1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Spel gekocht en speel op de hoogste die in voor eerste keer mogelijk is, nog best wel moeilijk :p Nu bij mission 3, met die ijsdingen :)

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    die kende ik dan weer wel, maar ontwijk ik altijd omdat het vrij irritant is om uit de flow gehaald te worden. Als die fokker stunt is wil ik zo snel mogelijk die juwelen mollen. Maar goed, voor de style points zal ik er wel aan moeten waarschijnlijk. haal nu steeds S,B,S als score en eindig dan met een A rank.
    gewoon iets meer angelo's mollen denk ik, dan kom ik er wel.

Als je van plan bent om hem meerdere keren door te spelen (moeilijk in te schatten aan het begin natuurlijk, maar eigenlijk wel nodig om echt van deze game te genieten) dan kun je beter beginnen op Human, de makkelijkste stand.

Je neemt namelijk alle skills die je koopt mee naar een volgende moeilijkheidsgraad en op die manier heb je een wat betere character voor de hogere moeilijkheidsgraden. Het kost sowieso iets van drie playtroughs om alle skills te kunnen kopen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

Heb ik ook hoor bij Mission 18,.heb altijd S,A,S en dan krijg je gewoon een A rank;)
    Ga zo even proberen of het lukt met die Real Inpact.

Kost je minimaal 3 Playtroughs ja om alle Skills te kopen,Ligt er aan hoe goed je bent:b:

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ah en ik maar denken dat ik origineel was. :lol:

5. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Vreemd eigenlijk dan, want ik heb gisteren devil hunter gehaald met een S voor die missie terwijl ik uiteindelijk S,B,S scoorde.

Wellicht hoog in de B/style en laag in de tijd die het koste dan, levert dat nog nuances op in de score misschien?

en die Real Impact is eigenlijk vrij simpel om te doen. Het voelt bijna als valsspelen, zo hard gaat dat met Dante_O_

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Het wil verdomme echt niet lukken vandaag:'-(
    Soms heb je van die dagen;)
    Ben al tijdje bezig vandaag maar krijg geen 1 missie meer op een S en moet er nog maar een paar:'-(
    En dat kan best irritant zijn als je denkt dat je super goed ging en dan toch maar een A krijgt..
    Ik moet wel zeggen dat het wel weer een stuk beter gaat met Dante.

Nouja, Morgen maar weer opnieuw proberen.
    het zal me wel toch wel een keer lukken?;)

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  7. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ok Thnx! Ongeveer het zelfde als deel 3 dus. Begin dan opnieuw op makkelijkst :)

8. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    gisteren ook weer even verder gegaan met het s-ranken van de missies op human.
    Heb nu alle Nero missies een S, maar wat is dat irritant zeg.
    Je hebt bijna geen kans om style points te scoren, want de tegenstanders vallen na drie klappen al om.

Nog zes missies met Dante en dan hebben we dat ook weer gehad.
    Ben blij als ik met Son of Sparda kan beginnen, daar kun je iets langere combo's maken in ieder geval.

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Op Human mode kun je bijna niet S ranken, omdat he geeb combo´s kan maken. Het makkelijkste zal denk ik Devil Hunter zijn: De vijanden gaan niet te makkelijk dood, waardoor je combo's kunt opbouwen. Ik ben nu bezig met Dante Must Die mode, niet bepaald makkelijk, maar wel leuk voor een uitdaging. Wanneer zou Devil May Cry 5 uitkomen?:+

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij Human hoef je minder styl points te halen, dus als je weet wat je doet, en gewoon veel orbs weet te vinden dan is het niet zo moeilijk.

11. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    yes, I know
    maar het is gewoon zo suf dat rondlopen en orbs zoeken/halen.
    Ik ben meer van de actie (wie niet?) en als dan de tegenstand ook nog eens veel te snel omvalt, omdat je met een overpowerde Nero/Dante speelt wordt het voor mij al snel wat irritanter allemaal.

Maar goed, ik kom er wel. Heb alleen meer zin om Son of Sparda te gaan S-ranken dan human af te ronden.

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Human Mode S ranken is ook niet echt leuk,..
    Maar om te S ranken moet je nu eenmaal alle orbs ook vinden Porunga.
    Anders ken je het wel vergeten.

Devil Hunter en SoS zijn het makkelijkst om te halen met een S.
    Human en DMD is weer een heel ander verhaal;)
    Nergens Items proberen te gebruiken!!

Human omdat de vijanden gewoon te snel dood gaan en dan geen hoge combo kan maken waardoor sommige missies best irritant worden en op DMD zijn ze weer ontzettend moeilijk en moet je belachelijk hoge Stijl hebben in bepaalde levels en de kans is heel groot dat je dood gaat en dan ken je je S rank al weer vergeten

13. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Op Human mode zou ik in missie 6 en 19 vooral die dobbelsteen op die rode rondjes proberen te gooien, dan moet je eerst monsters afslachten. Ik zou het door blijven gaan doen totdat je denkt dat je genoeg style points hebt om door te gaan.

14. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Voor mission 6 heb ik dat inderdaad moeten doen ja, anders haal ik het nooit op S rank voor style points. (die Agnus fight in deze missie zuig ik echt in).

In mission 19 heb je gelukkig genoeg eindbazen om stylish te mollen, dus die gaat meestal wel goed (hoewel het op DMD wel erg moeilijk is geen items te gebruiken of continues.)

15. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Zo, heb mezelf de afgelopen week weer eens kwaad gemaakt:

Devil May Cry 4
    810 van 1000 [​IMG]
    42 van 46 prestaties (91%)

A Stunning Feat
    Clear all missions in Son of Sparda Mode with an S ranking.
    40 [​IMG] (7-9-2009)

The Best of the Rest
    Clear all missions in Human Mode with an S ranking.
    20 [​IMG] (7-9-2009)

A Cut Above
    Clear all missions in Devil Hunter Mode with an S ranking.
    30 [​IMG] (23-8-2009)

S ranken op Dante must die moet nog even wachten. Ik denk dat ik eerst even een tijdje ga afkoelen met wat potjes bloody palace tot ik de item collector en legendary hunter binnen heb.

Vraagje bij die item collector achievement trouwens: Tellen de gold orbs hier ook voor mee? heb er momenteel maar ééntje en koop gewoon eerst de rest (minus de holy waters die niet hoeven en waar ik er voor dat ik dat wist al een stuk of 15 van gekocht had:mad:) Hopelijk kan ik dus nog wat tijd uitsparen op de gold orbs. Niet dat die drie orbs lang duren om bij elkaar te sparen, maar goed.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

Netjes maat:thumbs:
    Lekker bezig..

Ik ben op dit moment ff Dmc zat jammer genoeg omdat het even niet wil lukken en dan word ik een erg pissig;)
    Ik laat hem heel even liggen.

Item Collector
    Get the max amount of items in the game. So that would mean thirty of every Vital Star size, ten of every Devil Star size, all three Golden Orbs, all six Blue Orbs, and all seven Purple Orbs. Holy Waters do not count towards the achievement,

17. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik andere game heb uitgespeeld, ga ik verder met DMC4. Ik ben nog steeds bezig met DMD.

Op youtube zag ik veel dingen die ik nog nooit had gezien. Voorheen wist ik niet hoe je holy water bij mission 3 kan pakken.

En dat je lokkertje (vrouw) van Bael kan trekken, en vervolgens in bek van Bael klap delen. Het zag er spectaculaire uit.

Zit nu bij mission 11, dus ik moet tegen reuze vechten. Ik wist niet eens dat je de klap van reuze kon busteren. Dat maakt het gevecht stuk eenvoudiger :thumbs:

Gevechten tegen Berial bij DMD, vind ik nog steeds lastigst. Ten tweede is Dante. Je moet hem hele tijd snatch, en vervolgens paar klap uitdelen. Heb tientallen keer gedaan, en kreeg uiteindelijk rank D :mad:

Gelukkig ging gevecht tegen andere eindbaas stuk beter. Mijn vraag is of je in 1 KEER goed bij mission moet uitvoeren (zonder dat je doodgaat), zodat je rank S krijgt. Als je 1x doodgaat, is het mogelijk om rank S te krijgen?

Dit is mijn 5e playtrought, en ik heb de skills nog steeds niet compleet =( Maar ik ben er bijna }:]

Ik moet bekend dat ik steeds meer van dmc4 geniet. De makers letten op kleine details. Het blijft prachtig om te zien. Bijv: kogels verplaatsen naar vijand, als je vuurt, terwijl je in yamato-toestand bent. Je doodt de vijand op diverse manier etc.

Ok, ik ga nu verder met dmc4 *)

@powerslave666
    Ik word ook soms zat, als je het niet voor elkaar krijgt. Maar je moet blijven proberen ;)

18. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Daar ben ik bij het S ranken van DMD mode dus ook bang voor, vandaar dat ik hem maar even laat liggen. Mocht dat straks eens een keer de allerlaatste achievement worden die ik nog mis, dan is de motivatie om het toch te halen wat beter.

Op youtube staan wel een aantal filmpjes van alle "buster-momenten" die de game bevat, dat zijn er echt veel in ieder geval. Ik kende de helft ook niet na mijn 3 of 4e playtrough.

een aantal pagina's hierboven staat een tactiek met het gebruiken van een gun-glitch. van dichtbij schieten op dante, dan doet hij dat meestal terug. Vaak kun je hem vanuit die positie net busteren voor hij van tactiek verandert. Werkt niet perfect voor iedereen hier, maar bij mij gaat het prima op die manier.

Nee, je mag niet doodgaan in een level, anders kun je geen S rank meer halen. Volgens mij mag je ook geen items gebruiken (ik doe het in ieder geval nooit)

19. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel hoe je als Nero Dante moet aanvallen, hoor. Maar het blijft moeilijk, vind ik :)

Nu heb ik alle Skills van Nero en Dante gekocht, dus 100G erbij \o/ Ben nu klaar met mission 11 op DMD. Het ging helemaal niet vlekkeloos bij de eindbaas |:- Ik ging maar steeds dood. Na vele poging lukte het me, maar ik ben niet trots op mijn rank :mad:

En nu moet ik als Dante spelen. Hoewel z'n combo erg vet is, heb ik erg veel moeite met controle van combo. Ik heb veel combos geoefend op veilige omgeving 8) Ik kan nog steeds niet wennen.

"Distored Real Impact" heb ik ook geoefend. Je moet Devil-modus aanzetten bij 1e klap, en bij derde klap uitschakelen. Klopt dat? Zelf simpelste vijand gaat niet in 1x dood bij krachtigste combo :confused: Is dat bedoeling? Neem DT-kracht toe, als het ""Distored Real Impact" 100% succesvol uitgevoerd is?

Ik druk steeds per ongeluk te veel kracht op D-pad, waardoor je ongewenste style krijgt :mad: Bijv: je drukt op recht D-pad, maar om een of andere reden komt er kracht op boven D-pad vrij, waardoor je boven D-pad activeert |:-

Voorstaan probeer ik 1 mission per dag te doen. Want ik krijg altijd een beetje last van duimen na spelen van DMC4 :+

Op welke moeilijkheidsgraad is het makkelijkste om alle mission op Rank S te halen? Als ik zin in heb, tenminste ;)

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Netjes man.
    Makkelijkst om te S ranken(blijft moeilijk) is Devil Hunter Mode en Son of Sparta Mode.
    Dan Human Mode en DMD is extreem moeilijk..
    Suc6.

Deel Deze Pagina