1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De geruchten gaan dat Metal Gear ook naar de 360 gaat komen. :b:
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Van die titels die jij noemt ben ik alleen jaloers op God of War. De rest trekt me totaal niet (ok, MGS wel een beetje, maar die komt misschien al naar de X360). Dan speel ik wel voor €200,- minder geen God of War, maar wel oa Halo 3 en Gears of War
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat DMC4 hetzelfde gevoel bij me opwekt als bij DMC3. Dat eindgevecht tegen Vergil was echt zó facking wreed! De hele sfeer, damn! :eek: Dante en Vergil. Broers. Vijanden. Zoons van Sparda. En dan gaan ze vechten. Hoogstwaarschijnlijk heb je dan wel een stijl op lvl. 3. Bijvoorbeeld Trickster in combinatie met het Rebellion (zwaard) en dan vollebak HAKKEN! HAKKEN! HAKKEN! :D En als ie verslagen is. Dat filmpje! Damn! :eek: Elke keer als ik 't zie, damn damn damn! FACK! 8) Ja, sorry, maar dat is echt zo wreed. En de one-liners die Dante er af en toe uitgooit. Of sámen met Vergil, tegen een mislukte reincarnatie van Sparda. Hebben ze beide een pistool (die normaal alleen Dante gebruikt) en richten ze op Sparda: 'What did we use to say? JACKPOT!' KNAL! :D

    De mensen die 't kennen weten waar ik 't over heb. :cool:
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Van alle ps2 exclusives vind ik alleen God of War interessant. Devil May Cry sla ik dan ook over.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    gaaf! ik vind een hack 'n slash game wel wat hebben, nog nooit 1tje gehad, maar ze zien er gaaf uit! en nu ik lees dat devil may cry 4 naar de xbox 360 komt, ga ik deze wel wat meer in de gaten houden :D
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    I know what you mean :cool:

    Maar dan weet je waarschijnlijk ook dat Vergil waarschijnlijk niet in deel 4 zal zitten, tenminste dat maak ik op uit de verhaallijn van deel 3 en 1. In deel 2 wordt Vergil geloof ik al niet meer genoemd, dus jah. Maar je weet het natuurlijk nooit.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien, ....

    Komt op de xbox 360 versie wel een multiplayer !!

    Btw, is MGS niet van capcom...? (zo ja, is die dan nog wel exclusief?)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  8. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS is van Konami.

    Onlangs verscheen er filmpje op internet (gametrailers.com) over Konami games.

    Op het eind van het filmpje werd er gevraagd naar MGS4 voor de 360

    antw: No comment (met een smile op z'n gezicht)

    en tja exclusiviTIJD van 2ndparty bestaat niet echt meer (in ieder geval weinig)

    On-topic:
    Ik heb nog nooit DMC gespeeld, ga hem wel halen, ben benieuwd \o/
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Ninja Gaiden vet vindt moet je deze game ook een kans geven....dit soort titels zijn schaars op de 360 dus je moet pakken wat je pakken kunt ! :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ik denk dat je daar ongelijk hebt. Want in alle filmpjes zie je twee personen, eentje met blauwe kledij en eentje met rode. Beide hebben ze een lang zwaard, wit haar én ze lijken gewoon veel op elkaar. Vergil en Dante lijkt me dus. Maar aan het uiterlijk te zien, denk ik dat ze nog jonger zijn. Dus dat 't zich voor 3 afspeelt. Tussen 2 en 3 in denk ik.

    Voor de mensen die DMC3 kennen:

    En misschien is Vergil wel ontsnapt aan de Demon World! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, 2 speelde zich na 1 af en 3 speelde zich weer voor 1 af dus ik snap je niet 8) En ik heb bijna nog geen materiaal van DMC4 gezien, ben Vergil (of iemand die erop lijkt) in ieder geval nog niet tegengekomen :eek:

    Vergil gaat namelijk op het einde van deel 3 terug naar de Demon World (dit zie je als je tijdens de credits nog eens 100 demonen weet af te slachten), waar hij het wil opnemen tegen de uber duivel (ofzoiets, de eindbaas van deel 1 dus, ben z'n naam ff kwijt :+ Mundus geloof ik ?). Dit verliest hij denk ik, wat ervoor zorgt dat Vergil in DMC1 terugkomt als Nelo Angelo (de Dark Knight). En in die vorm wordt ie weer ge-asswhooped door Dante :cool: Dus kweet niet of Vergil nog leeft uberhaupt....
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Yeah suuuuuuuuuuuuuuure, DMC 4 krijgt een multiplayer :emo: Ga daar maar niet vanuit aangezien hack&slashers 9 van de 10 keer singleplayer based zijn.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Deze clip van DMC3 heeft mij destijds bijna naar de winkel laten hollen voor een PS2. Het is er nooit van gekomen, maar misschien kan ik mijn revenge wel halen op de 360 met DMC4. Persoonlijk vind ik die clip echt geweldig. Het beeld is niet super, maar de adrenaline verhogende sfeer wel. En die muziek... zet vooral het volume van je geluidsinstallatie een tandje hoger! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip : Als je een beetje redelijke PC hebt, DMC3 : SE is er inmiddels ookal een tijdje voor PC :)
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Met een Xbox 360 controller mag ik hopen? :emo: :+
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je er niet bij, maar daar issie wel uitstekend mee te spelen jah ;) :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    I know, maar ik wacht liever nog een tijdje op deel 4 op de 360. Heb deze week mijn PC ge-upgrade en ik "moet" nog zoveel goeie spellen spelen. Er komt maar geen einde aan mijn must-play lijst. :)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken het probleem :emo: Eens een gamer altijd een gamer zullen we maar zeggen :lol:
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Gelukkig, een toetsenbord is volgens mij een totale disaster :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina