1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Of op het moment dat je swaard de vijand raakt de linkertrigger indrukken.
     
  2. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wehhehehe is me eerst dmc ooit
    die dante is echt gruwelijk in die begin filmpje

    is wel jammer dat nero bijna een tweeling broer lijkt van dante
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dante heeft al een tweeling broer, namelijk Virgil. En zijn wapen was de Yamato en 2x raden welk wapen Nero krijgt in missie 5?


    /Mod Spoilertags toegevoegd. Bedankt hè! - the Matrix
     
  4. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de spoiler :thumbs:
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    idd had ik ook nog niet echt willen weten.
     
  6. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook namens mij bedankt voor de spoiler :) Naja wat ik wou weten was welke moeilijkheidsgraad aan te raden is? Ik weet even niet meer hoe ze heten maar er was human en nog 1. Is human dan easy of normal? Ik speel nu op human maar ik had het idee dat de boss veel makkelijker was dan in de demo, of het ging gewoon goed :9
    En nog iets, er is een move die je kan kopen (Red queen combo B) waarvan de inscriptie zegt:"While on ground, press Y, then Y tap Y". Wat word hier precies mee bedoelt? Moet ik dan 2x Y en dan Y snel drukken ofzo?

    Die eerste cutscene _O_ Jammer dat in reviews al zo veel word gespoilt, maarja desondanks erg vet.

    Je moet linker trigger drukken iets na de attack. En je klappen worden niet veel sterker maar vooral sneller.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup... lekker dan. |:-
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dankjewel dat jullie aangeven dat het een spoiler is. Door jullie was ik net op tijd om het niet te lezen.
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist net opgehaald bij de Media Markt in Almere.
    64 euro voor de Special Edition.
    Hoesje is echt fucking mooi.
     
  10. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand alsjeblieft antwoord geven op mn vraag, dan kan ik nog opnieuw beginnen als het nodig is.
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo'n grote spoiler is het niet aangezien Yamota al zowat in elke trailer/video review te zien was.

    Human = easy
    Demon hunter = normal

    Op demon hunter unlock je Son of Sparda wat Hard is en als je die uithaald dan unlock je Hell or Hell mode waarbij je in 1 klap dood bent en de vijanden alleen doodkunnen wanneer je style meter SSS is 8)

    De Y tap Y tap Y combo houd in dat je na het indrukken op Y ietje langer moet wachten totdat je weer op Y drukt. als er staat YYY dan ram je gewoon 3x op Y zonder pauze. "While on the groud" betekend dat deze move niet in de lucht uitgevoerd kan worden dus je zal gewoon op de grond moeten staan.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zit daar niet ergens een heaven or hell modus tussen? Tegenstanders gaan dan wel met 1 klap kapot, maar jij nog niet...
     
  13. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor de toelichting. Dus ik neem aan dat Y, then Y tap y in normale taal is: Y pauze Y Y iets langer indrukken? :9

    Heeft iemand de 2e bonus missie gedaan? Dat is die missie dat je 5 keer in de lucht je devil arm moet gebruiken. Kun je uitleggen wat ik daarvoor moet doen?
    Als iemand mij kan helpen, antwoord pls in spoiler misschien willen andere er nog mee kloten :9
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De cutscenes springen van het scherm. Damn!
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat geeft jou nog niet de keuze om meteen een onderdeel van het verhaal te spoilen, hij zou ook gewoon een mysterieus personage kunnen blijven door de video's, maar jij komt het lekker verpesten :).
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oeh, je hebt hem toch weten te halen bij de MM? Congrats dude. Ik zit echt te twijfelen of ik hem full price ga halen.. Wil CoD 4 ook nog hebben..
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Inderdaad, thanks. Call of Duty 4 en Devil May Cry 4 zijn allebei heel erg tof, dus ik begrijp dat het moeilijk voor je is om een keuze te maken.
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ok , ier moest ik even op reageren.
    Een spoiler is iets om text te verbergen.
    Zolang je de game niet hebt uitgespeeld zou het makkelijk ijn o er niet op te drukken , tenzij je weet waarvover ze het hebben.
    Sorry
    domme geit }:]:9
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heerlijk om zelf die vette combo's te verzinnen en uit te voeren. Fantastische game tot nu toe.
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Plaats alles a.u.b. in spoilers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina