1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Excuses, dat weet ik niet. Het is helemaal niet zeker of er een canon word gebruikt, maar als dan: 1 kun je afschrijven, want dat is namelijk zelfvernietiging van Jensen. De andere is het einde van Sarif, waarbij dit soort technologie doorgaat in het verhaal. De derde is van die activist waarbij mensen meer macht krijgen en demonstraties doorgaan. De vierde is dat alle technologie op dit gebied verboden word, maar deze ben ik niet heel zeker van. Afgaande op jouw vraag, denk ik het einde van de activist, die ook een keer of twee bij Sarif in het kantoor staat. Dat is het meest aannemelijke dan, maar kan heel goed een gloednieuw verhaal zijn zonder dat er een echte canon is gebruikt.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Geen enkele einde is een canon want eigenlijk was dit altijd een prequel op de originele Deus Ex, ze hadden volgens mij al lang geleden geconfirmed dat geen 1 einde met het verhaal te maken heeft.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ah oke. Apart dat ze dan wel weer met Jensen doorgaan. Spreekt meer mensen aan dan denk ik :+
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Begrijp me trouwens niet verkeerd wanneer ik het over de "originele Deus Ex" heb, dan heb ik het uiteraard over de Deus Ex die in 2000 is uitgekomen. En waarschijnlijk is Adam Jensen uiteraard een meer interessante character dan JC Denton (die trouwens ook geboren is volgens de timeline in 2029). Maar goed wie vindt Adam Jensen nou niet een badass character? :+
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dacht gelezen te hebben dat HR en deze nieuwe serie games (zal wel trilogie worden) juist moeten gaan leiden naar de allereerste Deus Ex...was dacht ik op Eurogamer of Gamespot...
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat zou wel tof zijn en ik had zo'n verwachting na het einde van Deus Ex: HR
    met Bob Page die je dan even ziet
    dat het spel uiteindelijk wel verder zou gaan, maar ik had niet verwacht dat ze verder zouden gaan met Adam Jensen. :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik wel, aangezien het gewoon een supertof karakter is en als je kijkt naar veel reacties over hem, dan vind ik het ook niet zo vreemd. Stemacteur heeft echt zijn werk gedaan, dat terwijl die al eens eerder in een ander groot project heeft gezeten, weet alleen niet welke meer. Het is juist de kracht van de vorige game geweest, dan kan je niet anders dan vanaf hetzelfde punt voortbouwen.
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij spreekt ook de stem in van Kobin uit Splinter Cell. Ik vroeg me tijdens het spelen van die game al af waar ik die stem van kende en toen bleek het Jensen te zijn. Grappig dat beide characters totaal anders zijn. IMDB leert ons dat de beste man ook in Assasins Creed zit. We kunnen dus wel stellen dat Ubisoft hem voor praktisch elke game op laat draven.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Deus Ex wordt uitgegeven door Square Enix.;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat maakt de man tot een ergere stemhoer dan ik al dacht!
     
    Stingray vindt dit leuk.
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Deze week toch eens dit spel spelen. Hoor er toch wel goede verhalen over, maar ik had destijds mijn Xbox 360 verkocht en eigenlijk nooit meer aan gedacht. Helaas heb ik daardoor wel meer goede games gemist:+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je hebt de game al :eek:

    :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Was het maar waar. Ik wil hem heel graag spelen. Hopelijk komt er een betá, maar doet SE daar wel aan? 8)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Beta wil je met dit soort games niet.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beta? Voor een sp game?:x
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wie weet komt er wel een MP, dat is uiteindelijk ook gebeurd met Mass Effect van BioWare.
    Ondertussen hebben we toch allemaal wel gekkere dingen meegemaakt in gameland of niet? ;)
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Lol verkeerde topic:+

    Bedoelde uiteraard Human Revolution:oops:
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    True, maar daarover is er nog niet eens een gerucht, dus tis een beetje raar om over een beta te beginnen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    25 minuten

     

Deel Deze Pagina