1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, krijg mission 13 niet eens S ranked op Human mode! (Heb het spel pas een paar dagen maar goed..) Elke keer tijd wel S, Stylish kom ik zo'n 3000 te kort voor de 7000 nodig en heb niet alle orbs, maar orbs maken niet zo super veel uit.

Krijg gewoon geen goede combos etc. en vind Dante sowieso behoorlijk ruk vechten omdat ik maar geen enemy in de lucht kan houden.

Iemand tips?

Ps. M'n gamercard is niet updated omdat ik geen internet op de 360 heb atm.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Sorry, maar de orbs maken juist superveel uit!!!..
    S ranken in Human mode is echt heel kut omdat de vijanden te snel dood gaan waardoor je geen lange combo's kan maken..
    Mission 13 is sowieso al kloten om te S ranken..

In Human mode gaat het ff om snelheid,en de orbs.En probeer niet geraakt te worden.(en niet dood gaan en items gebruiken natuurlijk)
    Als je met Tijd en Orbs een S hebt en met Stijl een A moet je ongeveer wel goed zitten..

En als je net de game hebt maak je denk ik toch nog weinig kans op de S rank.
    Speel gewoon eerst de game en probeer eerst alle moves te unlocken voordat je het gaat proberen:9
    Suc6

Misschien leer je hier wat van:b:

Devil May Cry 4 - Dante - Mission 13 DMD S rank;)

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DMC is toch toffer he? :b:

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dan Bayo Dirk???

Dat zeker:b:

5. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk dat je Bayonetta ook nog even de kans moet geven om "te groeien" in je beleving. Vergeet niet dat we DMC4 alweer meer dan anderhalf jaar spelen.

Voor het moment vind ik bayonetta leuker overigens. niet alleen door de duidelijk Viewtiful Joe invloeden (had ik al eens gemeld dat ik die game tof vindO-)) maar ook omdat je ten ALLE tijden uit een combo kan cancellen voor een evade.

Dat vind ik wel zo heerlijk spelen. Dante en Nero zitten altijd vast in hun combo's en daar baalde ik altijd hard van als je de aanval wel ziet komen, maar niet maar kan reageren omdat het spel dat niet toelaat.

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tof, dankje! Kwam nu nog maar ong. 10.000 DH Rank te kort voor S, orbs miste ik er nog 15% van, eens even opzoeken waar die laatste paar zitten dan is die op S. En dan m'n Stylish pts. nog wat verbeteren, maar ik heb een behoorlijke moeite met Dante en z'n 4 stijlen + aanvallen + in de lucht houden + goede combo. Maar het gaat al wat beter.

Overigens speel ik voor de rest ook gewoon door, maar af en toe op Human proberen te S ranken lijkt me geen kwaad kunnen, is handig voor de orbs + proud souls en oefening, en met beetje geluk heb ik dan als ik voor alle achievements ga minder te doen.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Graag, al heb ik liever dat Capcom hem gewoon maakt.

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Las het net ja..
    Neeee:mad:
    Klotezooi--
    Ninja Theory zuigt...

Ik hoop dat het een gerucht is en dat Capcom hem gaat maken.
    Want Capcom zou een nieuw deel maken als Deel 4 goed zou verkopen en dat heeft die!!!

9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ga weg. DMC is van Capcom! AFBLIJVEN.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ze zullen heus niet de hele game verneuken want DMC is toch echt een grote franchise, capcom zal de development wel goed overzien...crosses fingers.

11. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het maar een gerucht is... Sowieso was deel 4 niet geweldig, maar ik zit toch wel te wachten op deel 5 als een DMC fan. :)

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Alleen deel 4 gespeeld en ben dik tevreden. Heel erg uitdagend spel en erg vet. Komt maar op met deelt 5:)

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hoezo niet geweldig??
    Nog steeds de beste game op de 360 voor mij;):b:

14. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 4 was een beetje... kleurrijk, zegmaar. Deel 1 was echt fantastisch, een donkere, creepy look. Echt een vette game was dat. :)
    Als ze die sfeer weer kunnen oppakken zou het mooi zijn. :)

15. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Capcom wants DMC5 to be 'tailored to what fans want'

Hoop echt snel dat deel 5 er aan komt:)
    Binnenkort maar weer eens aan DMC 4 beginnen..
    Heb er wel weer zin in:+

Wat zouden jullie voor veranderingen willen zien?:b:

Devil May Cry 4 - Nero - Mission 19 DMD Take 2 - UNDER 10 MINS :thumbs::b:

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Velen willen weer graag dat er alleen met Dante word gespeeld... ik ben gestart bij deelte 4 en ik vond beiden characters erg tof om te spelen(met Dante had je wel meer variatie)

Wat ik graag veranderd zou willen hebben is minder backtracken, hoewel dit soms voor leuke puzzels zorgde, verder had ik weinig op te merken in deeltje 4.

17. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zou gewoon een game willen zonder backtracken (één boss-rush achtig level op het einde vind ik wel cool altijd) en.....

gewoon de optie om de game in zijn geheel met Dante te spelen of in zijn geheel met Nero te spelen. Ik had die feature ook eigenlijk verwacht in deel 4 maar dat was op basis van een "slechte" PU review :mad:

Hoewel... je speelde eigenlijk de game gewoonweg nogmaals maar dan met Dante ;)
    Eigenlijk wil ik dus gewoon een langere game!

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  18. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    DMC = Dante !!
    Nero was leuk voor 1 keer maar als er een deel 5 komt ( ik hoop het zo ) dan mogen ze hem thuis laten hoor

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Toch snap ik al die haat niet naar Nero toe..
    Vond het veel leuker om met hem te spelen dan met Dante..

Ik hoop in deel 5 dat je kan kiezen met je wie je speelt.
    Backtracken mag een stuk minder en mogen van mij iets meer verschilllende eindbazen in .
    Dat geklooi met die dobbelsteen mag ook wegblijven want dat haalt de vaart uit de game..

Verder heb ik niks om aan te merken..
    Hoop dat die net zo hardcore blijft en dat je niet kan kan saven in de levels want moet wel een uitdaging blijven:b:

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    haha, geen haat voor Nero hier hoor.
    Wat mij betreft mag Dante juist thuis blijven tegenwoordig, maar zonder Dante zal het toch echt minder goed verkopen denk ik.

Nero speelde naar mijn mening veel lekkerder. Alleen dat Emo gedoe =(

Maar inderdaad, dobbelsteen en backtracken eruit, meer sub-bosses en een lekkere boss rush op het einde (of een aparte mode hiervoor) en ik ben geheel tevreden.

Ik heb denk alleen dat iedereen pas echt blij zou zijn met de optie om met zijn character naar keuze de hele game te spelen.

Deel Deze Pagina