1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Human en Devil Hunter is nog een eitje;)
    Wacht maar totdat je Son of Sparta en Dante Must Die Mode hebt unlockt;)

Jawel.
    Je mag eigenlijk niet doodgaan of geen items gebruiken voor de beste Rank.
    ALs je dood gaat krijg je strafpunten en dan 3x dood word de game automatisch iets makkelijker gezet en dat kost ook weer strafpunten;)

In level 6 krijg je de Devil trigger.
    Dan kan je even de kracht oproepen van je zwaard waardoor je sterker word en meer moves kan.
    Vooral bij eindbazen is dat handig.
    Als je een eindbaas genoeg keer geraakt hebt is die vaak heel even verdoofd.
    Zet dat nu snel je Devil Trigger aan en gebruik je Buster(Je hand) en doet super veel Damage dan.
    Gebruik je gewoon Human of Devil Hunter Mode om aan de game te wennen.
    Als je hem hebt uitgespeeld weet je een beetje hoe alles werkt en dan ken je aan de moeilijkere standen beginnen wat eigenlijk leuker is omdat je steeds meer moves kan kopen.Want in je eerste run kan je nog niet zo veel kopen,dus spaar veel van die Red orbs en Proud Souls en koop niet te veel health potions.
    En probeer die blauwe Orbs te pakken in elk level om je leven langer te maken.
    Suc6:b:

2. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor nuttige informatie :thumbs: Hier heb ik wat aan.

Ene keer moet ik anderhalf uur tegen plantvrouw vechten. Moest meer dan 30x overdoen 8) Iedere keer ging ik dood, had plantvrouw nog 1 levenbalk over :mad:

Wat was ik blij, toen ik het won. Helaas kreeg ik wel rank D. Maar wat blijkt het nou? Volgende dag moest ik deze mission overdoen, want ik had niet goed gesaved. Gelukkig lukt het me al na 2e poging, nadat ik heb ondekt hoe je de zwaar moest opladen.

Soms druk ik de knoppen zomaar wat, dan verschijnt het bijzonder aanval. Zoals hoe Nero de zwaar in de buik van plantvrouw stopt. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

Volgens mij gebeurde het, toen plantvrouw begon te vliegen. En ik zat op juiste positie en moment. Dan kon ik genieten van aanval }:]

Ok. Ik moet nu tegen Credo vechten. Ik zou graag weten hoe je de speer van Credo kan vangen. Met RB + B? Of alleen B?

Waarvoor moet ik Red Orbs sparen? Jammer genoeg kan je niet Proud Souls kopen. Het valt me op dat de prijs van items, na de aankoop stijgt :mad:

@powerslave666
    Ik heb enkele youtubes van je bekeken. Je bent erg goed :eek: Het zal je vele uren heb gekost.

3. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Zoals het zwaard in de buik steken van die plant komt omdat je je Buster gebruikt als ze even versuft is van je aanvallen.Als je dan je Devil trigger ook nog daarbij gebruikt is dat nog meer schade.
    Zwaard trg gooien naar Credo is goed timen en met je Buster opvangen.
    Moet je wel op Normal besturing spelen en niet op Automatic,anders pakt die hem 9 van de 10 x niet.
    Red Orbs sparen voor de blauwe en Paarse orbs in de shop om je leven en Devil Trigger meter langer te maken.
    Dat zijn de belangrijkste upgrades.
    En de Proud souls zijn voor je moves.

Hoho.
    ik ben dat niet op die fimpjes he:lol:
    Ik ben aardig goed maar zo goed ook weer niet;)
    Ik heb wel al 120 uur in de game en moet nog steeds de laatste 3 moeilijkste achievements maar dat probeer ik binnenkort:b:

4. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DMC 4 nu uitgespeeld. Volgens save heb ik totaal 21 uren gespeeld. Ik speelde op Devil Hunter Mode, en heb nu 150G gehaald.

Cutscences waren fantastisch. Later nodig ik mijn vriend uit om alle cutscences van DMC4 te bekijken :9

Ik neem voorlopig pauze, want ik voel mijn vingers nu een beetje. Want je moet allerlei snelle combinatie uitvoeren.

Bloody Place heb ik even geprobeerd en ging tot saga 12.

Kortom, ik heb plezier gehad met deze spel. Dit is mijn eerste Hack 'n Slash game \o/

Misschien speel ik later nog keer op Human, zodat ik alle moves kan kopen.

5. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Netjes;)
    Om alle moves te kopen moet je zeker nog een paar x uitspelen.
    Bloody Palace raad ik nog niet aan want dat is de moeilijkste achievement om te halen.
    En probeer nu even Son of Sparta Mode.
    Kijken hoe snel je daar dood gaat:lol:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb hem gisteren ook binnengekregen. Tijd geleden had ik hem al en vond hem fantastisch, alleen nooit uitgespeeld omdat ik het niet lekker vond spelen met Dante. Nu maar weer eens proberen, en dit keer doorzetten want moet deze geniale game uitspelen. :cool:

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Suc6 man;)
    Is wat anders als hitman he:b:

Dante is zowiezo wennen in het begin.
    En ik heb nog steeds moeite met hem..

Nu ik Hitman klaar heb ik ff geen games meer;)
    Denk dat ik deze weer ff ga installeren om proberen de laatste achievements te halen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon wennen omdat je die arm niet meer hebt, maar verder speel ik liever met Dante, wisselen tussen stijlen is geweldig.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Installeren? 8)

Maar DMC moet je echt uitspelen. Dat is echt een zieke prestatie. :)

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Op de harde schijf bedoelde ik;)
    Uitspelen met 1000 punten bedoel je?
    Ja,Dat ga ik ook proberen maar ben bang dat hiet gaat lukken:9

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb er ook het geduld niet voor, en waarschijnlijk ook niet de skills. Ik zal 'm binnenkort nog wel een keer oppakken, om te kijken of ik nog wat makkelijkere achievements kan halen. Maar die eindbazen vind ik altijd erg vervelend.

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Makkelijke achievs in DMC 4 heb je niet:b:

13. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Holy crap! je gaat een paar weken op vakantie en als je terug komt is het topic opeens weer springlevend. mooi zo, deze game verdient dat!

Ik had inderdaad ook naar de filmpjes gekejken die je gepost had voor de bloody palace mode, maar het is vooral dat je dus gewoon lekker in de flow moet zitten. Als je DMD uit kunt spelen dan kun je dit ook, maar op sommige floors moet je gewoon net even foutloos zijn (en dus soms ook wat mazzel hebben) In mijn geval denk ik echt dat de koptelefoon en keiharde ragmuziek hierbij hielpen, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Belangrijkste tip is denk ik het wegdraaien van de camera (zoals die gozer in de filmpjes ook aangeeft) De meeste vijanden vallen niet aan als ze buiten beeld zijn. Daar probeer ik maar zoveel mogelijk gebruik van te maken.

Ik heb het totaal zo'n 10 keer moeten proberen voor het lukte. Net als bij jou ging ik ook vaak dood rond floor 80 à 90. Dat kost je toch al gauw anderhalf uur spelen, dus dat s goed chagarijnig als het gebeurd.

succes in ieder geval met je laatste drie achievements. Ik wil ook voor de 1000 gaan dus moet nog even door ook. (vooral die S ranks voor de gewone modes gaan me nog zwaar worden, aangezien sommige levels *kuch* mission 18 *kuch* echt tergend zijn.

14. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Een goede tip voor als je die moeilijkere modes gaat spelen (mocht je dit nog niet gedaan hebben) is het wijzigen van de button configuratie, zodat je charge shots kunt laden tijdens het gewone vechten.

Charge shot 3 (kun je kopen voor Nero) is echt killing voor de baddies en aangezien het opladen vrij lang duurt moet je de mogelijkheid hebben om ondertussen gewoon te vechten.

Het is even wennen als je net met de standaard button-layout gewend bent, maar het loont de moeite.

Ik heb nu bijv. met nero zijn gunshots onder LB zitten, de charge (maxact) voor zijn zwaard onder LT en RB voor devil trigger en lock-on op RT.
    Zoals ik al zei is het even wennen, maar als je hieraan went gaat het allemaal een heel stuk makkelijker op Son of Sparda mode en Dante must Die.

succes ermee.

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  15. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je handige tips.

En ik wil ook graag alle blauwe orbs via secret-missions verzamelen. Blijkbaar heb je bepaalde move nodig om secret-mission succesvol uit te voeren. Zoals langste devil-arm, en die moet ik nog kopen. Kost me nu 8000 souls, geloof ik. Ene mission die je 5 vijanden moet gooien, terwijl je in de lucht moet blijven. Met iets langere devil-arm is niet genoeg :{

En andere secret-mission kan je niet halen op human niveau. Het gaat om ranks verdienen zonder vijand aan te vallen. Dat kan je doen door devil-arm te gebruiken. Om een of andere reden kreeg ik geen ranks :mad: Misschien moet je op devil hunter mode spelen.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja zoiets merkte ik ook al. De volgende keer als ik 'm ga spelen haal ik er echt een guide bij. :9

17. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Maakt geen hol uit je human of devil hunter speelt voor de secret missions.
    Je hebt alleen voor sommige een move nodig.
    Meestal de Dubble Jump.
    En die secret missie om 5 vijanden op te pakken in de lucht kan ook zonder upgrade,Is alleen wat lastiger.:9

Dat vond ik nou ook.
    Eerst was ik de enige en komen er steeds meer bij.
    Beter toch:b:
    Ja bedankt..
    Ik heb het ook al paar x geprobeerd maar als je steeds dood gaat rond level 90 is fucking irritant.Vind het jammer dat je niet halverwege kan saven ofzo maar je moet echt rekenen op ruim 2 uur.En daar moet je er wel tijd voor hebben;)
    De ene keer loopt het beter dan de andere keer.

Ik wil nu eerst alle levels op DMD ff S ranken.(Bijna de Helft klaar):)
    Wel pittig DMD zonder items te gebruiken.}:]
    Zodat ik goed die eindbazen onder controle heb.
    En daarna pas weer de Bloody Palace proberen.

18. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Persoonlijk denk ik dat ik nog het meeste moeite ga krijgen met alle missies S ranken op human, aangezien je met een volledig bepakte dante en Nero iets te hard binnenkomt. 1 charge shot 3 (het word een gewoonte die opgeladen te hebben zal ik maar zeggen) en standaard vijanden zijn er geweest. slecht voor je ranking als je stylish moet zijn.

In DMD kun je in ieder geval lang genoeg beuken voor goede style rankings.

Maar goed, ga eerst maar een hell and hell mode voltooien voor twee mooie chievos en daarna nog de missies S ranken allen apart. heb er al wel een hoop gewoon gehaald door gewoon te spelen, dus alleen de rotmissies zijn nog over voor straks.

heb ook net de red orb millionaire achievement gehaald. Maar dat betekend ben ik bang dat ik nog heel lang door mag voor de proud millionaire achievement.

Weet niet of ik die ga halen als de rest straks binnen is.

Hoewel een avondje bloody palace zo nu en dan (de druk is er nu toch vanaf\o/) tikt ook wel lekker aan natuurlijk.

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

HAHa de proud miljonair gaat super lang duren.
    Ik weet niet of je alle items al hebt maar dan moet je nog naar de 700.000 souls voordat je hem hebt.
    Alles levels naar S rank halen krijg je veel voor.
    Vooral op DMD.
    En ik heb al aardig wat.
    ALs ik DMD op S klaar heb misschien nog 2x de bloody palace en ik zal hem wel hebben.
    Human is echt kut voor een S omdat de vijanden te snel dood gaan voordat je lange combo hebt gemaakt.Hoe moeilijker het word hoe beter je een S krijgt.
    Probleem is alleen dan SoS en DmD niet echt makkelijk is.
    Een paar hits en je bent dood op DmD.
    Hell and Hell mode vond ik lachen.
    Ook best pittig.Mag je maar 1 x geraakt worden en je bent dood;)
    En de vijanden staan dan op Sos mode:b:
    Je kan ook je Super character daarvoor gebruiken wat ik je wel aanraad.
    Maar zal wel goed komen denkik;)
    Ik denk dat je beter bent dan mij}:]

Hoe heb je Dante eigenlijk in level 101 gedaan in BP?
    Was die nog makkelijk?
    Lijkt me kut als je daar nog dood gaat;)
    Kan je hem eigenlijk constant busteren in de lucht net als in Chapter 10?

Weet jij trouwens of dit werkt met die gun trick bij Dante?
    Want ga ik dat gebruiken als ik zover mag komen;)

Als die filmpjes zie vind ik het wel Noobs:9
    Maar waarom lukt mij het dan niet:'-(}:]

Nero vs Dante With Gun Trick

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    voor dante gebruik ik inderdaad altijd die gun trick.
    je word nog wel af en toe geraakt door dante, want hij blijft niet eeuwig terugschieten en hij houd ook vaak slim afstand. Altijd in beweging blijven dus.

en als hij dan een keer aanvalt net in het filmpje devil trigger gebruiken om eruit te komen. Ook voor mij werkt het niet feilloos. Maar het beter dan gewoon combos maken.

EDIT: die hell and hell mode is inderdaad tof ja. Ik kom er alleen achter dat ik stiekem toch best vaak geraakt word tijdens het spelen. Pittig, maar wel leuk. vooral de bosses. ben benieuwd naar mission 19 straks.

Probeerde tussendoor ook vast eens een nog niet S behaalde mission te doen (mission 6 of devil hunter) maar krijg het niet voor elkaar. steeds slechte ranks voor stylish zijn. ik moet echt die charge shots gaan afleren daarvoor.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009

Deel Deze Pagina