1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar volgens mij kan je namelijk zonder hacking. Ook ver komen als je bv die speech ding hebt. En vindingrijk kan zijn met behulp van springen. Daar heb je in mijn ogen meer aan dan dat sla door de muur.

    @ Delph, ben je nu al aan een 2 playtrough begonnen?? Damn dat heb je snel gedaan dan. Ik ga denk ik vanaaf maar investen in typhoon.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Hacking is toch wel de belangrijkste skill in de game, gok ik. Je kan er in ieder geval enorm veel XP mee verdienen omdat er zoveel deuren met hacks zijn. :)

    @ Don Juan: OniRyo heeft hem al bijna 1000/1000. :+
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt met hacking is idd het meeste te verdienen, dus daar ook maar wat meer punten in gestopt.

    Maar damn bijna 1000/1000?? Dat is ziek hoor! Ik bedoel ik heb zaterdag, zondag en maandag toch heel wat uurtjes gespeeld en ga nu pas weer weg uit Detroit!!

    Toch denk ik zo'n 25 uur al!!
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ha ha nee absoluut niet maar nu ben ik ongeveer 4 seconden onzichtbaar (logisch want ik heb nog niet echt uitgebreid) maar er herlaad niks op dit moment. Nou las ik net ergens op internet dat je gratis kan uitrbreiden dat de balkjes vanzelf weer op laden.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  5. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, lekker rustig aan en zo veel mogelijk exploren, side quests etc. :)
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, vandaar. Weet je misschien ook hoe ik de (wapens) side missie kan krijgen? Staat er namelijk niet aan geven.:+
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens ik heb nu 1000 Gamerscore op deze game, bijna 3 keer uitgespeeld nu(3e keer gaat wel erg snel), maar deze game is echt enorm gruwelijk en ik ga hem denk ik zeker wel wat meer spelen gewoon om nieuwe dingen te ontdekken.

    En als iemand weer met zo'n reactie komt... ja ik heb enorm veel plezier met het spel gehad, en ik ben echt benieuwd naar de nieuwe DLC.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik doe ook lekker rustig aan, alles verkennen, overal naar binnen, etc.

    In Detroit net een deur in een appartement gehacked met een UAD (level 4). Ik zie allemaal ietms om op te pakken, dus ik loop die kamer binnen, hoor ik ineens blieb blieb, BANG! Alles rood, lig ik dood op de grond. Schrok me echt de **** :)

    Weet iemand btw wat net verschil is tussen een takedown en een knockout ?

    Tering. 18u per dage gespeeld ofzo ? Ik heb alleen nog maar de eerste missie gedaan en ben nu door Detroit aan het slenteren en ik heb er al een paar uurtjes opzitten. Heb ook alles 100% stealth +no kills gedaan. Iedereen silent takedown gedaan...
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Ik nog met een van de eerste missies bezig. Loop ik door een gang, na dat ik een turret heb uitgeschakeld. Flash Gordon, WTF. Ik knipperde instinctief met mijn ogen.

    Flash Gordon, die term heb ik van een Britains got Talent optreden, is echt veel feller en erger dan bijvoorbeeld bij Call of Duty.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257

    1e playthrough deed natuurlijk wel een tijdje(enorm veel sneaken etc, en ik wist het hele spel niet) maar de 2e playthrough weet je het spel eigenlijk al en ken je een beetje alles uit je hoofd, maar de 3e playthrough moet ik eerlijk toegeven dat ik met het spel begonnen was en na 2 uur al bij de 2e boss was :+
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je maar heb je de 1e x ook gewoon alle sidequests en dergelijke gedaan? Maar hoeveel heb je per dag dan gespeeld man?

    Vraagje aan jou, net voorbij de 2e boss. Kan je aangeven hoe ver ik zit met de game?
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zou het niet weten hoeveel uur ik per dag heb gespeeld maar zeker niet dag en nacht ik denk iets van 6 uur per dag.

    En over de sidequests die heb ik niet allemaal in 1 playthrough gedaan maar wel de meeste.

    en over de 2e boss:
    na de 2e boss heb je ongeveer 50% van de game gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.736
    Nice man, maar ik kom nooit in de buurt van de 1000. Ik mag blij zijn als ik 500 haal, wat ook standaard mijn doel is als ik echt voor een game ga. Ik ga in de eerste instantie nooit voor de volle 100% voor die achievement, dat heb ik lang geleden afgeleerd. Bepaalde games lenen zich er wel voor, maar deze titel zal ik denk ik altijd op mijn gemak blijven spelen, zolang ik hem heb.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet straks echt verder met deze game. Ik heb hem sinds zaterdag niet meer aangeraakt en ben net pas in Detroit, echt net pas dat je die moeder ontmoet. Ik probeer de game toch wel zo sneakend mogelijk te spelen en soms moèt ik gewoon iemand K.O. slaan. Gebruik dan soms de dart rifle. Heb nu alleen hacken tot level 2 ge-upgrade, en denk dat ik dat wel meer ga uitbreiden. Die wall punch lijkt me ook wel erg cool en nuttig, raden jullie mij die aan?

    Eigenlijk is me eerste playthrough gewoon doen en kiezen wat ik wil. Ik merkte in het begin dat ik te veel tijd in het hoofdkantoor in Detroid door bracht waardoor er 8 hostages gedood waren, oef.
    op het einde Sanders laten gaan en de vrouw los gelaten. Vond het echt tof hoe hij reafeerde op die aug hacker en de reacties van swat en de baas later.

    Oh! En wat ook tof was, in de eerste missie kom je 1 turret tegen. Links van dat was een hokje waar je de camera kon hacken en er lag een data pad. Ik móest die hebben dus kroop ik door een schacht naar de turret, blokkeerde zijn zicht met wat dozen en liep er van een afstand voorbij. Geweldig!

    En oef, zoveel typen op een mobiel is vermoeiend. Straks dus eindelijk weer verder spelen.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja man ik probeer elke quest te pakken! Maar beter dan. Heb ik dus nog wat voor de boeg.... ;)
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Erm? Hoe kan je alle quests pakken, ik zie niemand met een uitroep teken boven zijn hoofd. Erg lastig om te zien, wie er een side missie heeft!.:confused:
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee dat is waar. Maar ik probeer met bijna iedereen te praten... En tot nu toe zijn vaak de sidequests mensen die naar jou toekomen. Of je vind iets wat een quest triggerd.

    En die quest doe ik allemaal voordat ik de hoofdmissie ga doen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Soms is dat handig, maar soms ook niet. Zo heb ik al een aantal keer meegemaakt dat de locatie van iets voor de side quest op ongeveer dezelfde locatie is als objectives voor de main quest. Als je het goed plant sla je dan dus twee vliegen in een klap.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan trouwens nog steeds niks met de DLC, kan geen enkel quest erover vinden, iemand anders hier ook problemen mee?
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt ik probeer ze idd ook te timen. Aller eerste missie ging ik straight naar het politiebureau, uiteraard niet naar binnen gelaten dus de hard way via het dak. Overal langs sneaken en sluipen om geen kill te maken. Moest ik voor die moeder later weer terug.... :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina