1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe verdelen jullie je augmentation punten eigenlijk?
    ik heb nu 1 op inventory, 1 op energy bar (daar wil ik er nu zsm op max energy gooien e n miss ook energy recovery is dat aan te raden?)
    hacking lvl 2 (denk dat ik zsm lvl 3 wil hebben)
    sociale voordigheid
    dat heb ik nu
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon waar we zin in hebben. De game speel je toch wel meerdere keren uit. Alles vragen is ook niet handig aangezien de meeste info wel op internet al staat.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Legendarisch bij recensies.

    Istie echt zo goed? :p
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja ligt eraan welke kant je op wilt hè... Ik heb m'n energy gemaxed, wat dingen in hacken gegooid. Tot level 4 en turrets/robots. En 2 in detectie. Armor 2. Hoog springen en geen fallingdamage. En m'n inventory gemaxed. En abernaturlich social....

    Ik zit nog te twijfelen over die typhoon. En door muren heen kijken lijkt me ook wel leuk.
     
  5. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Vanmiddag gekocht en heb werkelijk waar de halve dag zitten spelen, ben net klaar met de speelsessie van vandaag. Geweldige sfeer en atmosfeer in de game en dat upgraden smaakt echt naar meer. En er is zoveel te doen en te ontdekken. Diep onder de indruk _O_ Alleen de laadtijden zijn nogal lang maar dat mag de pret niet drukken.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    De special message:

     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke super, nog een paar dagen en dan heb ik hem ook van gamehubs.


    Kan anders al die mooie games niet betalen hoor als ik de volle mep betaal :lol:
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wachten tot het ontcijferd wordt dus....

    Trouwens, lees op dEUS ex forum, dat het bevestigd is dat je je wapens in je huis kan gooien en later op kan pakken. Het is alleen niet zeker of ze er nog zijn als je naar een andere stad gaat... Zijn er 2 die zeggen van wel... Ik ga vanaaf het wel proberen met een goedkoop item.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ook een speciale aug? in je huid gooien? ;) Ik heb dat ook geprobeerd, ben alleen nog niet terug gegaan op te checken.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb jij die niet dan? Werkt alleen bij handguns. Die kan je dan inwendig inlaten brengen bij zo'n limb clinic.... ;)


    Maar laat maar ff horen of het werkt voor je!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb geprobeerd om hard te crouchen op een rocket launcher maar ben er nog niet in geslaagd om hem ook daadwerkelijk hadnmatig in te brengen
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb zo'n handige invisible aug gekocht maar waar ik wel een beetje een slappe piel van krijg is dat ik eerst een shitlading candybars moet eten voordat ik die shit kan gebruiken.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Investeren in de recharge van je energy en die duur van je camo. Als je die op max hebt kun je met 1 cel 7 seconden gecloaked gaan en als je je recharge volledig upgrade laad hij weer heel vlot de eerste cel op
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Wil je dan het hele level als ontzichtbare man doorlopen? 8)
    Als je minder bars wilt gebruiken moet je hem maar verder upgraden. ;)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gebruikt hier iemand überhaupt de " sla door muren perk"? Heb het 1 x geprobeerd, (eerst gesaved) was wel grappig maar meer niet. Je kan vaak gewoon via een andere route....

    Is die door muren kijken zinvol? En die stealth, Mark of iets dergelijks. Heeftdat nog veel zin?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Ik heb die Mark Enemies genomen, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook niet, de enige perk die je moet activeren die ik gebruik is cloak (en in de eerste playthrough de Typhoon)

    voor de rest alleen passive abilities
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Cloak heb ik er nu maar 1 in. Gebruik het niet zo vaak. Die typhoon is dat wat? Ik bedoel, hij gebruikt 1 heel blokje en ammo is schaars en vrij duur toch?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar hij is wel enorm krachtig. Ik had hem in mn eerste playthough pas ergens over de helft van de game gekocht maar wel alle ammo bewaard en je kunt er echt een hele kamer in 1 keer mee schoon vegen als hij ge-upgrade is.

    En als je niet alle ammo meteen gebruikt maar alleen in nood situaties inzet hou je genoeg over. Ik had volgens mij nog zo'n 10 Typhoon ammo over aan het eind, en nooit wat gekocht.

    Maar het is wel echt een lompe manier om huis te houden. Het is een soort insta-kill button voor alles wat bij je in de buurt loopt. Leuk om een paar keer te doen in een volle kamer maar niet echt uitdagend of bevredigend
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    De "sla door de muur perk " heb ik gekozen. En je kan inderdaad overal komen maar als je hack level bv laag is en je wilt een kamer in waar allemaal zooi ligt kun je er soms komen door ergens een muur in te meppen.

    Ik ben nu over de helft van de game. Ik doe rustig aan en wil alles zien maar toch heb ik het idee dat ik dingen gemist heb. 2e playthrough ga ik eens alles stealthy proberen en andere keuzes maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina