Voor sommige games maakt het me niet uit. Human Revolution was een van mijn favoriete games van de vorige generatie, dus ik wil graag de publisher en developer volledig steunen.
Ik was ook van plan deze day one te halen maar ik heb nog zo ontzettend veel te spelen dat ik nog even wacht. Zonde om hem ongespeeld in de kast te hebben liggen voor het volle pond... Ben benieuwd naar jullie impressies!
Intro gedaan, helemaal stealth natuurlijk Praag wat lopen verkennen maar damn, wat hebben ze die stad prachtig neergezet. Verder speelt de game echt als HR1.5. Dus als je die niks vond dan zou ik deze laten liggen. Technisch loopt ie over het algemeen constant (PS4) hoewel er wel screentear opduikt in cutscenes en de framerate wil in de stad weleens klappen nemen. Hoe dan ook geniet ik weer volop!
Digitaal gekocht, moet helaas nu wel wachten tot morgen. Vorige deel vond ik geweldig, dus als het echt 1.5 is dan komt het helemaal goed
Mijne is verzonden! Morgen mee aan de slag. Ik laat alle trophies voor wat ze zijn. Het breekt een game als deze te veel als je volgens trophies gaat spelen. Ik laat de situatie bepalen hoe ik handel. In principe non lethal, maar ik wil ook wel eens met wat grenades pielen enzo ... Heb er zin in (Sorry NMS!)
Hij is vet. Zit er weer lekker in. Alleen jammer dat er collectibles in zitten (trophy). Heb ik de neiging toch ze allemaal te zoeken, wat en afleidt en vaak betekent dat ja alle mannetjes moet omleggen. En dat terwijl ik al weer een aantal handige shortcuts te pakken had ...
Speel je toch bijvoorbeeld de eerste keer stealth en in alle rust. En de 2e playthrough guns blazin+collectables