1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    LOL, hier hetzelfde. Ik nam ook de tijd om naar de heli te gaan. Moes toch ff eerst het gebouw afstruinen :)

    Even naa de acievements gekeken en daar zitten wel -gare- bij. Nooit een alarm afgaan levert 100 (G) op. Ik ga echt niet steeds herladen. Foutjes horen er ok gewoon bij imho...

    Wat ik overigens erg irri vind is dat als je saved, je eerst op (A) moet drukken en dan twee keer op (B). Waarom niet direct terug naar de game met ee melding OK?

    EDIT :
    ik ga proberen niemand te killen, maar hoelang blijven die guards onder zijl?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  2. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die wapens uit die armory op het politiebureau?
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Via een vent..
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Zo lang ze niet gewekt worden door vrienden volgens mij zo lang je in dat gebied blijft of zelfs permanent.
     
  5. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je die silent sniper eigenlijk? Op het doosje staat als je het spel begint maar ik heb niks gehad?
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook op start drukken na het saven, scheelt je 1 keer drukken :+

    Zeer vet gedaan trouwens hoe je zo op emoties kan inspelen als je met iemand praat. Door echt een beetje na te denken en me in de tegenstander te verplaatsen had ik meteen op de juiste manier ingespeeld op zijn emoties zodat hij die gegijzelde vrouw vrij liet zonder geweld.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Tai Yong Medical

    Hoorde een conversatie van guards over doodgaan door een vendingmachine; en maar lachen. Ik kon het niet laten om daarna een vendingmachine naar ze te gooien. Oh, the irony. :D
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Had ik ook net uitgevonden. Maar zijn nog steeds twee onnodige knop acties imho.

    Ben nog steeds in het eerste level en tot nu toe geen alarms gehad. En voor de fun ook maar gelijk iedereen silent takedown gedaan. Ook leuk om ze te lokken door met een doosje te gooien en dan vanuit cover ze een flinke hengst te verkopen :)

    Moeilijk is het totaal nog niet, behalve dat het heel realistisch is, met twee kogels ben je dood. Dat bevalt me wel...

    Wel jammer dat ik explosives enzo heb gekrgen als onderdeel van de pre-order bonus. Daar heb ik niks aan als ik niemand wil killen. Maar goed, leuk voor een tweede ronde ...
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waar kan ik ammo voor mijn stun gun kopen ? En hoe werkt dat hack gedoe? Ik heb de lvl 3 aug vrijgespeeld maar het lukt me niet om te hacken. Bij de voorgaande lvl's deed ik gewoon wat en dat was altijd succesvol. Waar moet ik op letten?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Side-mission 1 kun je krijgen als
    je de hostages redt en die vrouw. Dan kan je buiten met haar man praten. Als je dan in het Sarif gebouw naar je kantoor/computer gaat dan heb je een email van hem gekregen en zo begint side-quest 1.
    Ben ik inderdaad even met bezig geweest, maar ik ben dan ook een perfectionist en het was allemaal of geen enkel.

    Aangezien ik een perfectionist ben irriteerde ik mateloos aan het feit dat ik die side-quest niet meer kon complete, dus ben ik maar opnieuw begonnen. Deze keer heb ik de hostages gered en ben ik het politie bureau binnen gegaan via de voordeur en met een vriendelijkere aanpak.

    Ik dacht, er staan dozen genoeg, wat als nu eens mijn persoonlijk fort bouw om zo'n hack toestel. En jawel hoor, paar doosjes opzetten die mij uit zicht houden en ik kon naar hartelust dat toestel hacken :cool:.
    Nu heb ik de "Motherly Ties" quest eindelijk kunnen voltooien. Wat ik wel straf vind, ik zit nog maar iets over de helft in quests die ik heb gedaan tegenover de vorige poging en toch zit ik al bijna gelijk qua augmentations (en ik heb al meer credits) 8). Niet dat ik dat erg, hoe meer xp ik kan krijgen hoe beter.

    Zeer lang, waarschijnlijk zoals Modder zei altijd of toch zolang je in dat gebied bent. Met heel het politie bureau te clearen ben ik toch een paar uur bezig geweest. Daar na nog een paar uur bezig geweest met anders quests. Dan nog was iedereen K.O. in het politie kantoor.

    Ik kreeg het toen ik aan de eerste missie (met augmentations) begon. Na die cut-scène in de helikopter kreeg ik zwarte pop-up schermpjes met daarin de boodschap welke pre-order items ik heb gekregen. In de doos steekt normaal een code voor die pre-order DLC, heb je die wel gebruikt?

    Vanaf het moment dat ik ben gedetecteerd ga ik elk knooppunt dat ik al heb gehacker "fortifyen", hoe dichter bij het rode lijntje (de dectection lijn) hoe eerder ik dat fortify. Dit vertraagd het al. Verder gebruik ik ook die spam knooppunten en als het echt niet anders kan gebruik ik een "Stop" en/of een "Nuke".


    Ik weet niet of dit filmpje hier al gepost is, maar het vergelijkt hoe ver we nu staan qua prothesen in vergelijking met DEHR. Best wel interessant:
    [yt]TW78wbN-WuU[/yt]
    WARNING: Op ongeveer 12-15 seconden zie je een oog open gesneden/geopereerd worden.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik doe t hacken puur op snelheid, dus niks fortifyen maar zsm de kortste route pakken. Wel handig als je wat investeerd in hacking/stealth zodat je minder snel gedetecteerd word.

    Kwam er van t weekend ook achter dat als je de 'detectie' nodes zelf hacked je dan autmatisch wint en alle bonusses ook krijgt.

    Al kan dit lang niet bij elke hack, vaak komt er van die detectie nodes een 1 richtingsverkeer pijltje
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg je random pre-order items dan?
     
  13. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5

    Over het einde van missie 1
    Als je die gast niet vermoord die die bazin gevangen heeft bij het einde van missie 1 zie je hem later nog opduiken en krijg je een aantal dingen en wat info van hem

    Dat politie bureau inkomen was irritant en eruit komen nog irritanter. (Die missie duurde misschien 5 minuten. erin en eruit komen een dik uur) Aangezien ik voor hacken en door muren heen kijken augs ging kon ik mezelf niet naar binnen lullen. moest een omweg nemen om daarna nog ontdekt te worden ook..
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zo binnen, even begrip tonen richting Haas ;) en dus ik was er ook zo weer uit. Heb alleen de arts KO gemept, zodat ik even kon rond snuffelen:x

    Maar wat een gaaf spel zeg. Ik heb de game gewoon blind gekocht zonder research, maar ben verrast!
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk om de spoilers jongens, niet teveel open en blote hints geven :p
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb de cyberlegs augument maar eens gekozen en wat handig is die zeg. Als je naar beneden ( wel met een duidelijke bodem ) springt van een hoogte krijg je van die boosters waardoor je zacht land. Erg handig aangezien ik in het begin nog wel eens had dat ik dood ging omdat ik naar beneden viel.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemandm ij vertellen of je ergens je wapens kan opslaan??
    ik heb bijv een vette doubleloops shotgun wil em niet kwijt maar tijdelijk opslaan ergens......
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, kan niet

    keuzes maken!
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ze trouwens niet gewoon in je appartament gooien op de grond? of verdwijnen ze dan?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vermoed dat ze verdwijnen zodra je een stap vooruit in de main quest gaat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina