Ik weet wel hoe je als Nero Dante moet aanvallen, hoor. Maar het blijft moeilijk, vind ik
Nu heb ik alle Skills van Nero en Dante gekocht, dus 100G erbij \o/ Ben nu klaar met mission 11 op DMD. Het ging helemaal niet vlekkeloos bij de eindbaas
Ik ging maar steeds dood. Na vele poging lukte het me, maar ik ben niet trots op mijn rank
En nu moet ik als Dante spelen. Hoewel z'n combo erg vet is, heb ik erg veel moeite met controle van combo. Ik heb veel combos geoefend op veilige omgeving
Ik kan nog steeds niet wennen.
"Distored Real Impact" heb ik ook geoefend. Je moet Devil-modus aanzetten bij 1e klap, en bij derde klap uitschakelen. Klopt dat? Zelf simpelste vijand gaat niet in 1x dood bij krachtigste combo
Is dat bedoeling? Neem DT-kracht toe, als het ""Distored Real Impact" 100% succesvol uitgevoerd is?
Ik druk steeds per ongeluk te veel kracht op D-pad, waardoor je ongewenste style krijgt
Bijv: je drukt op recht D-pad, maar om een of andere reden komt er kracht op boven D-pad vrij, waardoor je boven D-pad activeert
Voorstaan probeer ik 1 mission per dag te doen. Want ik krijg altijd een beetje last van duimen na spelen van DMC4
Op welke moeilijkheidsgraad is het makkelijkste om alle mission op Rank S te halen? Als ik zin in heb, tenminste
Klik om te vergroten...