1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Op de PS4 is er ook een audio profiel voor de headset uitgekomen.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb een backlog van hier tot Tokio en heb No Man's Sky nog steeds niet uitgespeeld.
    Daarnaast vind ik het nog te warm voor lange gamesessies.
    Maar heb Deus Ex net toch besteld. Zag hem op usedproducts.nl staan voor €30 + €4 verzendkosten.
    Voor deze prijs kon ik hem niet laten staan.

    Weet alleen niet of die DLC codes erbij zitten (ga er niet vanuit). Maar die extra's voegen vaak toch weinig toe.

    Best grappig dat usedproducts.nl zo cheap is, terwijl CeX hem voor €58 verkoopt :+
     
  3. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Arno S. vindt dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ook een nette prijs

    Wel kut dat de PS4 versie nog €46 kost :+

    Denk dat deze game sowieso snel in prijs gaat dalen

    Human Revolution kon je destijds na 1,5 maand al voor €15 kopen bij Zavvi
     
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Dat zou mooi zijn want deze staat op mn wanted lijstje

    verstuurd via Tapatalk
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deus Ex Mankind Divided (Steelcase versie) voor de X1.

    €27,50 + €3 verzendkosten
    http://www.usedproductsgouda.nl/webshop/xbox-one-game-deus-ex-mankind-divided-in-steelcase.html

    Elk filiaal heeft zijn eigen prijs.

    Bij Used Products Gouda verkopen ze het spel dus voor €27,50. Bij Used Products Hoofddorp kost hij weer €40.
    Mijn exemplaar (PS4 versie) komt van Used Products Zaandam en heeft €30 gekost :)

    En ze hebben maar 1 exemplaar van alles. Dus ik dacht zet 'm even hier neer.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game valt me meer tegen dan gedacht. Verhaal is nog rommelig, lip sync is echt een stuk erger dan bij de vorige game en het is zelfs een drama te noemen. En qua stijl bevalt me de game ook niet echt. Detroit beviel me echt, maar Praag niet. Praag ziet er uit als het echte Detroit van nu.

    Maar goed, met FPS settings speelt de game wel redelijk lekker, alleen hapert de besturing af toe, vooral tijdens het wisselen van ammo, of wapen. Blijf een soort van selectie wiel, zoals met wapens en de (Y) button geloof ik een beetje omslachtig vinden en het werkt ook niet echt lekker.

    Ga de game één keer helemaal uitspelen, als ik niet weer een vervelende glitch tegen kom, en daarna denk ik in de verkoop. :) Komt ook een beetje doordat zelfs de lip sync van Jensen echt verneukt is. :F:
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Niet aan gestoord. Verhaal was op zich oké maar de game voelt gewoon heel klein, viel me heel erg op toen ik hem voor de 2de keer speelde.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja inderdaad, toen ik het voor de 4e keer ging uitspelen was ik waarschijnlijk in 2-3 uur klaar met alleen de story(zonder new game+) wat vrij kort is voor zo'n type game?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel erg kort zelfs. Over de MQ in HR heb ik wel enkele tientallen uren gedaan de eerste keer.

    Moet nu trouwens ergens sneaken tijdens een quest aan het begin op een trein station. Zit vol met bewaking en moet op het gebruik van mijn augs letten. Kan geen andere uitweg vinden dan schieten. Zie nergens een plek waar ik even goed en gemakkelijk langs kan sneaken.

    En waar kan ik ammo kopen in Praag en wapens? Inventory zit vol en moet het kwijt. :)
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja, maar je eerste playthrough zal altijd veel langer zijn, omdat je waarschijnlijk ook veel side missions doet, maar Mankind Divided voelt ook erg kort omdat je het meest van de game in Praag zit en (imo) er is niet veel te doen in Praag.
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    London als 2de stad was mooi geweest.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lopen jullie nou serieus te zeiken over dat je de game de vierde keer in 3 uur uitspeelt?o_O


    Skyrim kun je ook in 40 minuten uitspelen...en die game is zoveel groter dan deze.....dus die is dan slechter ook?
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja, via exploiten zeker? Dat is heel anders dan normaal door de game te spelen. En het gaat niet alleen om dat ik het voor de "vierde keer" in 3 uur heb uitgespeeld, Mankind Divided voelt gewoon veel leger aan vergeleken met Human Revolution.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste dlc Deus Ex: Mankind Divided komt deze maand nog
    Het officiële Twitter-account van Deus Ex heeft zojuist bekendgemaakt dat de eerste uitbreiding voor Deus Ex: Mankind Divided op 23 september verschijnt.

    De uitbreiding heet System Rift en voegt een nieuw verhaal toe aan de game waarin Adam Jensen en Frank Pritchard elkaar weer tegenkomen.

    Bezitters van de Season Pass krijgen automatisch toegang tot System Rift, alsook de tweede uitbreiding genaamd A Criminal Past die begin 2017 uitkomt. System Rift kost 9,59 pond op Xbox One en 9,49 pond op PlayStation 4. De prijzen in euro's zijn nog niet bekend.

    De achievements van System Rift zijn inmiddels al gelekt en kunnen hier bekeken worden. Wees wel gewaarschuwd: de omschrijvingen kunnen spoilers bevatten.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hahaha fuck die shit
     
    Mallakai en Servantes vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kennelijk is er een verkoper in het appartementencomplex van Jensen. Deze was me echt totaal nog niet opgevallen. Helaas kan ik daar nu niet komen ivm een missie. Hopelijk kom ik op mijn huidige plek nog een verkoper tegen waar ik mijn inventory kan legen en mijn ammo aan kan vullen... en upgrades natuurlijk. :)
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, HR was gewoon strakker, omdat het geen open wereld was zoals MD.
    Hoewel ik de sidequests erg leuk vind om te doen, haalt het wel een beetje de flow en kracht uit het verhaal. Van mij hoeft dat open world ook helemaal niet, maar ja....
    Dus in dat opzicht is het 'leger' maar qua dingen te doen vind ik het absoluut niet.
    Ik heb er al ruim 15 uur inzitten en ben nog maar bij (main) missie 10.
    Ik doe dan ook wel alles wat er te doen valt, en ook total stealth. Dat is soms wel eens puzzelen.:+

    Die verkoopt
    2 praxis kits (10k p/s), dus ik zou hem wel effe bezoeken. Later in de game verkoopt ie er nog 1.
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    HR geen open world maar MD wel? Wat
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wel jammer dat mijn twee meest anticipated games van 2016 allebei tegenvallen. :mad:
    Ach, ik vermaak me er alsnog best mee.
     

Deel Deze Pagina