken voor de missie ging "veranderen" en ben ff terug gegaan naar een iets eerdere save en weet niet of ik daar wel alles had gedaan/gevonden in de base.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Hebben nog meer mensen last van de bug/glitch dat je HUD en crosshair helemaal weg is? Zwaar irritant, zeker als je geen laser op je gun hebt of een sniper gebruikt.. :mad:
     
  15. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook eerste missie:

    Ik vind het juist jammer dat je niet rustig kunt rondneuzen en een praatje maken met iedereen zonder dat je iets mist in de volgende missie.

    Ik snapte al niet waarom iedereen het over een bom had, heb nooit een bom gezien.

    Hopelijk gaat dat niet zo in de hele game, want er is zoveel te ontdekken, maar als je er voor bestraft wordt dan kan ik dus beter maar snel naar de missies gaan.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Jezus, ik moet stoppen met het lezen van dit topic.
    Wil de game nu gaan kopen. 8)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Nee, dat is tot nu toe enkel bij die ene missie. Voor de rest kan je lekker rustig aan doen. (alhoewel er vast nog wel missies/quests komen met tijdsdruk)
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja. Smooth operator krijg je als je geen alarmen laat afgaan, en Ghost als niemand hostile wordt.
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.. of eigenlijk is het al telaat, heb de game nu besteld. 8)
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vind de game best wel moeilijk. Speel op normal, maar de eerste missie is echt al behoorlijk pittig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina