1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan niet checken hoeveel je kills heb gemaakt. Maar je kan wel ongeveer inschatten. Zo heb ik G voor 1000 kills gehaald, nadat ik Devil Hunter Mode heb uitgespeeld. Nu heb ik G voor 10.000 kills gehaald :b:

Wat over Proud Souls betreft, kan je wel uitrekenen. Zoals G al zegt, heb je 1 miljoen Proud Souls nodig. Ik ga vanuit dat je alle Skills heb gekocht. Om alle Skills te kopen, heb je 320.000 Proud Souls nodig.

Dus 1.000.000 - 320.000 = 680.000. Je weet wel, je kan Proud Souls verdienen door voltooien van mission. Ik zit nu op 600.000 Proud Souls, en dat betekent dat ik nog maar 80.000 hoef te halen.

Gisteren heb ik mission 16 gehaald. Ik had nog laatste groene balk over 8) Gelukkig zet ik DT optijd aan, zodat de schade beperkt bleef \o/ 4 missions in 1 dag gehaald. Niet slecht _O_

Nu alleen nog mission 17 + 18 te doen \o/

Ik word ook soms moe van DMC4, maar ik moet gewoon compleet uitspelen :) Anders kan ik niet goed slapen :+

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    jje kan wel checken hoeveel souls je hebt mensen..
    Ga naar het scherm om moves te kopen en los alle souls weer in..
    Dan weet je precies hoeveel je hebt..
    het klopt dat je ongeveer 320.000 nodig hebt voor de moves..
    Ik d8 dat de achievement ongeveer unlockt bij de 709,000 souls.

Ik snap dat je de de game op 1000 wilt hebben maar je mag ook wel wat rust nemen.;)
    Anders word je helemaal gek.

Ik ben nog steeds beetje DMC 4 moe.
    Maar na het spelen van Bayonetta vanmiddag wil ik er denk ik weer aan beginnen.
    Denk alleen niet dat ik die missies met Dante kan S ranken..

3. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused::confused:

Dat zei ik ook :confused:

Ik had over kills en die kills kan je niet checken. Porunga_NL vroeg hoe je kills en proud souls kon checken. En daar gaf ik de antwoord op.

Ik was inderdaad vergeten om te zeggen hoe je Proud Souls kan bekijken.

1 minuut geleden mission 18 gehaald \o/ Op de weg naar de allerlaatste mission 17 }:] \o/ _0/

Tuurlijk neem ik af en toe rustpauze, meestal neem ik nog geen 10 minuten pauze :+

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Wat is jouw tactiek dan?

5. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mission 18, bedoel je?

Nou, ik ging gewoon naar open plek. En laat hem aanvallen, dan ontwijk je. Als de hand op de grond is, spring je op de hand. Dan schakel je 2 blauwe kristallen uit.

Maar soms duurt het te kort om op de hand te springen. In dat geval sla je hem met de zwaar. Ik besteed geen aandacht aan andere vijand, niet als hij niet tijdelijk uitgeschakeld is.

Ik heb deze mission niet 1 kanon gebruikt om hem tijdelijk uit te schakelen. Dat doe ik gewoon met de zwaard.

Als je naar de kristal van de benen spring, verschijnt de ridder. Dan val je hem aan. Met Sword en b indruk houden, zodat hij op de grond valt, dan wissel je snel naar real impact. Op dat manier krijg je veel style punten. Dat doe je bij de plek bij beide benen. Ik spring naar andere plek, en vervolgens spring ik weer terug naar dezelfde plek. En herhaal dat aanval.

Al heb je alle blauwe kristallen, behalve op dat hoofd vernietigen, ga ik steeds terug naar dat plek. Rond 4000 punten mag je de blauwe kristal op de hoofd kapot maken. Op de arm springen, DT aan, springen en vuren met machinegun.

Voordat je de laatste blauwe kristal vernietigt, is het raadzaam om half/vol royal guard balk te hebben. Dat kan je doen door zwart bol te blokkeren. Het is niet zo moeilijk. Deze energie gebruik je voor later.

De strijd kan nu beginnen. De bedoeling is dat je zo snel mogelijk naar de eindpunt rent. Dan krijg je groene balk van saviour te zien. Opnieuw vuurt hij lazer death of zo.

Je kan beter op de plek wachten, NA mooie/gladde betonplaat. Niet luieren, maar vuren met die SuperKanon (van pandora). Als hij klaar is met lazer deaht, spring je terug naar die mooie betonplaat. Voert 2x real impact uit. Niet gewoon Real Impact, maar Distored of zo. Bij contact DT aan, en laaste klap DT uit.

Vlucht zo snel mogelijk weg. Elke keer die je kans krijg, sla je hem met de zwaard of vuurt met de Superkanon. Krijg je dat voor elkaar, dan is hij even bewusteloos. Spring zo snel mogelijk en voert 2x real impact uit. En val met de krachtigste aanval, namelijk royal release. Weet je nog, die energie heb je verzamelen door blokkeren van zwarte bol. Als het goed is, is hij 1/4 healthy kwijt door die laatste aanval. Doe dat zo snel mogelijk. Dan ben je klaar :)

Ik deed dat mission 13.30 minuten over. Precies optijd, want je mag deze mission maximaal 14 minuten overdoen voor Rank S. Ik haal 4700 voor Style point, en krijg daarmee rank A. Toch was het voldoend om Rank S te krijgen \o/

Hopelijk heb je hier wat aan. Veel succes :) Andere kijk je even naar deze youtube: http://www.youtube.com/watch?v=p5A1mADwfwY&feature=player_embedded

Ik heb deze mission vandaag 1x gespeeld en haal meteen rank S :thumbs:

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    haha bedankt,maar ik bedoelde de missies met Dante.
    Vooral 13,14 en 15
    Niet alleen van 18;)

7. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, missie met Dante. Ok, ik zal morgen wat tips neerzetten. Want er komt zo meteen goeie film die ik wil bekijken.

Ben bij eindbaas van mission 17 gekomen, en ging helaas dood :mad: Voor de lol had ik 2 gold orbs gebruikt =(

8. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Devil May Cry 4
    1000 van 1000 [​IMG]
    46 van 46 prestaties (100%)

King of the Palace
    Clear all Bloody Palace Mode stages with an S ranking.
    50 [​IMG] (16-10-2009)

Ja, ik heb DMC4 nu 100% uitgespeeld \o/\o/\o/

Na 2 dagen heb ik DMC4 niet gespeeld. En ging aan de slag voor de allerlaatste achievement. Ik speel met Nero.

Vreemd genoeg, haal ik hem in 1x binnen :) Ik had niet eens geoefend tegen andere eindbaas. Ik was gewoon benieuwd hoe ver ik kwam zonder de training. Tussen stage 21 - 30 ging ik bijna dood door Frost en Assault. Daarna werd het steeds minder moelijker :confused:

Met Credo had ik meeste moeite gehad. Ik had bijna 1/4 healthy balk over. Gelukkig versloeg ik hem met de krachtsexplosie van DT.

Angelo Agnus is mijn favoriete eindbaas, en het kost me niet veel moeite om te verslaan.

En mijn grootste nachtmerrie over Dante blijkt het niet te kloppen. Ik versloeg hem met gemak. Wat was ik blij toen ik rank S halen. Mijn lichaam stond een beetje te trillen, van blijschap :9

Ik vind rank S halen op DMD missions veel moelijker. Aan de eind van stage 101 had ik 30 minuten over. Tijd zat, dus :cool:

Ik ben blij dat ik nu met DMC4 kan stoppen :9 Kom maar op met Bayonetta :thumbs:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Held! _O_

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Echt epic dat je dat hebt gehaald. Kom ik met me 20/1000 op DMC xD

11. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Gefeliciteerd man, 1000 punten bij deze game mag je met recht trots op zijn ja.
    Maar misschien heb je het toch net te snel gedaan? Bayonetta komt pas in januari......

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

Van harte man\o/\o/\o/
    Respect.:b:

Dat zowiezo;)
    Maar toch erg snel gedaan ja8)
    Maarja, hij speelt het ook 24/7:9

Waneer gaan wij eens de 1000 punten halen Porunga ?
    Want wij zijn al veel langer bezig met de game:+

Waar blijven die tips;)

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  13. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor alle leuke reacties :thumbs:

Ik voel me nu leeg :+ Omdat ik nu niet meer verder met DMC4 hoef te gaan. Balen dat Bayonetta in januari pas uitkomt :'-( Ah, ik moet ook andere dingen doen dan alleen gamen. Er valt genoeg games te kiezen, zoals ODST, Batman, Lost Planet 2 en heel misschien Ninja Gaiden 2.

Ik heb belachelijk veel tijd in DMC4 gestopt. Weet niet of ik met Ninja Gaiden ook wil doen O-) Ik vraag me af of NG2 de ondertitel bevat. Dat vind ik namelijk erg belangrijk, want ik wil de verhaal kunnen volgen. En niet alleen hersenloos hack en slashen voor G 8)

Goed, hier komt de lange tekst. Het gaat over hoe je rank S bij mission van Dante op DMD best kan halen.

Hoe je het moet aanpakken, kijk ik meestal op deze website. Deze gast is erg goed en kan zeer snel style wisselen. Maar ik bak er nix van bij wisselen van style. Ik krijg vaak ongewenste style :mad:

Tijdens missie van Dante gebruik ik hoofdzakelijk swordmaster + trickster. Meestal zit één rank A bij iedere mission, vooral bij style point.

Om te voorkomen dat ik elke keer dezelfde woord moet typen, leg ik even uit waar de afkorting voor staat.
    TR=trickster;
    SW=sworder;
    DS=dark slayer;
    RG=royal guard;
    GG=gun;
    DT=devil trigger;

Enkele belangrijkste tips zijn:

-Voorkomt dat je de schade oploopt. Vlucht liever weg, en vecht alleen als jetveilig is;
    -Draait de camera weg van de tegenstander. De tegenstander valt je niet aan, als ie niet in de beeld is. Met de uitzondering van bianco angelo (ridder);
    -Ik ren soms als gek rond :+ Zodat de vijanden zich verspreiden, dan kan je makkelijker op 1 vijand concentreren, zonder dat je bang hoef te zijn om aangevallen te worden;
    -Sla Stylish Statue over, want het kost alleen maar tijd.
    -Zorg dat je alle locatie van red orbs ken. Als je 95% van red orbs heb verzameld, dan is het meer dan genoeg. 95% of hoger krijg je rank S;
    -Rond de mission zo snel af, zodat je rank S krijgt voor time;

Mission 12;
    Nadat je tegen scarerow heb gevocht, komt je in de grote ruimte terecht. Loop dan recht langs de muur en draait de camera. Dan verschijnen 3 vijanden, maar omdat je nu maar 1 vijand ziet, kan je beter aanvallen.

Na gevecht met giga scareow, krijg je 10 minuten tijd om te vluchten. Spring niet naar beneden, maar spring naar de overkant. Hoe je dat doe, kan je op deze youtube bekijken.

Negeer de grote orbs en rent gewoon rechtdoor. Hoe je de ridders best kan aanvallen, kan je deze youtube bekijken.

Het is niet nodig om na de gevecht met de ridders naar boven te lopen. Ga gewoon direct naar uitgang en rent zo snel mogelijk weg. Niet vergeten om de volgende gebouw meubels kapot te slaan voor orbs.

Ik kreeg rank A voor style, en rank S voor tijd en orbs.

Mission 13;
    1 van lastigste dingen bij deze mission is niet zozeer eindbaas. Maar gewoon vijanden, namelijk Chimera (wezen met zwaaiende messen) die uit Assault voorgekomen is. Het beweegt zich zeer snel.

Je moet erg oppassen om niet geraakt te worden, want het kost je hoop HP. Charge Shotgun, en schiet hem van dichtbij. Kies voor TR style om snel ontwijken. Zodra glimmende messen verdwijnen, valt hem snel aan. Zet DT aan, als je dat heb. Het is misschien een beetje verspilling, maar andere komt je niet vooruit. Gebruik ook DS-style, en het brengt veel schade toe.

Soms moet je rond rennen, zodat de vijanden zich verspreiden. In dat geval kan je eenzame vijand beter en veilig aanvallen, zonder dat je bang hoef te zijn om aangevallen te worden door z'n broeders. Wat het ook misschien helpt is dat je de vijand omhoog sla, en in lucht verder vechten.

Er is plek waar je gewoon Assault tegenkomt. Het is bedoeling dat je deze vijanden zo snel mogelijk doden, voordat Blitz spawnt. Zet DT aan. Voert Stringer herhaaldelijk uit, als je geen DT-energie heb.

Zodra blitz spawnt, spring je als gek rond en vuurt met de shotgun. Je hoeft niet te concentreren op wat Blitz allemaal uitspookt. Zet TR-style aan, spring en verticale-spring 8) Ik loop altijd naar open ruimte, dan kan ik hem makkelijk aanvallen.

Je zult mephisto op andere plek tegenkomen. Zet TR-style aan, en laadt de pistool op. RT+foward+B, dan sta je voor de neus van mephisto. Kogels vuren, dan val je hem aan met Gilgamesh. Nadat je Mephisto heb gedood, loop je onder brug. Loop naar de gebouw binnen, en sla eggs kapot voor orbs. Negeer Stylish statue.

Stuk verderop, komt je in Lost Wood terecht. Oppassen voor deze 2 laatste chimera. Als je deze stuk overleeft, mag je tegen de eindbaas vechten. Ben al vaak doodgegaan in dat laatste k*t plek. Ik kon wel xbox uit de raam gooien.

Hoe je de eindbaas Echidna best kan aanvallen, je op youtube bekijken. Als Echidna zich in grond boort, dan verschijnen de slangen. In dat geval spring je omhoog en blijft vuren tot de slangen weg is. Dan voer je Helm Breaker uit ( in lucht en op melee drukken) Herhaal deze processen.

youtube

Ik weet niet of jullie hier iets aan, maar als jullie opmerking hebben, dan hoor ik het. Mission 14-17 volgt later, want ik moet nu eten. Mission 18 kan je hier vinden.

14. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Mission 14;
    Als je naar deze youtube kijk, dan zie je aan de eind van deze film dat hij rank S voor tijd en style point haal. En rank A voor orbs.

Voor mij is het haast onmogelijk om rank S voor style point te halen. Dus ik ga voor tijd en orbs. Het is belangrijk dat je minimaal 5500 punten halen voor style point. Ik heb een keertje 5333 punten gehaald, en dat is net te weinig. Bij deze mission moet je boven 150.000 devil hunter rank halen.

Het klinkt raar, maar je moet 2x door dezelfde omgeving rennen. Als je begint, ren je niet achter naar de plek waar je tegen eindbaas Echidna heb gevocht, voor de orbs. Dat komt later.

Dus gewoon direct vooruit rennen. Enkele meter verder komt je Fault (blauwe kop die uit de grond verschijnt) tegen, en laat je jezelf expres opslokken. Onder de grond kan je wat eggs en hidden orbs verzamelen. Tijdens de hele mission zul je moeten uitkijken voor Fault. De beste manier om hem te doden is 2x klappen uitdelen met Gilgamesh. Ideale als je dichtbij bij Fault is.

Je zult dezelfde vijanden als in mission 13 tegenkomen. Hoe je het best kan doden, kan je in mission 13 lezen. Als je Gyro Blade ( een soort tol ) tegenkomt, ga je niet linksaf om de berg te klimmen. Maar je neemt rechtsaf om gebouw binnen te komen. Dat is erg belangrijk, anders is het onmogelijk om 95+% voor orbs te halen. Sla Stylish Statue over, en vergeet niet eggs te nemen.

Na de deur (onder de trap) komt je in Lost Wood terecht. Wel uitkijken voor twee Chimera. Wat ik altijd op deze plek doe, is dat ik achter de pilaar in de midden schuil. Op dat manier vallen Chimera me niet zo makkelijk aan. Nadat je 2 monsters heb gedood, neem je rechtse weg. Vergeet niet eggs te breken in Lost Wood. Dan kom je in de plek terecht waar je tegen de vijanden moet vechten. Daar kan je de eggs vinden.

Na gevecht moet je vluchten uit Lost Wood. Zorg ervoor dat de schaduw achter je blijft. Herhaal deze stap paar keer, dan kom je in andere omgeving terecht. Je komt eggs tegen en loopt verder naar de deur. Loop weer stuk verder, dan kom je eggs tegen naast de beeld. Dan keert je weer terug naar de deur. Stuk verder van de deur komt je een soort balkon tegen, dan kan je springen. Als je op de grond komt, dood je enkele zwakke vijanden. Ideale manier om je style point op te krikken, maar laat de laatste vijand in de leven. Zo nee, dan verschijnt de Blitz. Na de tunnel kom je eggs tegen, en ren verder. Nadat je wat eggs heb verzameld, mag je de laatste vijand dood, maar daarna moet je zo snel mogelijk vluchten. Dan komt je in de plek terecht waar je eerder tegen Echidna heb gevocht, nu mag je orbs verzamelen.

Nu moet je zo snel mogelijk rennen. Negeer alle de vijanden. Val alleen simpel vijand aan, als je onvoldoende style point heb. De rest kan je gewoon negeren. Ren door tot je Gyro Blade zie, dan klim je de berg. Sla de reuze orbs kapot. Vergeet niet in boomstam te kijken.

Ren zo snel mogelijk door de tunnel, zet DT aan als het kan. Je mag deze mission maximaal 29 minuten overdoen voor rank S.

-Mission 15;
    Deel 1;
    Deel 2;

Er valt niet veel te vertellen over deze mission. Behalve als je in de kamer komt, waar je de ridders ontmoet. Dan spring je op de balkon, en de ridders kan je moeilijk aanvallen. Als de ridder in de lucht zweef, dan zwaait je met de zwaar. Dan valt de ridder uit de lucht, en je voert real impact snel uit. Met zwaaien van de zwaard bedoel ik: SW-style, en op style-knop indruk houden. Blijft van Thumbstick af.

In andere kamer komt je scarerow en giga scareow tegen. Het is belangrijk dat je daar DT-energie opbouwen. Want die energie heb je straks nodig tegen groep Frost.

Later in de gang, en vergeet niet de spiegels te slaan voor 2 grote red orbs. In de ruimte waar je tegen sterke Frost moet vechten, moet je zo snel mogelijk teleporteren naar ene Frost en voert real impact uit. Dan valt je de rest aan met DT-energie.

Als DT-energie leeg is, dan rent je naar andere kant. Draait de camera weg van de vijand weg. Wacht tot Frost dichtbij teleporteer, dan val je met Stringer aan. Naast Frots komt er ook nog Faust bij. Goed opletten dus 8)

In de laatste kamer moet je tegen blitz vechten. Zorg dat je overleef, dan mag je tegen de eindbaas vechten. De eindbaas Dragon stelt niet veel voor. Ik voer doodgewone aanval uit. O, ja. 1 grote red orbs is lastig te pakken bij begrafenis, dus laat hem gewoon staan. Die ligt 10 meters boven dat plek. Ik haal deze mission rank S voor alles, behalve orbs. Deze mission mag max. 41 minuten duren.

-Mission 16:
    Deel 1;
    Deel 2;

Om Cutlass aan te vallen, lock je de vijand en vuur met pistolen. Als Cutlass even op dezelfde plek blijf, voert je Stringer uit. Zo haal je hem uit de grond.

In andere kamer komt je de Gladii (vliegende zwaard) tegen. Het is eenvoudig te doden. Wanneer Gladii gloeit, knal je hem met de shotgun. Het is direct kill. Ik teleporteer hele tijd naar Gladii en knal hem weg.

Na gevecht in deze kamer komt je Gladii en ridders tegen. Je schakelt gewoon 1e alle Gladii uit, dan concentreert je op de ridders.

Tijdens onderweg kom je ridders tegen, waaronder gold. Als je tegen gold ridder moet vechten, moet je veel springen.

Als je in de kerk terecht komt, sla je stoelen kapot. Vergeet niet bovenverdieping te springen voor hidden orbs. Als je klaar bent, ren je naar de buiten. Je valt Basiliks (hond) aan op dezelfde manier als Gladii. Als Basiliks bewusteloos is, sla je hem met de zwaard. Draait de camera weg van de vijanden. Dat is goeie moment om DT-energie op te bouwen tegen Berial.

Tegen Berial vechten: zet SW-style aan, en laadt de zwaard tot maximale energie op (lock+away+b). Daarna spring je snel weg en wisselt naar gilgamesh. Voert supersnel real impact uit. Als het kan, ren je naar de hoofd van Berial voor grotere schade.

Als Berial nog leeft, zal hij zich opladen en supersnel aanvallen. In dat geval zet je TR-style aan. Als hij supersnel naar je rent, dan spring je weg, en druk je meteen op B voor verticale-spring. Als je niet zo nerveus ben, voer je ff real impact uit na aanval van Berial. Dat heb ik niet gedaan, omdat ik zo nerveus was |:- Dus ik val hem gewoon aan met zwaard.

