1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Aha okee,.
    Toffe video's heeft die gast:b:

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Net even DMC 1 & 3 gespeeld, je merkt wel dat de gameplay van 4 stukken sneller is. Ik vind de graphics van deel 1 zelfs niet lelijk, van 3 zelfs nog mooi :+.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, vandaag weer even gespeeld. Dante is toch wel een grote baas hoor, damn wat een combos kan je maken en wat veel mogelijkheden heeft die gozer. :D

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ja echt he,.,
    Hij heeft zo veel moves vergeleken met Nero:9
    Maar daardoor zoveel moeilijker om hem goed onder controlle te krijgen,

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Voordeel is dat je deze DMC tussen de stijlen kunt wisselen altijd, bij 3 kon dit alleen als je een missie start. Is Dark Slayer eigenlijk goed? Ik kwam er pas achter dat die bestond :+.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yeuy! Achievements. :9

Devil May Cry 4
    280 van 1000 [​IMG]
    21 van 46 prestaties (45%)

The Second Circle
    Clear stage 20 of Bloody Palace Mode.
    10 [​IMG] (10-8-2009)

Nothing Left Unsaid
    Clear all secret missions.
    10 [​IMG] (10-8-2009)

Modus Vivendi
    Extend the Vitality Gauge to maximum capacity.
    10 [​IMG] (10-8-2009)

Hardly A Simple Task
    Clear all missions in Son of Sparda Mode.
    30 [​IMG] (9-8-2009)

Bloody Palace is echt viezzz. Ik kwam tot level 25. Die Blitzes maken me echt altijd in, vooral als er meerdere vijanden zijn, of met z'n tweeën. Ik spring altijd gewoon schietend als een debiel in t rond. Zoveel mogelijk ontwijken. Soms gaat het wel goed, maar dan komt ie weer met z'n Al Qaida attack. =\

Ik ben ook begonnen aan DMD. Ik ben nu in dat level met die dobbelsteen (mission 6 of 7, weet niet). En ik vind het gewoon knap hoeveel pech ik daarmee heb. Ik verbaas mezelf gewoon. :9

7. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    BassieJ, voor de dobbelsteen: Als je een getal wilt, zegmaar 6. Dan moet je wachten tot 6 aan de bovenkant van de dobbelsteen is, en dan moet je B drukken (Buster dus). Volgens mij komt 6 altijd na 2, dus als je 2 ziet weet je dus dat je moet klaar staan.

Ikzelf ben nu Devil Hunter aan het S ranken, alle Nero missies zijn gedaan, nu nog de Dante missies a.k.a de allerleukste!

Trouwens, welke Devil Trigger modes vinden jullie vetter? Die van Dante of Nero?
    Ik vind die van Dante veeeeeel toffer, de vetste DT van alle DMC games, naar mijn mening. (Ik vind DMC4 ook de allercoolste Dante hebben)

8. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik neem aan dat je daarmee die aanval bedoelt als hij al rood (ik neem aan dat ie pissed is) is en je dan op de hoorns neemt en zichzelf opblaast?

Daar kun je uitkomen als je snel je devil trigger gebruikt wanneer hij je te pakken heeft. Kost alsnog veel kracht, maar je bent in ieder geval niet dood.

@Nuclear Goat: ik gebruik die dark slayer stijl vaak tijdens luchtcombos's met dante.
    Dus bijvoorbeeld als je met sword master vecht sla je je tegenstander de lucht in (lock on, naar achter houden en aanval) waarna je meestal volgt met 3x de B knop voor luchtaanvallen met swordmaster. daarna krijg ik er meestal nog net twee extra aanvallen uit als je snel switcht naar dark slayer en de B knop nog verder spammt.
    Verder doe ik er eigenlijk niets mee.

Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Klopt.Dobbelsteen is simpel..
    De volgorde gaat van 1 - 4 - 2 - 6 - 3 - 5

Devil Trigger van Dante is wat toffer inderdaad ja.
    Ik krijg wel steeds meer een hekel aan Dante.:)
    Ik raak gewoon niet aan hem gewend als ik de hele tijd met Nero bezig ben geweest.

Hoeft nog een paar missies met een S maar met Dante krijg ik amper een S ranking.Zucht.
    DMD word beetje irritant op dit moment:9

10. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Devil Hunter: S ranked :)

Nu nog maar Human en DMD mode(makkelijker gezegd dan gedaan <_< vooral de Dante missies) en dan heb ik alle missies ge-S ranked! :D

Ik ga daarna nog de overige modes uitspelen en een S rank krijgen op Bloody Palace. *zucht* Ik maakte Bloody Palace af met Super Dante XD
    Ik moet ook nog Item Collector, maar ik heb daar heel veel red orbs nodig. Weet iemand toevallig precies hoeveel?

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Heel veel orbs heb je daar voor nodig.
    Ik weet niet precies hoeveel dat je nodig maar het leek een eeuwigheid.
    net als de Proud Souls;)

Ga jij ook voor de 1000 Punten?
    Want je doet nogal makkelijk over de achievements;)

12. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik weet nog niet. Ik ga voorlopig voor de S ranks en alles wat ik tegenkom als ik daarmee bezig ben (Proud Millionair etc, maar dat duurt eeuwen).

13. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik alle missions op Human mode afgerond. Zelf op makkelijkste moeilijkheidsgraad heb ik nog steeds veel moeite met vechten tegen Dante. Niet dat ik doodging, maar ik kon hem moeilijk raken. Hoe moet ik dan tegen hem vechten op 3e moeilijkheidsgraad |:-

Het wordt erg duur om move te kopen :mad: Het kost me vast jaren om vele souls te verzamelen. Ik haal meestal net boven 1000 souls per mission. Ene G kan je halen door 300.000 souls te verzamelen. Dat betekent dat ik 3000x mission moet spelen om dat G te halen 8)

Momenteel ben ik bezig om alle secret mission af te ronden. Bij secret mission 4 lukt me steeds niet :'-( Ik heb youtube op deze pagina gekeken. Het zag er zoooooo simpel uit. Je hoeft alleen maar vijand te grijpen, dan krijg je rank. Klaar is Kees. Maar ik kreeg geen rank, en ik speel op Devil Hunter. Hoe moet ik dat dan doen :mad: Ik moet nog 6 secret missions doen.

Als ik alle secret missions uitvoeren, dan is mijn groene levenbalk op hoogste. Dan krijg ik hopelijk Gamepoint. Daarna wil ik met Son of Sparta Mode beginnen.

De tips over dobbelsteen werkt inderdaad goed \o/ Nu kon ik lekker snel door puzzellevel spelen.

Ik heb ook mijn controle-configuratie aangepast.

LB=wapen vuren;
    LT=zwaar opladen;
    RB=devil trigger;
    RT=doelwit locked;

Nu moet ik het opnieuw leren, maar ik merk wel dat het goed werkt. Ik kan nu de vijand sneller doden }:] Niet zo snel/goed zoals je op de meeste youtube zag :9

Op Bloody Palac ging ik tot sage 18. Bliksemmonster is k*t vijand :mad: Het kost me veel tijd en levenbalk om hem te doden.

Ik heb deze handleiding gelezen over EX-act.

Ik snap niet zo goed. Ik krijg nooit boven één rode lamp :confused: Wat je moet doen, is zwaar slaan en op goeie moment LT drukken. ÉÉN KEER is me geluk om in 1x volledige op te laden. Heeft iemand een tips over EX-act?

Er zit nu 30 uren in DMC4 _O_

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen, beetje jammer van de slechte port. En de camera laat soms een beetje de wensen over. Verder is het best vermakelijk.

15. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa, het is me geluk :b: Na meer dan 40 pogingen om blue orbs bij secret mission 3 te halen. Ik gebruik deze trucje.

Ik was even bang dat ik dmc4 moet verkopen :+

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Achievements!

Devil May Cry 4
    390 van 1000 [​IMG]
    24 van 46 prestaties (52%)

Skill Collector - Dante
    Acquire all of Dante's skills.
    50 [​IMG] (12-8-2009)

Skill Collector - Nero
    Acquire all of Nero's skills.
    50 [​IMG] (12-8-2009)

Easier Said Than Done
    Clear mission 11 in Dante Must Die Mode.
    10 [​IMG] (12-8-2009)

Bumchacalaca! 100G erbij. M'n doel is 600 puntjes. Ik zit nu op missie 14 van DMD.

Edit: nu 17, het gaat best soepel. :) Maarrehm, hoevaak gebruiken jullie items? Ik echt bijna nooit. Zoals Gold Orbs, ik heb er misschien nog maar 5 gebruikt. En als ik ze gebruik is dat meestal door m'n luiheid, en geen hoop op een goede score. :9

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  17. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Die controller set-up gebruik ik ook en die is perfect. Inderdaad even wennen, maar het is voor de hogere moeilijkheidsgraden met Nero gewoon ongelooflijk handig om tijdens het vechten een charge shot 3 te kunnen laden.

En voor die EX aanvallen met het opladen van die rode lampjes voor je zwaard:

nadat je Max-act hebt gekocht kun je pas met de juiste timing na één slag naar drie volle balkjes (en pure ownage) gaan.
    Voor het laden van twee balkjes moet gewoon handmatig aan de LT (in jouw set-up) trekken om op te laden. Ik maak hier eigenlijk nooit gebruik van, probeer altijd tijdens het vechten de max-act te scoren.
    De timing voor EX aanvallen en Max act is ook per aanval weer anders, dus het is vooral een kwestie van de timing leren in jouw favoriete combo.

Persoonlijk pak ik de max-act altijd vrij makkelijk achter een gewone luchtaanval, om dan na een kleine pauze met max act die dubbele aanval omhoog te doen (wie weet de naam even voor me?, je moet deze ook kopen en is in de lucht y,y,pause,y)

Hoop dat deze, volgens mij vrij onduidelijk post je toch een beetje helpt.:)

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  18. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Je gaat lekker Bassie!
    Veel last gehad van de bosses op DMD, met hun fijne devil triggers en nieuwe aanvallen?:9

En items gebruiken is in Devil may Cry sowieso "not done" als je hoge scores wil halen. Mooie van het spel is ook dat het op zich prima te doen is zonder items. (in tegenstelling tot bijv. ninja gaiden 2)
    Moet wel toegeven dat ik op mijn eerste run door DMD wel af en toe eens een holy water heb gebruikt. Moet nu al die prutsscores dus nog weer wegpoetsen.

Verder niets, want ik wil die item collector achievement nog halen en alleen de holy waters tellen daarin niet mee.

19. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf gebruik ook MAX-Act voor veel aanvallen, voornamelijk de lucht aanval EX-Calibur, or whatever. Ik mep ze eerst de lucht in, Y, LT down, forward en Y. Die attack raakt 3 keer als je bar helemaal vol is.

(en Porunga NL, volgens mij heb je het over de attack Roulette :))

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Roulette, yep dat is hem:)
    Die excalibur van jou werkt ook goed inderdaad, maar gebruik ik in de lucht eigenlijk alleen op die irritante bubbel van Sanctus om hem eruit te rammen met max-act.

Gebruik hem overigens wel vaak op de grond als finisher. gewoon één standaard aanval, max-act (proberen te) laden en dan achter, voor aanval voor een stijlvolle lancering van het stuk vlees waar je tegen knokt.

Deel Deze Pagina