1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Tricker, ik neem aan dat hij Devil May cry 3 niet kent.

    En ik wilde de verhouding tussen actie (schieten tegenover hack and slash) vergelijken met de verhouding ontdekken en puzzels uitleggen.

    En N3 en legostarwars lijken hier niet echt op. Enigste overeenkomst is dat het hack and slash is.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nam dus het vechten iets in die richting en dan de puzzel elementen ook iets van lego star wars....gewoon een iets heldere beeld leek mij! Voor de mensen die echt totaal niks weten :+
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is meer zoiets als Tomb Raider (en dan vooral Legend) en en dan met een vechtsysteem die je beloond als je vette combo's maakt. Puzzels in Tombraider is meer met stenen schuiven maar in DMC meer items verzamellen en die op bepaalde plaatsten gebruiken.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hehe, leuk altijd om die Engelsen zo droog commentaar te horen geven. "And what about the path choosing? It's random and there's no skill involved... a bit like Sudoku." :cool:

    Deze review schrikt mij niet af, ze zeggen dat de actie goed is en het verhaal leuk (waarover ze dus verder niets mogen zeggen). Alleen is het meer van hetzelfde in de DMC serie. En laat dit nou net mijn eerste DMC zijn (naast dat ik het anderen veel heb zien spelen).
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb de demo ook gespeeld, maar vind de game het meeste lijken op Ninja gaiden (black).Je hebt verschillende combo's, moet wat schakelaars omzetten, verschillende locaties (in de demo een stuk in de sneeuw en een stuk in een stad/kasteel) en een eindbaas(die vuurdemon) die stukken sterker is dan de normale vijanden.
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Volledig mee eens. Voor mij is dit ook mijn eerste Devil May Cry en als de reviewer aangeeft dat de actie en het verhaal goed zijn, dan ben ik dik tevreden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2008
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    me 2. moet alleen ff kijken of ik m nog ga halen bij de release. sowieso wat krapjes met geld, en schoolexamens zijn ook al binnekort.

    dat is trouwens me ex-avatar, dark miracle :+
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Serieus? Had hem van www.avatarist.com. :+

    [gt]29247[/gt]
     
  10. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een kleine twijfel, ik ben bang dat als je dit spel speelt het gewoon simpel op de knoppen rammen wordt om dat ik misschien die combo's niet onder de knie kan krijgen.

    In de demo heb ik me echt vermaakt maar er zitten daar niet zo veel combo's in dus doe ik daar eigenlijk ook de hele tijd hetzelfde.

    Dit wil ik niet in het volledige spel.
    Zijn de combo's door iedereen onder de knie te krijgen?
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zou zeggen wacht een week nadat hij uit is. Koop hem dan via de xbazar. En als hij dan niet bevalt kun je hem dezelfde week nog doorverkopen via xbazar voor dezelfde prijs.

    Kost het je alleen maar de verzendkosten
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet hoe zon gamer je bent maar een beetje gamer die vaker vecht spellen heeft gespeeld kan alle combo's wel onder de knie krijgen.

    En de volledige versie heeft natuurlijk veel meer combo's, maar ik denk dat je zelf ook wel dingen kan verzinnen, gewoon vijanden elke keer anders verslaan en zelf combo's bedenken vind ik wel leuk, anders zou je alleen maar steeds de sterkste aanval achter elkaar doen maar daar wordt je in DMC niet voor beloond.

    Kijk hier eens naar video's van mensen die de demo hebben opgenomen en kijk wat die voor combo's doen: http://devils-lair.org/forum/viewtopic.php?t=5056
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de demo (ja nu pas) En ik ben verkocht! Echt geweldig hoe het eruit ziet en de control's zijn ook niet zo van 1, 2, 3, dus dat is ook wel weer gaaf! Nee ik vind deze game nu al helemaal geweldig! En die muziek erin dat is echt zoo gaaf 8)

    *edit* Ben nu bij die baas en die is mie gaaf :D:D
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  14. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes zien er geweldig uit en de gameplay ook wel. Dit spel doet me erg denken aan God of war, in hoevere is dit te vergelijken?
     
  15. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dat het allebei een Hack And Slash game is.
    Voor de rest was DMC er eerder en gaat dieper in op de combo's.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En DMC heeft geen quicktime events ;).
     
  17. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    tussen welke twee Devil May Cry games speelt het af?
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk zo? :+
     
  19. the sbroiy

    the sbroiy Have fun and game on

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen een DMC game ooit gespeeld. Om het verhaal te begrijpen, zou je dan het eerste en/of het tweede deel gespeeld moeten hebben??:confused:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap het ook niet helemaal....maar ze hebben gezegd dat spelen zonder de vorige delen ook mogelijk is en dan nog tebegrijpen is. Dus ik maak me geen zorgen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina