1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik weet nu dat iedereen het onder de knie krijgt als je langer speelt.
    Dus ik ga me best doen;)
     
  2. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer al die mensen die de game alweer op een foute manier lopen te spelen!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Na gister de demo weer is te spelen lijkt het me toch wel gaaf. Het ziet er allemaal vet uit en de actie is bruut. Ga hem niet meteen kopen, mischien eind van deze maand maar dat is niet zeker.
     
  4. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je precies?
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    jammer, in Rotterdam Centrum heb ik hem nog nergens zien liggen, Futurezone zou hem heel misschien vanmiddag gaan binnenkrijgen.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarschijnlijk bedoelt hij dat er mensen zijn die nu al de illegale versie van de game spelen.
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order ding? Is er ook voor dit spel zoiets?
    Of was dat een plaatselijke actie van een winkel?
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Winkel :) En misschien moeten ze schrijven voor een gameblad...promo versie....ik krijg de mijne hopelijk eind van de week met faceplate :+
     
  9. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer dat ik de demo speelde vond ik hem niet zo bijzonder. Maar iedere keer als ik de demo nog een keer speel word ie vetter omdat je nieuwe combos ontdekt.
    Ik vind het wel vet dat je je eigen combo moet bedenken en niet een x, ->, y, -> combo hebt als je begrijpt wat ik bedoel :9
    Ook de eerste keer dat ik tegen die boss vocht vond ik hem niet leuk, maar later ontdekte ik dat je dat beest door het level kan gooien.
    Zeker een must buy.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    [gt]30213[/gt]
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er tof uit! Mooie review, straks nog even de demo spelen. :)
     
  13. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Deze game zal als 1 van de beste games ooit beschouwd worden...geloof me.
    Het doet deugd om naar mijn hd tv te kijken,een streling voor de ogen.
    Graphix zijn bloedmooi...Levels duren retelang.

    Beste hack en slash game ooit _O_

    Inmmidels level 6 uitgespeeld.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Illegale praktijken? Volgens mij is Devil May Cry 4 nog nergens te krijgen.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo heel houterig spelen, komt na Ninja Gaiden een beetje verouderd over op mij. De graphics zijn wel prima, maar de camera is echt belabberd. Springen/walljumpen etc. is echt tenenkrommend slecht uitgewerkt als je het vergelijkt met AC, Prince of Persia of Ninja Gaiden. Heb nooit iets met de serie gehad, en ik denk niet dat dit deel daar verandering in gaat brengen.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Nee de Camera van Ninja gaiden was echt om over naar huis teschrijven...en ja in AC kun je dubbel jumpen, en met Prince of Persia had je brute krachten? Tja ik geef toe je moet er van houden maar ik vind niet dat je die games met DMC4 kan vergelijken....
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik vind die spellen gewoon veel fijner besturen. En dubbel jumpen/brute krachten kon allemaal in Otogi, die game kan je eigenlijk best prima vergelijken met dit spel. Het enige wat dit spel echt uniek maakt is de handpistool/zwaard combo, dat is dan ook wel weer echt briljant:+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vette shit. :cool:

    Ik zie nu wel dat het niet helemaal de perfecte game is, maar ik ga DMC toch voor de combat halen en die is volgens mij super. En wie kan nou een stukje hardcore action overslaan (compleet met over the top cutscenes)?
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gametrailers review is er ook :), over het algemeen is het toch wel positief alle reviews.
     
  20. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de website van Replay is dit te vinden : *DMC4 is binnen, maar mag pas vanaf aanstaande vrijdag verkocht worden!!

    Begint dat ge-&*(^%$* nu alweer omtrent een streetdate welke is verbonden aan een game...?!?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina