mooizo man.. ik heb het ook al ff niet meer gedaan. Zal ook wel weer ff moeten oefenen.,haha. suc6:b:
Ja man, je moet dit spel weer oppakken, echt een geweldig spel! Bezig al een beetje in te komen. Moet nog 6 Human missies. Ik vind Missies 2 en 14 echt ongeloofelijk klote om te S ranken. Ik krijg altijd S for tijd en dan A voor Orbs en Style. Één keer nam ik mijn tijd in Missie 14, 'k ging expres in die put met monsters om Style te krijgen. Krijg ik op het laatst A voor tijd, S voor Style en A voor Orbs. Had ff een pauze genomen van S ranken. Heb nu Heaven & Hell uitgespeeld. Nu Hell & Hell doen. Lijkt me wel een uitdagende mode. Het zal me wel helpen met geen damage krijgen. Maarja, aan de andere kant lijkt het me dan best wel een kut mode om te completen. Kortom; Ik zal de komende maanden bezig zijn voordat ik dit spel 100%.
Is er al iets bekend over een volgend deel? Bayonetta was ook echt vet en in mijn ogen min of meer een opvolger betreft gameplay maar DMC vind ik toch wel vetter. Met name het verhaal, de characters en het combo systeem. Bayonetta heeft teveel opties en is teveel buttons mashen vergeleken met DMC heb ik het idee. Desalniettemin heb ik ook me eigen heel goed vermaakt met Bayonetta
Yup, heb precies dezelfde mening over Bayonetta. Er is een beetje over DMC5 bekend. Namelijk dit: Bron: Deze site Als het maar een goed spel is, vind ik die verandering niet zo erg. >_>
Ben niet zo'n fan van Western touch. Naar mijn mening was er niks mis met die Japanse stijl. Snap überhaupt niet waarom alles maar mainstream moet. Op school bij marketing leerder ik altijd dat je je eigen moet ondercheiden niet jezelf gemiddeld maken. Neem nou Operation Flashpoint bijvoorbeeld. Dat is vrijwel het enige spel dat zeer realistisch is. Een grote groep gamers zwoor bij dit spel. Er was niets anders zo uitgebreid als deel 1. Bij deel 2 willen ze dan het grote publiek trekken en dan krijg je zo'n misbaksel. Games die succesvol zijn bij een bepaalde doelgroep moeten dit blijven doen.
Helemaal met je post mee eens. Ze geven meer om geld dan die bepaalde groep. >_> Maarja, niks aan te doen. Zo lang het een goed spel is, ben ik blij though. Daarmee bedoel ik Dante als hoofdcharacter en nóg meer zieke combo's dan die je in deel 4 had.
Voor wie zin heeft om een startpost te maken voor 'DMC'. http://www.xbox360achievements.org/...vil-May-Cry-Title-[Updated-With-Screens].html YEEEAAAHHH