1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    I <3 CGI

    Ik zie hoeveel aandacht de developer aan z'n game geeft, de hele game straalt ook gewoon uit dat ze er echt voor gaan, een hele visie die gewoon is uitgewerkt tot in de puntjes. Ik hoop echt dat Deus Ex me gaat wegblazen en de lat verhoogt voor wat de norm is in videogames... Grootse uitspraken, ik weet het, en nu maar hopen dat ze het kunnen waarmaken.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik verwacht gewoon een relaxte game met relaxte gameplay en een tof verhaal. Als je baanbrekende shit verwacht word je 9 van de 10 keer teleurgesteld :eek:
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    :eek:
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Baanbrekend niet persé, wil gewoon dat het een game word waarin ik me helemaal kan verliezen, en als het kan dit andere developers ertoe zet om te streven naar games die gewoonweg van een hoger caliber zijn.

    Zolang de game maar van een vergelijkbaar niveau is met Mass Effect 1/2 ben ik blij.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Hehe, ja dat niveau verwacht/hoop ik ook wel ja.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    So yesterday we posted a rumor about Deus Ex: Human Revolution possibly using Kinect. A small bit of evidence was available at the very end of the director’s cut trailer which had us here at Gaming Blend questioning its veracity despite the game’s producer telling CVG earlier this year that Kinect, Move and 3D would not be implemented in time for release but possibly later via a patch. Well, David Anfossi has reassured gamers with a very adamant answer about whether or not Deus Ex: Human Revolution would be using Kinect and guess what the answer was? “No”.

    Responding via twitter to the rumor that made its way around the social network services, David Anfossi had this to say about the rumor “Kinect??... No...”

    Yeah, that’s proof right there that Kinect will in no way be making an appearance in the game. Marc-André Dufort joked about the news saying “Today I learn DeusEx would be Kinect compatible.. I should tell our producer, he didn't know either!”

    A few other gamers noticed the reference for the trademark of Kinect used in other trailers that supposedly have nothing to do with Kinect, such as Mindjack, de Blob 2, L.A. Noire or Homefront. Other games that also reasonably aren’t using either Kinect or PS Move also don’t show the references in their trailers, such as Dragon Age II, Need for Speed: Hot Pursuit, TRON Evolution or Battlefield: Bad Company 2 Vietnam.

    Nevertheless, I guess that puts the rumor to rest. Deus Ex: Human Revolution will be Kinect-free on launch. I just hope this isn’t one of those things like with DC Universe Online when we were told you could play the superheroes and then later told you couldn’t play the superheroes and then turns out, you can play the superheroes.

    Anyway, you can learn more about the game by visiting the Official Website.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, die trailer is echt geweldig gedaan. Niet vaak vind ik een CG trailer van een game echt nice maar deze wel. Early 2011 dus nog steeds gewoon....daaamn, 2011 gaat gelijk goed van start met Dead Space 2, Bulletstorm en Deus Ex.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens mij is deze versie nog iets hoger van kwaliteit (max 720P). Voor degene die hem nog niet hebben gezien... this will blow your mind.

    Director's Cut Trailer:





    My god... laat dit de game van het jaar 2011 worden. Deze trailer is een eerbetoon aan alles wat SF heet, in de stijl van Bladerunner.

    EDIT: Nee, toch niet. Dit is een double post met Dulle's trailer. Elke pagina in de topic heeft deze trailer nodig. ^^
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Vraag me af of deze raakvlakken heeft met de eerste twee games. Die hadden ook weer wat connecties met Assassins Creed, vanwege Illuminati en de Templar Knights. Iedereen moet gewoon deel 1 gaan spelen, wat een geniale game is dat toch! _O_
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zou 'm graag spelen, maar kan niet.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nondetjuh wat een trailer. Mijn god, helemaal van me stoel geblazen. Dit kan nog wel eens een tripple A titel worden. Kwijl!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ooit de SF klassieker Bladerunner gezien? Daar heeft het meer raakvlakken mee.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Square Enix said in a statement it is delaying the rollout of the latest installment in its "Deus Ex" game series until the financial year starting in April. It had initially planned the launch for the January-March quarter.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Natuurlijk, wie niet? Ooit Deus Ex 1 gespeeld? :+
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    cvg
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt me voldoende, 20+ uur. Alleen te hopen dat het wel allemaal kwaliteitsvolle uren zijn en dat ze de "als ik deze situatie nog eens zo probeer..." er niet bij rekenen.
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron

    Enorm blij te horen dat de game (minstens) 25 uur lang is, ik had een stuk minder gevreesd. Nu weet ik 100% zeker dat ik voor de Augmented Edition Pre-order ga. Overigens, deze editie is goedkoop te pre-orderen bij Mediamarkt, slechts 55 euro!! ;)
    Link
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    meer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina