1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wie zei dat Holy water goed is, er gaat wel veel punten van je ranking af dan

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan je pas in mission 5 openen.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    zonet weer het Angelo Credo gevecht gedaan met Nero, kwam er nu achter dat je die zwaarden die hij gooit kan vangen en dan gooi je die keihard terug naar hem :eek: echt te wreed, vervolgens een DT-buster op hem en dan is het wel een makkelijk gevecht :p had een S ranking op het eind :D

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nog steeds vast bij Mission 4 ik ben nu bij Central Courtyard ik ben nu daarboven en ik kan ook naar beneden toe is het verstandig om naar beneden te gaan?

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net gehaalt in 1 keer dat stukje bij missie :D Vet gave game is het :D

6. Mythe gard

Mythe gard Guest

Ja klopt, heb 2x maal holy water gebruikt bij één bossbattle,
    Style punten lopen omlaag bij je eindranking op een level.
    Heb dan ook elke keer S ranking op time,De rest minder.

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is Holy Water sterk ofzo net Mission 4 afgemaakt :)

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    best wel, tenminste in 1.

Heb het verder nooit gebruikt, wil liever 3 keer een boss opnieuw doen. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar voor mij persoonlijk voelt het aan als cheaten.

Weet iemand trouwens een goede taktiek voor die vliegende geesten aan het begin van missie 5?

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die met zon zwarte cloak/gloed om zich heen? gewoon devil bringer (B) een paar keer op gebruiken dan verdwijnt de cloak en vallen ze naar de grond.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zal eens proberen, want voor mijn gevoel kan ik ze niet pakken met devil bringer

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    je "pakt" ze dan ook niet maar na 2-3x verdwijnt dat zwarte en kan je ze voor een korte tijd raken.

12. Sting

Sting Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm vannacht het spel uitgespeeld maar kom er eigenlijk nu pas achter wat enemy handicap is :p
    heeft me denk ik wel veel punten gescheelt. Enig idee of je dat kan uitzetten?

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    In de extra missie's, in missie 3 dus moet je
    Untouched hoger in rank komen, hoe doe je dat in hemelsnaam? Ik maar ontwijken en ontwijken maar niks gebeurd er!

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gaat automatisch aan wanneer je (tevaak) doodgaat of tevaak geraakt wordt volgens mij, heb het alleen gehad bij Bael (kikker boss) nadat ik daar 4-5x ben doodgegaan >_>

Kan je alleen halen met Dante met royal guard of trickster, blokken met royal guard of op het laatste moment ontwijken in trickster en wallrunnen oid.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij missie 6 geloof ik? En dan bij de zwaarden baas, ik snap er echt helemaal niks van! Ik maak die vliegende zwaarden af en toch gaat er maar geen heal van de balk af...en dan die stroomstoten er ook nog bij....Help?

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je moet die zwaarden met je Devil Bringer tegen het raam aan gooien.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ben wel op dreef zeg....
    ik heb nu die baas verslagen zeg maar en ben dus verder, nu zegt die dat ik terug moet naar de iets...dus ik volg de route kom ik weer uit in begin van kasteel en daar is niks...dus ik denk ik moet helemaal terug in begin, zit ik nu op juiste spoor? of heb ik dat pokke eind voor niks gelopen :+

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je moet terug naar het schilderij wat je kapot hebt gemaakt. Bij dat schilderij zie je twee deurtjes. Kies er één en je komt vanzelf verder.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, vind in princiepe de game (voor mijn doen) kwa story mode wat aan de korte kant. Ben nu al bij de final boss en alles. Alleen ownt dante toch best wel zwaar. (3 verschillende wapens, 3 verschillende guns en 5 verschillende style's) best wel erg vet.

Alleen mis je die grabs van de devilbringer wel >_<.

20. Sting

Sting Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb dat bij hele hoop bosses gehad met nero :/
    Dante ligt me toch meer :)

Ik hoop dat je de bij DMC5 kunt kiezen met wie je het hele spel wilt uitspelen :)

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina