1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat de japanse PSN gewoon geluk heeft en niet op de 360 komt... Alleen wordt je volgens mij ook geblokkeerd als je het downloade wil. (bij de xbox)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    sinds wanneer is dat veranderd dan? Ik heb toch altijd vrolijk lopen downloaden op mijn Japanse xboxlive-account.
     
  3. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Capcom is gewoon heel erg lief voor ons en bespaart ons de moeite om een japanse account aan te maken ;)
    lees zelf maar hier
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dus de score ging ook omlaag omdat ze het spel te moeilijk vonden? Triest zeg, spellen zijn toch al zo gemakkelijk tegenwoordig. Trouwens, is DMC niet altijd een serie geweest met een pittige moeilijkheidsgraad? Dan hadden ze dit ook van DMC 4 kunnen verwachten...
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat is inderdaad veel kritiek die gamers hebben.

    DMC 3 kreeg ook als minpunt de moelijkheidsgraad. Waarom een Ninja gaiden dan de hoogste score van een xbox game krijgt is mij een raadsel aangezien deze net zo moeiliijk is.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ninja gaiden, gameplay/grafisch en alles erom heen. (het is na mijn mening de koning van het action-adventure genre)
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    NG is ook een topspel.

    Maar ik vind dat reviewers consistent moeten zijn.

    Als Halo 3 dezelfde gameplay heeft als 1 en 2 is het een pluspunt, want ja never change a winning team zeggen ze dan.

    Is dit bij een ander spel het geval vinden ze het weinig vernieuwend.

    Ik bedoel zo: waarom was de moeilijkheidsgraagd bij Ninja gaiden geen issue, en hier wel? Buiten dat het beiden topgames zijn
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe is inderdaad niet makkelijk DMC 3....maar dat maakt het ook veel vetter vind ik! Want je gaat niet echt super snel dood, maar je tegenstanders zijn ook best pittig en alles zoeken enz, bij NG Ging je zelf ook super snel dood...Maar vind het een slap smoesje punten eraf doen door dat het te'lastig' is
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    NG en DMC zijn allebei moeilijk als je niet bekend bent met de spellen maar nodigen juist daardoor uit om je erin te verdiepen.
    Bij beide gaat het grotendeels op dat als je dood gaat het toch echt je eigen schuld is. Zou het nou zo geweest zijn dat de moeilijkheid veroorzaakt wordt door oneerlijk gedrag van de AI dan zou het wat anders zijn en kan ik begrijpen dat dat in de waardering wordt meegenomen, maar ik ben dat zelf niet tegen gekomen in NG of DMC.
    Ik heb zowel NG en DMC (1,2 en 3 ) gespeeld en in alle ben ik of ver gekomen of uitgespeeld. Ik heb laatst NG Sigma voor de ps3 gekocht en ik werd weer compleet afgeslacht, niet omdat het spel oneerlijk is maar omdat ik lange tijd niet meer gespeeld heb en 'het' gewoon kwijt ben. Veel spellen zijn heden ten dagen veels te makkelijk, het is eerder een pluspunt dat een dergelijk spel zulke uitdaging biedt. Als ik zie wat voor moeilijkheidsgraden sommige spellen in het oude console (nes/snes/megadrive/neo geo/e.d) tijdperk hadden dan zijn zelfs NG en DMC nog makkelijk.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daar kan ik niets meer aan toevoegen Peter. Amen! :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ze moeten gewoon bij elke game een easy normal hard hebben.. hebben de mindere hardcore gamers er ook plezier van..
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm bij ninja gaiden had je altijd normal / hard / en nog iets :).

    Morgen komt de demo :D wel chill dat ie morgen al komt.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Eindelijk een demo die eerder uitkomt :)
    Hoelaat mogen we de demo verwachten ?
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Belangrijker, is de demo eerst alleen voor Gold members? of kan je hem meteen downloaden met een silver account
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is het niet standaard zo dat silver acounts langer moet wachten op demo s .
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    zal de demo meteen na twaalven online zijn!! i wonder
     
  18. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit, heb DMC nooit eerder gespeeld en vroeg me af, is dit gewoon knoppen rammen of zit er nog een vorm van strategie in ofzo?
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mwah echt strategie heb je niet echt al raad ik je wel aan de combo,s te leren.
    je hebt "domme" vijanden die je gewoon met button bashen kan killen.
    Maar in de latere levels (en zeker met eindbazen) zul je toch wel wat combo,s uit je mouw moeten trekken.
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    cool om te horen. meteen checken morgen. ben benieuwd hoe laat die online staat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina