1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij zegt....moet hem zelf nog spelen en wil graag meningen weten en niet hoe de game verloopt....
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Welke difficulty spelen jullie hem?
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Niet mijn post, of wel? Ik zeg alleen dat de combo's vet zijn. Ik speel 'm op Human, aangezien dit mijn eerste Devil May Cry is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2008
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij hebt voorgaande delen duidelijk nog niet gespeeld als je denkt dat Yamota een personage is :):


    Is eerder Y een sec indrukken, pauze, Y indrukken, pauze Y indrukken, trouwens in het scherm staat dat je 3x Y kan indrukken maar je kan het ook 5x achter elkaar doen!

    Voor die 2de bonus missie moet je in de lucht blijven en dan 5x een vijand naar je toe trekken en die naar beneden gooien en al die tijd zelf in de lucht blijven, dus je springt, locked een target, drukt op B dan doe je lock uit en druk je op B (dat is 1x) en meteen erna terwijl je nog in de lucht bent lock je weer, B, etc etc etc. Is best makkelijk je moet gewoon snel die knoppencombinatie doorhebben.


    Demon Hunter, daarop kan je namelijk Bloody Palace unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien is dit zijn eerste Devil May Cry, dan kan het toch zo zijn dat je niet weet wie of wat Yamota is? Niet iedereen had een PlayStation 2.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2008
  6. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vanmiddag bij de MM in rotterdam centrum gehaald echt een tof spel jammer dat ik morge weer moet werken
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Nu je het er over hebt, heb deel 3 hier liggen op de pc en die is niet eens omgezet naar de pc! Alle controls zijn beschreven met PS2 controles, wat een zielige vertoning :lol:

    En wat is Bloody Palace? *zet maar in spoiler als het niet teveel is gevraagd want zei net wel dat ik niet alles wil weten dus is wat lullig als ik nu zeg dat je het er gewoon moet neer pleuren :9)


    P.s. Dark Miracle Beterschap met Onstoken oog!
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Thanks, mate.

    Zojuist Berial verslagen. Wat ziet het er toch allemaal prachtig uit. De graphics spatten, evenals de cutscenes, van het scherm. Ook de gameplay is perfect. Je hebt echt het gevoel dat je Nero helemaal onder controle hebt en daarom is het ook makkelijk om te experimenteren met combo's.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2008
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, DMC3 op de PC was best kut spelen, gelukkig kan je de 360 controller inpluggen :thumbs:

    Bloody Palace is een mode waarin je 101 stages hebt en elke stage versla je vijanden binnen een time limit. Het begint met vijanden uit level 1 maar op den duur komt je steeds meer/sterkere vijanden tegen en volgens mij ook bosses. Dit alles speelt zich af in 1 ruimte (in DMC4 een zwevend platform).

    Als hij niet weet wat Yamota is dan kan het toch ook geen spoiler zijn? :lol:
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dit is inderdaad mijn eerste Devil May Cry, en sure, ik had het fout, Yamato is het zwaard, maar ik vind gewoon dat bepaalde verhaal-dingen die niet in het eerste level voorkomen gewoon zonder spoilers gezegd worden.
    Maar sure, ik ben een DMC-noob.
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Sorry, had het niet teruggelezen. Ik moet je gelijk geven.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    mag ik vragen wat bloody palace is?
    Ben nu pas in lvl 2,en vond het ook al wat makkelijk.

    Anders reset ik mijn game en begin ik ook op demon hunter.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Eén pagina terug kun je het antwoord vinden.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kijk ff mn post onderaan de vorige pagina :{

    Even een videotje voor de duidelijkheid:

    http://nl.youtube.com/watch?v=I8Ar_XGURZI

    Nee geen spoilers -_-
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ik denk trouwens dat je devil hunter bedoelt.
    heeft iemand trouwens tips hoe ik die zwevende vogels met die zeisen het beste kan killen?
    Vind ze namelijk best wel moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Devil bringer op ze gebruiken totdat hun zwarte cloak verdwijnt, ze vallen dan naar de vloer en hier kan je ze dan verslaan. Snatch werkt maar als je naar ze toe springt en dan Buster gebruikt is de cloak meestal in 1x weg.

    Ze hebben niet echt een zeis maar een nagel die in 1x lang wordt, dit kan je zien aankomen doordat deze eerst even zal opgloeien.

    *devil/demon hunter, same difference xD
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil mijzelf nog even corrigeren over de moeilijkheids graden die je unlocked, er zijn namelijk 2 meer.

    Even alle unlockables:

    Beating Human gives you The history of DMC video, Game Clear Art: The Two Heroes and a set of 29 character images.

    Beating Devil Hunter gives you all the same as above plus Game Clear Art: The cast, Son Of Sparda mode and the bloody palace.

    Beating Son of Sparda mode gives you Bonus Clear Art: The Demons, 12 Publicity pictures, DMD mode, HOH mode.

    Beating DMD gives you Game Clear Bonus Art: Demon Invasion, Hell and Hell mode, Super Nero and Super Dante.

    HoH mode gives you Bonus Art: The ladies of DMC,

    Hell and hell mode gives you Bonus art: Light from the Demon Blade.

    DMD = Dante Must Die
    HoH = Hell or Hell

    Hell or Hell en Hell and Hell zijn dus 2 verschillende moeilijkheidsgraden.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @jorrit.ferwerda

    Bedankt voor de tip,zal het straks meteen gaan uitproberen.
    Ben nu in mission 6 bij die vervelende puzzel.

    En speel het ook toch maar op Devil hunter.
    ben wel benieuwd naar dat bloody palace.
     
  20. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Ben nu level 13.Zit 1dag rond telopen in ''Lost woods', geraak er maar niet uit.
    Walktrough's zeggen verschillende dingen.
    Moet je soort doolhof in en uit lopen,Gek van te worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina