1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb ergens gelezen dat Capcom zei dat er 2 uur aan ingame filmpjes en cutscenes in zit.

als er dan 10 uur gameplay in zit, heb je toch een spel van 12 uur :p

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de PU zegt niet precies hoe lang het duurt. maar ik neem letterlijk van hun over wat ze zeggen: '' DMC4 kent een respectabel aantal missies. Uiteraard zijn er genoeg extra's aanwezig die het interessant maken de game een tweede maal te spelen. Zo kun je uiteindelijk zelf kiezen of je een missie met Nero of Dante te lijf gaat, alle geheime missies opsporen en proberen alle skills te openen''.

ben benieuwd

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wel leuk dat je missie met beide characters kan spelen. Dacht dat dit door verschillende vaardigheden niet mogelijk was. Bijvoorbeeld uit demo krijgt Nero de Hell Bound vaardigheid om zich te verplaatsen.

Dit heeft dante niet.

4. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al gelukt om die vuurknaap te verslaan in de 10min mode? Ik had hem net op 20% toen die tijd om was, maar dat is denk wel redelijk het maximale wat ik haal. Straks misschien nog maar is proberen :p

Jezus wat smaakt die demo naar meer, begin het steeds vetter te vinden. In het begin had ik nog moeite met die ijsgasten, nu zit ik echt te spelen met ze zonder dat ik geraakt word, hehe.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem in de 10 min mode ook rond de 20% nog over ofzo. (heb toen trouwens wel alle enemies verslagen)

6. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel moeten toch? Anders gaan die krachtvelden niet weg. Nou ja, niet bij allemaal:p Ik heb ze ook allemaal wel verslagen, in totaal 3x een A-stylerank verdient:) Bij dat "dakterras met zwembad", plateau voor de ophaalbrug en bij die ijsknapen. Verder kan het volgens mij nergens?

7. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even op YT een filmpje gezien van zo'n gast die dat vuurbeest verslaat binnen de 10 minuten. Hij gebruikt aardig wat combo's, die ik nog niet heb ontdekt. Zal aan mij liggen :'-(

Wel super vet filmpje.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Goed dat je het even zegt. Ik wist niet eens dat er een anime van Devil May Cry was.

9. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je hem kunnen posten?O-)

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Misschien is het dit filmpje.

[yt]HXIVToR-8vw[/yt]

11. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.

[yt]zTXDGLQmav0[/yt]

@Dark Miracle: Is geloof ik niet dezelfde, maar 't komt op het zelfde neer.

Ik ga zo nog maar even wat hakken en zagen. Kijken wat voor combo's ik eruit kan toveren.

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  12. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    had hem net stiekem zelf gezocht. Holy fuck, die gast heeft echt een megadikke skill! Dacht ik het aardig te doen met mn drie miezerige A-tjes :$ Maar hij doet bijna elke klap een dikke vlammende charged aanval, hoe werkt dat dan? Het is mijn eerste dmc game dus ik ben een arm leekje :)

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou er wel rekening mee dat het maar 12 afleveringen zijn. maar zeker de moeite waard om te checken als je anime/devil may cry fan bent! :)

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie ook dat hij de hele tijd z'n (chargemeter) op full of de hele tijd 1 balkje overhoudt... Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt?

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja, dit las ik op gamefaqs.

Als je de trigger drukt op het moment dat je zwaard de vijand raakt krijg je 1 balkje.

De timing hiervan is heel precies en wordt geschat op 1/6 seconde

16. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat. Ga ik maar is proberen dan.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, las hierover ook wat op gametrialers forum.

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=293578&highlight=devil cry

Na elke combo moet je de "rev" knop timen tijdens je laatste slag en dan blijft ie opgeladen.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het werkt trouwens wel hoor, alleen is het kwa hoe jeje handen dan hebt best wel onhandig.

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Voor degene met een silver account, ik download de demo nu van de japanse marketplace :D Daar was die 2 dagen eerder uit volgens mij. Ik las ergens dat de tekst ingame werd aangepast aan je languige instellingen van de xbox360.

20. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    woei net mn eerste smokin'rank gehaald:) Begin het steeds leuker te vinden:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina