1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die grimmige sfeer van Human Revolution gaan ze denk ik niet overtreffen met deze game . Maar goed, ben pas bij het begin dus wie weet.

    Ik ben pas bij missie 7 en vermaak me er verder wel prima mee, speelt ook erg lekker weg. Maar qua sfeer valt hij wel een beetje tegen (dit vond ik juist 1 van de sterkste punten van HR)

    Praag is zo sfeerloos vergeleken met Detroit
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm ja?
    HR was van stad naar stad, missie naar missie, zonder terugkeren wanneer jij dat wilt....of vergis ik mij daarin?
    Je hebt nu alle vrijheid om te gaan waar je wilt, en sommige missies kun je ook eerder doen zelfs....
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    In HR had je twee hubs idd maar de opzet was precies hetzelfde. In MD heb je zelfs een stad minder wat ik toch echt wel als een minpunt zie.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Sfeer in HR is sowieso ook beter en voelde ook veel minder rommelig aan. Maar goed, in Praag is dat ook onderdeel van het verhaal.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik vermaak me tot nu toe echt meer dan prima met de game.
    Denk dat ik nu bij mainmissie 15 ben, dus einde zal niet lang meer duren, maar ik geniet echt enorm van elke missie, be that main, side of poi......speelt echt lekker weg.

    HR was ook een pareltje, maar of deze game nou echt zoveel minder is? Vind ik echt niet.
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zit ik eindelijk beetje in de game.
    Pak ik een trein naar volgend station en blijft de game hangen hij loopt nog wel maar het laad balkje loopt niet vol.
    Sta zeker al 5 min in die trein nu.
     
    Daz vindt dit leuk.
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    NS zeker?:+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Had de game maar opnieuw opgestart en verder heet die wel normaal geladen gelukkig.
    Maar het was gewoon raar omdat de game verder ook niet vastgeslagen was.
    Hij stond der maar een beetje om zich heen te kijken.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, DX games speel je niet voor de facial animaties. DX is altijd al een beetje 'bonkig' geweest. Zijn de vrijheid en gameplay die het hem doen. Het eerste deel is helaas nooit meer geëvenaard.

    Dat ben ik met je eens. Tis ook helemaal geen open wereld game (niet erg btw), Praag is gewoon een wat grote hub level.

    Game uitgespeeld. Puur stealth gegaan, no kills, no alarms. Die laatste heb ik niet als trophy en snap niet goed waarom. Heb geen alarms gehad en ook nog niet de alarm tutorial, maar ja ...
    Het exploren en alle routes enzo vinden blijft erg lekker. Heb me er dan ook goed mee vermaakt. Prima game, maar geen super topper. 7,5 a 8 zou ik zeggen.

    Volgende deel mag wel wat omvangrijker zijn, al heb ik er wel langer over gedaan dan de 30 uur die ik overal lees ...
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Game eergister uitgespeeld.
    Einde op zich was wel goed, maar echt teveel open plotlines....das gewoon kut.

    Daarna via New Game plus nog een pt gedaan voor Foxiest, en als je alleen de main missies speelt, is de game inderdaad erg kort....die side quests zijn niet alleen echt leuk om te doen, maar ook nodig als je een beetje uit je 60 euro wilt krijgen.


    Maar verdomme, wat moet het erg zijn voor deze dev om Square Enix als uitgever te hebben.
    Eerst dat te idioot voor woorden pre-order tragedie, nu dit geknip.
    Het brengt negatief gezeik, wat deze game eigenlijk gewoon niet verdient.
    Want het is een heerlijk een game met een heerlijke wereld.

    Ik houd mijn hart vast voor FF7 remake..........
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Welk pre order gedoe?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, dus? Daar was toen wel een heel gedoe over, daar doelde hij op.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies....en er werd om gevraagd Yellow.;)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bovendien gaan er ook geruchten dat de game groter zou zijn, maar het in twee stukken is gehakt op last van SE. Volgende deel is dus eigenlokl gewoon HRMF 2e helft ...
    Lijkt wat in te zitten als je alle losse eindjes in DXMD bekijkt ...
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, ik snap nu ook de ophef rond het einde na mijn Didn't ask for this pt.

    Als je namelijk direct naar de eindbaas gaat, dan volgt er daarna alsnog de andere keuze, en dat is dan je einde....... dan heb je inderdaad een heel raar einde.
    Als je eerst de andere keuze doet, en daarna de eindbaas, klopt het net wat beter.
    (al heb je dan nog steeds een hoop open plotlines)


    Goed bezig Square Enix. Velen die de game nu niet kopen door dit gekut, terwijl de game voor de rest gewoon een pareltje is....en straks maar weer klagen over tegenvallende verkoopcijfers.....:rolleyes:
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het gelukkig in de 'goede volgorde' gedaan, maar wel met een reload. Stond de eerste keer ook ineens voor de eindbaas en gebruikte de
    Kill switch
    en toen was ineens de game uit ... :confused:

    Heb de eindbaas overigens lekker cheesy gedaan
    In een duct gaan zitten em door zo'n kijk rooster zijn hoofd vol headshots met de tranq rifle gedaan. Hij had werkelijk geen idee waar ik zat en waar het vandaan kwam :) Stuk of 12 shots nodig om hem down te brengen :D
     
  19. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Zie ook deze video, waar een developer het bevestigd;
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Man, deze game ga ik verkopen. Het vorige deel vond ik zo ontzettend gaaf maar dit deel..? Ik stoor me aan alles en worstel mij met moeite door de game. De saaie omgevingen, npc's, slechte gezichtanimaties, het verhaal, echt ik irriteer me dood aan deze game. Één keer dood gaan en je moet gelijk weer lang naar een laadscherm staren. Jammer, want had echt verwacht dat deze net zo tof zou zijn als Human Revolution.
     
    Servantes, Yellow 13, VapoChill en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina