Niet opgeven Gijs, je haalt het toch wel. Ik denk dat ik deze game weer eens uit de budgetbak vis als ik klaar ben met Far Cry II & Fable II of gewoon tussendoor. Ik zat alleen vast bij dat kasteel, level 3 ofzo. Werd gewoon gek omdat ik de weg niet kon vinden en daarom stopte ik maar.
ahhaha nee ik zit ergens vast met Dante ik heb er al heeeeel lang de ziekte in dat ik niet verder kom hahaha ergens de laatste missie krijg het maar niet voor elkaar ga de draad wel weer eens oppakken !!!
misschien is holy water een oplossing voor de laatste klappen ? maar Spoiler misschien loop je dan weer vast in chapter 20 wanneer je weer tegen hem moet ennuh bij dante vind ik de gilgamesh wel chill werke met de pandora en trickster style, als je op iemand richt, dan naar voren gaat en Y gebruikt met met trickster vind ik echt perfect werken
ok ik ben ook bezig met dmd en ben bijna bij dat stukje, heb trouwens al een hoop holy waters opgespaart heb em maar 1x hoeve gebruike bij de eindbaas van son of sparda. spoiler was btw voor de mense die hem nog steeds niet hebben uitgespeeld
ik heb nog nooit holy waters gebruikt ik zal spoiler ff aanpassen WTF! Woohoo. ik ging net die eindbaas weer proberen en nu haalde ik hem in 1x zonder items te gebruiken.. en kon nu wel steeds die hand trgslaan:b: ik kwam er dus achter dat ik hem gisteren perongeluk op automatic had staan in plaats van manuel.. automatic zuigt echt stom van mezelf.. nouja, ik kan eindelijk weer verder DMC
lukt het nog met jouw op DMD?.. ik heb op sommige stukken echt moeite gehad. Soms is het gewoon niet te doen vooral die fucking Blitz haat ik op DMD.. ik denk wel dat ik hem uit kan spelen maar om overal een S rank te halen gaat me denkik nooit lukken Edit. Sorry, dubbele post...
uuuh moet ik eerlijk zijn? ik heb gister even chapter 11 geprobeerd en zit nu dus met jouw eindbaas vast. Maar ik speel altijd al op automatic en ik zie wel hoe ik 't doe, want meestal als ik vast zit kijk ik naar strategieën op internet en combineer ze met mijn strategieën en dat lukt me tot nu toe nog aardig
ik zag net dat je de eindbaas van chap 11 gehaald had netjes hoor lukte die nog een beetje.. ik had net chapter 17 en 18 gehaald:b: had echt moeite met chapter 17 man. ik haat echt die faust enemy op DMD. je weet wel,de sterkere versie van de Mephisto ik heb steeds veel problemen met Dante als ik tegen ze moet vechten omdat die van die klote aanvallen heeft wat erg veel leven kost.. en het duurt een eeuwigheid voordat de zwarte cap weg is en dat die dan naar beneden valt.. en die gasten kom je daar een paar keer tegen.(wel 3 tegelijk) even kijken of morgen de rest lukt:b: Mephisto
Devil Hunter af, nu eens kijken op SoS en de Bloody palace eens zien straks. Had best even wat moeite met die ouwe in M20 op Devil Hunter, het bepalen van de damage die je hem geeft, zodat hij zo mogelijk niet berserk gaat is best lastig. Goed te doen though, een keer of 4 geprobeerd, en toen gewoon afgerond.
netjes man die ouwe kan soms echt super irritant zijn ik ben nu bezig met Hell and Hell Mode.. die is ook erg tof.. 1 x geraakt worden en je bent dood:b:
ja heb DMD gehaald die jij bedoelt is Heaven or Hell Mode. dat is alles in 1 x dood. maar Hell and Hell Mode hebben de vijanden en bazen gewoon normaal leven, maar alleen dan wel op Son of Sparta niveau maar jij gaat dan wel in 1 hit dood
het gaat,. je hebt alleen 3 gele orbs. als je geraakt word kost je dat een gele orb. na 3 keer ben je game over.. maar het leuke is dan wel dat je kan kiezen dat je altijd de Devil Mode hebt. en dat maakt het tof
tsja, ik heb bij de meeste bosses (nu nog iig) heel erg veel moeite om niet geraakt te worden... Agnus bijvoorbeeld, weet me toch wel behoorlijk te grazen te nemen, en berial ook wel aardig.
agnus blijft ook erg pittig voor mij kutste vijand denk ik Agnus doe je zo Devil May Cry 4 - Nero vs Angelo Agnus (DMD Mode)(No Damage)