1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

deus ex2

Discussie in 'Algemeen' gestart door CAP1, 4 mrt 2004.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog altijd te twijfelen. Velen zeggen dat het niet de diepgang van deel 1 bezit, en dat ie vrij eenvoudig is. Als ik hem ga halen dan is het voor de PC.
     
  2. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben nu een paar uur verder en ben helemaal weg van deze game. Ok, het heeft vele fouten, maar het heeft een o zo gruwelijk grote charme..... Het hacken van computers, het overnemen van robots zodat je ze kan besturen.. zeer gaaf en verslavend. Bovendien.. de SMG en de sniper zijn wreed :) Fuck de kritieken, ik geniet ervan
     
  3. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    @Geursel: een paar uur zeg je? Kun je mij dan wellicht vertellen hoe jij aan ammo komt bij de Mako Facility? :) Ik ben er zeer zuinig mee, maar toch gaat het snel op :{
     
  4. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar ben ik net voorbij.. :) Tja.... ammo... ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met ammo. Er is genoeg te vinden, maar vaak moet je ff een lijk verplaatsen wil je zijn ammo op de grond zien liggen. Op verdieping 1 heb je trouwens ook een weapon storage room met genoeg troep :) Wel ff kut met de camera's en turrets, maar de "bot domination" biomod doet dan goed zijn werk.
     
  5. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de vraag maar wie zijn die gasten in een soort monnik pak met die capichon's op de kop(bruine pak)je ziet ze ook op xboxworld bij het nieuwspagina bij de prijsvraagbalkje
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  6. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn die gasten van de church. Je kunt ook missies van ze aannemen. Radicalen als je het mij vraagt :+


    btw...thanks @ geursel :D
     
  7. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik dacht dat het speelbare personages waren,bedankt:D
     
  8. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Watvoor character spelen jullie eigenlijk? En welke biomods hebben jullie geinstalleerd?

    Zelf speel ik een hacker met een snipergeweer :D en biomods: neural interface, biometric cloak, drone regeneration.
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel als Alex D.:+
    Als Biomods heb ik: Vision enhancement, Thermal Masking, Neural Interface, Strenght Enhancement en Health Leech Drone.

    Als wapen gebruik ik afwisselend de SMG, energy blade en de Railgun.
     
  10. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk voorbij de Mako facility. Bleek achteraf toch niet zo lastig te zijn als ik dacht, nadat ik wat ammo gevonden had :{

    Spy drone is toch best wel handig. Eigenlijk _O_

    *edit*

    Hebben jullie al eens die biomod geinstalleerd (naam even kwijt :eek:) waarmee je snelheid en sprongafstand verhoogd wordt? Zo ja, is die de moeite waard? Kun je bijvoorbeeld een gebouw op springen ofzo :confused:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb de game gister binnen gekregen, en het leuk me een zeer leuke game.
    Nou is dat ook vast wel het geval, als het je ligt.

    Ik kom er vandaag achter, dat ik de game eigenlijk helemaal niet zo leuk vind.
    Vandaar dat ie nu ook op Xbazar staat.

    :{
     
  12. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je er niet leuk aan?
     
  13. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ie niet op xbox live kan
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er maar zo weinig mensen die dit spel hebben, dat er zo weinig in deze thread wordt gepost?

    Volgens mij wordt dit spel door veel mensen dik ondergewaardeerd. Zonde.
     
  15. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo veel reclame werd er nou ook weer niet gemaakt voor DE:IW. Daarnaast zijn denk ik veel mensen wat negatiever over dit deel, aangezien de voorganger op vele vlakken stukken uitgebreider was. Misschien komt het nog.

    Ondertussen heb ik het spel uitgespeeld. In retrospect kan ik zeggen dat de game-play eigenlijk best wel kort was, hoewel het verhaal nog steeds ijzersterk is. Maar dat vond ik wel stukken minder. Van mij had het dubbel zo lang mogen duren. Ook miste ik de mogelijkheid om health etc. te kopen, hoewel dat het geheel wel wat spannender maakte.

    Over het daadwerkelijke einde ben ik nog wat sceptisch :|
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    hmz ik vind het spel wat minders, na het klimmen op een dak stortte ik het spel zeg maar uit, viel gewoon door het dak en door de grond :confused:
    Vage bug
     
  17. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk.. ik vind em zelf ook niet leuk (heb em al weggedaan)
    het is een goed spel.. mooie graphics en goed verhaal + sfeer maar die sfeer word gewoon verneukt door die lange laadtijden, want daar zijn er ontzettend veel van. jammer maar helaas
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb het spel nu ook maar het is een beetje te donker en de grhx zijn niet echt super..

    MORROWIND GOTY RULEZ :D
     
  19. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat hij redelijk veel te koop staat op het forum, begrijp ik eigenlijk niet zo ... ik vindt het een wereld spel !

    Ik vroeg me af of het klopt dat je niet veel biodmods tegen komt in het spel. Ik heb de 3 van het begin plus 1 black market. Daarna geloof nog 1 gevonden ... maar dat is het tot heden !
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je komt er genoeg tegen. Zowel black market als normale biomods. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ik heb wel een hele verzameling biomod canisters die ik niet meer kan gebruiken omdat al mijn biomods op hun maximale level zitten.
     

Deel Deze Pagina