1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk eerst op B, wanneer er dan een blauwe vlam gaat branden sla je er met je zwaard op (Y). En dan wanneer die blades er op draaien doe je weer op B.
     
  2. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je dat beest met die 2 wijven aan zn kop het beste kan killen:confused:
    ik kom er maar niet langs en heb heel weinig geld om extra leven te kopen|:-
    dus kom op met de beste tactiek :thumbs:
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Achter 'm zien te komen, dan kan je m owned zonder dat ie ook maar iets terug doet. :)
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je veel Red Orbs wilt, moet je geloof level 7 beginnen. Dan op het begin staat zo Orb Cristal ding die je met vette moves moet kapot slaan en dan onder die boomstam lopen en die dinge kapot slaan. Nadat je dat gedaan hebt druk je op start>system>retry mission. zo ga je telkens weer.

    Maar dat beest is geloof ik niet zo lastig. Ik zou proberen om zijn aanvallen te ontwijken, en wanneer je in ze bek zit of bevroren bent je devil trigger te activaten.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op dat moment heb je nog geen Devil Trigger, mocht de vraag, 20 dagen later, nog van toepassing zijn.

    Ik heb ook een vraag:

    Ik moet Angus verslaan in het Underground Labratory. Dat is geen probleem. Máár, ik heb er 1 Small VS en 2 Medium VS bij gebruikt. Daar ben ik niet erg te spreken over.
    Heeft iemand tips op Angus te verslaan?

    Ik speel trouwens op de 2e moeilijkheidsgraad bij het beginnen van een nieuwe spel, is dat Devil Hunter?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  6. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer even gespeeld tot missie 3 dat irritante springstuk net na de torture chamber echt te vervelend heb het een uur geprobeerd en blijf maar vallen :x:x
    wel een enorm toffe game dit is eigenlijk mijn eerste poging met het hack and slash genre vooral de tussenfilmjes vind ik fantastisch om te zien echt te mooi gemaakt. Verder vind ik Dante 1 van de vetste game characters ooit!

    hoeveel missies zijn er eigenlijk?
     
  7. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ er zijn 20 missies

    Ik ben nu bij 19, en wordt er strontziek van. Ben blij alsk 'm uitgespeeld heb. Spel valt echt te vaak in herhaling.. qua alles.
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind die achievements zo lullig in dit spel. :9

    Ik heb nu Devil Hunter difficulty uitgespeeld...Eigenlijk al een tijdje, in de vakantie ga ik weer een stapje hoger. Son of Sparda ofzo?!
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Door GTA ben ik nog steeds maar bij Chapter 6
    Ik word niet echt opgeslokt door spellen als dit, maar af en toe is het gewoon leuk om te hakken
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand mij tips geven voor de Blitz op Son of Sparda moeilijkheidsgraad, met Nero in chapter 4? Ow, en tips voor Bael daarna zijn ook welkom. Bael vind ik de moeilijkste eindbaas van allemaal. :+ ( :mad: )
     
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Pistool chargen en elke keer schieten als 'ie tevoorschijn komt. Na 1 (als je het direct goed doet) of 2 Lvl. 3 charged shots is z'n elektriciteit weg en dan kun je 'm met de buster te grazen nemen. Herhaal een buster-move 3x achter elkaar, daarna komt z'n elektriciteits-veld weer terug waarop je hem nog snel beschiet. Klaar...

    Snap niet wat men er zo lastig aan vindt. 3 Blitzen tegelijk, da's wél een uitdaging (Bloody Palace).

    Pff moet trouwens nog steeds een keer verder met deze game. Was ergens begin april bezig met Dante Must Die (Mission 7 of zo) maar sindsdien nog amper opgepakt om echt serieus te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, jouw manier van reageren ken ik. 'Snap niet wat iedereen er zo moeilijk aan vind'. Zeg ik altijd als het over Ninja Gaiden gaat! Is een kwestie van 't door hebben. Nightbringer gaf me deze tip ook al dus zal het proberen. Heb Charge (wat ik noooooit gebruik) op lvl. 3 dus dat moet te doen zijn?
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe. Dat zeg ik ook als het over Ninja Gaiden gaat ;)

    Gewoon goed timen en als je eenmaal precies weet wat je moet doen is het echt een eitje.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet liegen. :+ Maar zal het zeker proberen, speel momenteel ook veel Echanted Arms.
     
  15. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in dat 2e level van Dante (level 10, 11 ofzo), dat je weer in dat bos moet rondsjokken waar je al eerder met Nero bent geweest. Alleen zijn er nu van die paarse wolkjes waardoor je ieder gekeer ergens naartoe geteleporteerd wordt. Ik word er nogal chagrijnig van (kom elke keer in hetzelfde gebied terecht). Kan iemand mij vertellen waar ik naartoe moet via welke paarse wolken?

    Ernstig bedankt alvast! ;)

    (PS ik vind Nero echt 100x plezieriger spelen dan Dante. Alleen die blockmove met Dante is prettig, maar ik mis toch wel ernstig die devils fist). Mensen toevallig nog tips voor destructive moves van Dante?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  16. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet uit mijn hoofd. Ben je al van die brug afgesprongen en dan eronderdoor gelopen?

    kijk anders op www.gamefaqs.com
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, heb de game net voor het eerst gespeeld. Damn zeg, wat is het vet! Vooral het beginfilmpje, en het gevecht tussen Nero en Dante. Respect! _O_
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb nu ook de game sinds deze week.
    ik kon de limited edition goedkoop krijgen:):9

    ik had de game gekocht omdat ik ninja gaiden 2 zo vet vond en DMC4 er wel een beetje op vond lijken.
    nu heb ik alleen nog het eerste level gedaan(eerst nog ff army of two uitspelen)maar vind het erg vet:thumbs:

    maar heeft iemand nog tips voor iemand die nog nooit DMC gespeeld heeft?
    is het moeilijk bijvoorbeeld om in levels een S-rank te halen?
    of moet ik gewoon in de eerste playtrough kijken hoe het allemaal een beetje gaat en daarna me gaan focussen op Achievements en S-ranks?
    bedankt..:9
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, ik was gewoon begonnen zonder te focussen op achievements, daarom heb ik nu ook nog maar iets van 30G na de helft van de game. Maar heb hem nog niet uitgespeeld, nu ik met Dante speel heb ik geen zin meer. Nero vond ik gewoon veel toffer, mis de devil arm echt.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008

Deel Deze Pagina