Als je pech heb, ben je dood. Start de mission niet opnieuw op, maar vecht gewoon opnieuw tegen Berial om hem beter leren te kennen. Dat deed ik ook. Op dat manier kon ik gevoel voor timer vinden.

-Mission 17;
    Deel 1;
    Deel 2;

Schakel groep scarerow zo snel mogelijk, want er komt ook ridders. Als je geluk heb, vuurt de ridders zwarte bol uit. Je kan hem terug sturen door bazooka level 1 te gebruiken. Dan is ie in 1 knal dood.

Later kom je in k*t, kleine, onoverzichtelijke ruimte terecht, waar je tegen 5 assault, 2 mephisto en 1 faust moet vechten. Dood Assault zo snel mogelijk, gebruik DT. Heb je onvoldoende DT-energie, voert dan stinger uit, dan ren je naar andere kant. En wacht tot de vijand komt, en val hem aan. Als teveel vijanden komen, dan ren je weer naar andere kant. Herhaal deze processen. Als alle assault dood is, dan mag je op de dak staan om tegen spoken te vechten. Want in deze ruimte schuilen de spoken zich vaak achter de muren, waardoor jouw kogels hen niet kan raken. Maar op de dak heb je meer open ruimte. Wordt het te gevaarlijk, dan ren je weer naar andere kant en wacht tot de spoken naar je toe.

Nadat je deze krappe ruimte heb overwonnen, kom je de brede straat tegen. Probeer zoveel mogelijk met Superkanon te vuren, om die dunne-balk vol te krijgen en later tegen Agnus te gebruiken. Draait de camera weg, en kijk uit voor giga scarerow. Als het te druk wordt, ren je naar de andere kant. Probeer zoveel mogelijk DT-energie te bouwen.

Na het straatfeest kom je kapotte fontein tegen. Schakelt twee mephisto zo snel mogelijk uit. Pistool charge, teleporteren, gilgamesh, bingo! Je moet ook nog tegen twee gold ridders en faust vechten. Als alle vijand dood is, verdwijnt de rode energie-muur. Bij de hek staat de prullebak en maak die kapot, dan krijg je groene orbs. Dat ziet je niet op de youtube.

Zet style en gilgamesh klaar, voordat je binnen gaat. Ik heb real impact uitgevoerd zonder DT-energie. Als je dat voor elkaar krijgt, kan je 3x achterelkaar real impact op dezelfde plek uitvoeren. Wel uitkijken voor Gladdi. Als Gladi naar je vliegt, dan zet je ff DT aan, zodat je verder kan gaan met uitvoeren van real impact.

Ik vind zelf fijn als je 1e Gladdi en Basiliks uitschakelt, dan kan je rustig vechten. Als het veilig is, zet je op GG-style en kies voor pandora. Spring in de lucht en druk op b. Zorg ervoor dat je zich in ideale positie bevindt, zodat de raketten niet direct de muren raken.

Als hij bezig is om te herstellen, dan kan je best naar DS-style schakelen. Spring in lucht en druk op B. Herhaal deze stap nogmaals, dan kan hij de herstelling niet afmaken. Elke keer dat hij Gladdi laat komen, voer je real impact uit.

Je kan beter zorgen dat je DT-energie niet leeg is. Want als Angus Cutlass gebruikt, om draaiend scherpe schijf te maken, moet je snel naar TR-style overschakelen. En wachten tot hij Cutlass bijna gaat gooien, zet je DT aan, en druk hele tijd op b om te ontwijken. Zo moet het lukken.

-Mission 18;

Pfff, het kost me veel tijd om deze tekst te typen. Hopelijk heeft iemand hier iets aan. Als iemand een vraag heeft, laat het dan horen :)

15. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Bedankt maat voor de lange info's:thumbs::thumbs:
    Hoewel ik het meeste al wist was ik toch benieuwd hoe jij het deed en ik denk dat ik er ook wel wat aan heb..

Ben nu ff eerst met een andere game bezig en hoop die binnen een paar dagen klaar te hebben en dan is het weer DMC 4 tijd want ik heb er weer fucking veel zin en dan gaat het me eindelijk eens lukken:b:

The Time Has Come To Finish The Game!!!!!;)

16. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan :)

Misschien kan je de kans op geslaagde mission van DAnte vergroten, als je deze methode gebruikt. DT-energie neemt nauwelijks af, maar goede time is wel vereist.

