1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, probeer het eens. Ik vreet de mijne op als je hem met toetsenbord weet uit te spelen, maakt nog niet eens uit welke moeilijkheidsgraad :emo: :+
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je wilt het niet weten. :D Ik heb letterlijk een stapel games hier naast me liggen en ze gaan er allemaal "aan". Echt een luxe probleem haha. Tis maar goed dat op dit moment weinig interessants (voor mij dan) op de 360 uit komt. Behalve Castlevania natuurlijk.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    DMC 4 :) Ken de vorige 3 delen niet maar ze horen goed tezijn! Dus ik verwacht wel wat van deze ;) ga ik hem denk ik wel halen 8) Gimme :D
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Verrader!!! :+
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zag gister DMC4 trailer. Zag er goed uit en ga er vanuit dat het ook met de 360 versie wel goed komt. Wordt mijn eerste DMC. :eek:
    Misschien eerst eens DMC3 op de PS2 spelen.
     
  6. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het toch een te hoog "hack & slash" gehalte hebben zoals death rising, ok misschien met een wat beter achterliggend verhaal en leuke mooie cinematische filmpjes erbij, maar vond het toch aardig eentonig allemaal, maar goed ik heb nog nooit DMC gespeeld....het zijn mijn indrukken van de filmpjes :{
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Of download de pc versie ik bedoel koop natuurlijk ;).
     
  8. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    haha,

    Ik heb alleen maar een 360 gekocht om die paar maanden door te komen.
    (mischien hou ik de 360 nog effe om Forza 2 te testen).
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik dat DMC niet met DR kunt vergelijken hoor, hack en slash ach'ja alles met combo's etc.

    Maar ik weet zeker dat het hoger hack en slash dan ninja gaiden heeft. (ligt eraan hoe je het bekijkt want ninja gaiden was uber moeilijk je kwam er niet door zonder je best te doen i.p.v op de knoppe te rammen)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zijn zich er niet van bewust dat DMC3 al het grootste arsenaal aan verschillende moves en combo's die je naar eigen wens kunt mixen ter beschikking had, ever in een hack & slash game ;) Vooral op de hogere moeilijkheidsgraden is het zweten geblazen :eek:
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In ninja gaiden was het soms echt tactisch, je moest continu een verdedigende houden aannemen en aanvallen zodra je een plekje zag in de verdediging van de vijand.

    devil may cry is meer hack and slash erop los maar wel weer zo gedaan dat het een goed gevoel geeft. Je kan leuke combos aan elkaar maken en zo letterlijk de vijanden over het scherm gooien!
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort gezegd : DMC is wat lomper :+ MAAR op de hogere moeilijkheidsgraden blocken je tegenstanders ook gruwelijk veel hoor !
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ^^ ja maar daar zijn wij avg. xbox gamers niet tot in staat behalve de ninja gaiden fans. :9

    Ach lomper maakt niks zolang het maar ff zo is van, ff lekker een dagje hakke en dikke bosses owne.
     
  14. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een erg vette game, screenshots zien er erg mooi uit.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit je met deze game wel goed :) Het is ook typisch Japans, met een vleugje humor....tenminste dat was in deel 3 wel heel erg het geval :cool: Hele gave serie, echt waar. Er is zelfs een anime in de maak, gebaseerd op DMC _O_
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Van die anime heb ik ook gehoord, maar ik denk dat DMC dus gewoon een hack en slash is met gewoon veel combo's maar je kunt ook eentonig het hele level doorhakken met een boss met een bepaald patroon :D.
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Nero ziet er wel cool uit, maar geef mij maar Dante. Wat een stoere guy was dat zeg, samen met Kratos mijn favoriete gamecharacters :)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Net de DMC4 trailer gezien, maar die vond ik toch net wat minder ruig overkomen als de DMC3 trailer die ik laatst hier ook gepost heb.
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Misschien heeft dat te maken met het feit dat er voor Dante dit keer geen rol is weggelegd? :'-(
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heh, ik vond vooral de muziek veel vetter in die oude trailer. Mijn adrenaline wordt nog steeds flink opgepompt bij het zien van die trailer. Het tempo lijkt ook hoger te liggen. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina