1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Human Revolution was fucking vet. Als deze HM kan overtreffen, ga ik hem zeker halen

    EDIT: Bovenstaand filmpje ziet er trouwens ook erg goed uit. :9....en dit is nog maar de alpha build.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Deus Ex: Mankind Divided Launches on PS4 February 23rd, 2016

    Today, we’re very excited to announce that Deus Ex: Mankind Divided will be launching on PS4 on February 23rd, 2016.


    The team has been working hard on the game, and even if its release is still a few months away, having a set date where we know you’ll get a chance to experience the game first hand is a huge motivation for all of us.

    In the spirit of player choice, which is at the heart of Deus Ex, we’ve put together a special program called “Augment your Pre-order”. It will let you choose the digital pre-order bonuses you want to get for your Day One edition of the game, selected from five different tiers which will unlock progressively. You can of course take part in this program by pre-ordering the game through PlayStation Store.

    [​IMG]

    The available rewards within each tier include in-game items packs, digital books and music expanding on the world of Deus Ex: Mankind Divided, and an extra in-game mission. The very last tier is one of a kind, as its reward will be an early release of the game, four days prior to its scheduled launch! For more details on Augment your Pre-order, check out the official site.

    If you want everything, we’ve also got your covered. The Collector’s Edition for Deus Ex: Mankind Divided will include all the in-game content and rewards from Augment your Pre-order, as well as physical items, selected based on the thousands of votes you submitted to us during our community vote for this edition.

    The aforementioned physical items include a 48-page artbook created in partnership with Titan Books, a 9″ Adam Jensen figurine, a limited edition steelbook and, of course, the Day One edition of the game — which will all come in an exclusive packaging.

    [​IMG]

    We can’t wait for you to experience Deus Ex: Mankind Divided. In the meantime, keep an eye out for more information and reveals in the coming months!
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En de Xbox dan?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Die is er ook die dag.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Lijkt me wel handig om even te vermelden dat je artikel van PlayStation Blog komt. o_O

    Nu lijkt het net alsof het een PlayStation (timed) exclusive is geworden.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele mooie datum. Ben zeer benieuwd naar de game. En volgens mij is er tegen die tijd nog niet veel boeiends te beleven op Xbox One, toch? Begint pas bij QB voor Xbox One als ik het goed heb en dat is april. Sowieso qua games is het in januari en februari niet super speciaal...correct me if i'm wrong. Dus februari is prima.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Deus Ex: Mankind Divided krijgt unieke pre-order

    Dat ontwikkelaars de laatste jaren dol zijn op pre-orders weten we. Deus Ex: Mankind Divided krijgt echter wel een erg unieke constructie, die niet bij iedereen in goede aard valt.

    Het idee achter de 'Augment your pre-order' is dat wanneer je de game pre-ordert, je zelf een bonus mag kiezen uit 'tier 1'. Tier 1 bestaat uit een kleine customize-pack, waarmee jouw personage het spel iets sterker begint. Hoe meer pre-orders er worden geplaatst, des te meer 'tiers' komen er beschikbaar. Tier 2 bestaat uit een digitaal artbook of een digitale OST-sampler. Tier 3 bestaat uit een DLC-missie en tier 4 bestaat uit een digitale strip of novella. Het ultieme doel is tier 5, die ervoor zorgt dat Deus Ex: Mankind Divided vier dagen eerder released.

    De constructie bevalt echter niet iedereen. Zo heeft de trailer die dit nieuws aankondigde ruim twintigduizend dislikes en minder dan driehonderd likes. Ook de comment-sectie is niet veel soeps. Commentaar als: 'Is het nu een competitie om het slechtst mogelijke bedrijf te zijn?' en 'Is het alweer 1 april?' voert de boventoon
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vind dat ook wel heel erg vreemd, maar who gives a fuck als de 10en er straks uitrollen. Human Revolution is ook zwaar ondergewaardeerd destijds, vooral door gamers zelf, dus dit beschouw ik dan als een ''we hebben er schijt aan'' actie.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is een rare pre-order actie...rare tiers ook...4 dagen eerder??
    En de coll ed. krijgt meteen alles? Weirde shit.... SE was op de goede weg terug, dit is dan weer zo jammer!

    That said, blijft natuurlijk een game waar ik erg naar uitkijk!

    Benieuwd naar de prijs van de coll ed...
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    -0_
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ach, het was ook drama om niets vond ik.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tsja, ik vond het wel vrij uniek die actie, of die nu geliefd was of niet.

    Zelf hoop ik wel dat de gamers hun klep ook een keer houden en die game leuk gaan vinden. In een eerdere post van mij hier zei ik al dat het vorige spel vooral door gamers zelf werd ondergewaardeerd.

    Vorige spel was ook zeker wel het her spelen waard, zeker de DC die later uitkwam maakte alles eigenlijks zoals de game had moeten zijn.

    Verhaal was ook gewoon goed, game zelf ook, dus kan het hoogstens nog aan de gamers liggen of de marketing van SE. Ze hebben dezelfde soort verkoopproblemen als met Tomb Raider de reboot gehad.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het enige commentaar dat de game in het begin kreeg was dat de graphics niet top of the bill waren. Voor de rest had iedereen die de game speelde alleen maar goede woorden voor de game over.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kritieken waren juist positief....maar 'bijna niemand' kocht de game....

    Ik heb het zelf ook lang uitgesteld, maar damn, wat heb ik genoten toen ik de game eindelijk gekocht had.

    Daarom ook day-1 voor deze. Althans, nu wel dankzij het stopzetten van die te idioot voor woorden van een pre-order onzin.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Met meer dan 3 miljoen verkochte exemplaren vind ik nou niet echt iets als " bijna niemand kocht de game" of wel? :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uiteindelijk ja.....game was zeer snel al afgeprijsd.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar maakt niet uit. :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    I stand corrected.:+

    Dacht gelezen te hebben dat de sales zeer tegenvielen volgens Square Enix...
     

Deel Deze Pagina