Ik denk dat je voor elkaar krijgt om alle rank S op DMD te krijgen. Je moet blijven proberen. En niet elke keer van mission wisselen, omdat het je niet lukt. Gewoon concentreren en proberen tot je rank S haal.

Ik heb 4 missions (op DMD, natuurlijk) in 1 dag gehaald. Ik heb alle oude posten van deze topic gelezen. Het blijft leuk om te lezen hoe ik het begon. Ik las mijn oude post dat ik bij DMD niks van bakte :lol: En dat Bloody Palace zeer moelijk is O-)

Ik las jouw post dat je Bloody Palace al vele malen heb geprobeerd. Jammer dat je dit G nog niet heb gehaald, maar het lukt je vast wel. Elke keer als je alle vijanden heb gedood, stopt de tijd. In dat geval laadt je de zwaard rustig op maximaal. Ik loop meestal naar de midden of naar achter, en valt direct aan.

Ik heb Bloody Palace 6x geprobeerd, waarvan 4x tot stages 20, 1x met superkarakter tot stages 101 en 1x met normale karakter.

Als Bianco Angels en Alto Angels op de stage aanwezig zijn, dan laat ik Alto Angels meestal in de leven. Ik hoop dat Alto Angelo Bianco Angelo de bevel geeft om zelfmoordactie te plegen }:] Bij stage 99 moet je dat zeker doen, het bespaart je hoop tijd. Maar dat wist je vast al.

Ook las ik dat je in 2006 al had gepost in DMC4-topic :eek: Dat betekent dat je al ruim 3 jaar "bezig" is om 1000/1000 te halen. Maar ja, ik heb veel tijd, dus kon gerust in 3 maanden uitspelen. Ik deed 120 uren over. Dus 120 uren / 90 dagen = 1.2 uren per dag zit ik DMC4 te spelen :9 Dat is een beetje veel.

Shit, ik verveel me zonder DMC4:'-( FF kijken of ik Bayonetta kan importeren. Ik kan toch niet tot januari alleen demo spelen |:- Ik heb Ninja Gaiden demo gespeeld, en vond niet zoveel aan.

Maar dat had ik ook, toen ik dmc4 demo speelde. En kijk eens nu ;) Ik heb nu 100% uitgespeeld, en had deze spel voor geen goud willen missen.

In de toekomst krijg ik vast minder vrije tijd. Dus ik speel alleen game die echt moeite waard is. Volgende jaar komt teveel slash and hack game uit, zoals Bayonetta, Dante's Inferno en Darksiders.

Als de makers van dmc4 bij Bayonetta zitten, betekent dat de team nog niet begonnen is met dmc5 =(

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tering dat je dat volhoudt. :eek: Wordt je dan niet helemaal gefrustreerd op t eind. De hele tijd hetzelfde, en dan ook nog die crap dat het de hele tijd niet lukt en zo. :9

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik kan wel rond 2006 hier al gepost hebben maar heb de game pas sinds Juli 2007(is ook al ruim 2 jaar;))
    Ik heb gewoon niet zo veel tijd als jouw want ik werk ook nog rond de 60 in de week:9
    En speel hem ook niet constant achtermekaar.

BP heb ik iets van 8 x geprobeerd maar ga meestal rond stage 90+ dood.
    Het klote is alleen dat het zoveel tijd kost want je moet rekenen op minimaal 2 uur voor de BP.
    Wil nu eerst de laatste paar levels S ranken op DMD voordat ik de BP weer ga proberen:b:

Is niet het team van DMC 4.
    Alleen de maker van DMC 1.
    Dus wieweet zijn ze al bezig;)

Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  19. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, ik heb nog nooit zoveel frustratie gehad als deze spel 8) Vooral mission 13. Maar als je stopt, hoe kan je deze mission dan afronden? Dus ik blijf doorgaan. Ging paar keer dood bij eindbaas (behalve dragon), dan mag je alles opnieuw beginnen :mad:

Ik word idd soms moe van al herhaling. Mijn hart begint keihard te bonken, als ik tegen eindbaas vecht. Bij laatste stuk van healthy van eindbaas wordt het erger =( :+ Maar ik heb 100% uitgespeeld, en kan lachen als ik terug denk :lol: Al frustratie, boosgevoel, balen en blijschap :9

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    En nu nooit geen DMC 4 meer spelen zeker:lol:

Deel Deze Pagina