Side-mission 1 kun je krijgen als
je de hostages redt en die vrouw. Dan kan je buiten met haar man praten. Als je dan in het Sarif gebouw naar je kantoor/computer gaat dan heb je een email van hem gekregen en zo begint side-quest 1.
Ben ik inderdaad even met bezig geweest, maar ik ben dan ook een perfectionist en het was allemaal of geen enkel.
Aangezien ik een perfectionist ben irriteerde ik mateloos aan het feit dat ik die side-quest niet meer kon complete, dus ben ik maar opnieuw begonnen. Deze keer heb ik de hostages gered en ben ik het politie bureau binnen gegaan via de voordeur en met een vriendelijkere aanpak.
Ik dacht, er staan dozen genoeg, wat als nu eens mijn persoonlijk fort bouw om zo'n hack toestel. En jawel hoor, paar doosjes opzetten die mij uit zicht houden en ik kon naar hartelust dat toestel hacken
.
Nu heb ik de "Motherly Ties" quest eindelijk kunnen voltooien. Wat ik wel straf vind, ik zit nog maar iets over de helft in quests die ik heb gedaan tegenover de vorige poging en toch zit ik al bijna gelijk qua augmentations (en ik heb al meer credits)
. Niet dat ik dat erg, hoe meer xp ik kan krijgen hoe beter.
Zeer lang, waarschijnlijk zoals Modder zei altijd of toch zolang je in dat gebied bent. Met heel het politie bureau te clearen ben ik toch een paar uur bezig geweest. Daar na nog een paar uur bezig geweest met anders quests. Dan nog was iedereen K.O. in het politie kantoor.
Ik kreeg het toen ik aan de eerste missie (met augmentations) begon. Na die cut-scène in de helikopter kreeg ik zwarte pop-up schermpjes met daarin de boodschap welke pre-order items ik heb gekregen. In de doos steekt normaal een code voor die pre-order DLC, heb je die wel gebruikt?
Vanaf het moment dat ik ben gedetecteerd ga ik elk knooppunt dat ik al heb gehacker "fortifyen", hoe dichter bij het rode lijntje (de dectection lijn) hoe eerder ik dat fortify. Dit vertraagd het al. Verder gebruik ik ook die spam knooppunten en als het echt niet anders kan gebruik ik een "Stop" en/of een "Nuke".
Ik weet niet of dit filmpje hier al gepost is, maar het vergelijkt hoe ver we nu staan qua prothesen in vergelijking met DEHR. Best wel interessant:
[yt]TW78wbN-WuU[/yt]
WARNING: Op ongeveer 12-15 seconden zie je een oog open gesneden/geopereerd worden.
Klik om te vergroten...