1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Echt, de helft van de tijd zit ik te zoeken naar een uitweg omdat ik verdwaald ben. Zit nu op missie 11 en heb daar iets meer dan 5 uur over gedaan op "Human" mode.

Misschien dat deze link helpt:

http://guides.ign.com/guides/894664/page_35.html

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Meestal vind ik de uitweg wel behoorlijk snel, maar het is frustrerend als je even niet weet waar je naartoe moet. Ik doe ongeveer twintig minuten over elke missie en ben nu alweer bij de vijftiende missie.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2008
  3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Welke skill is goed om uptegraden?
    Wat was die snake ding irritant in mission 7

Ik zit nu in Mission 8 bij die kruispunten van Lost Woods maar ik weet niet welke kant ik op moet?

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    @Dark,

Je moet Nero ook niet met Dante vergelijken ze voelen misschien hetzelfde aan, maar spele zoveel anders.

Als je met dante speelt mis je de devil bringer, maar als je met nero speelt mis je pandora of w/e.

Hoe lekker nero ook vecht :) vind Dante toch vetter. (zeker om hoeveel wapens/style's/en alles)

@Smok3y,

Volgens mij kun je daarbij niet save... (niet 100% zeker tough..)

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt, ze spelen echt totaal anders. Vergelijken tussen die twee kan eigenlijk niet, maar Nero ligt me gewoon beter.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ey kan je levensbar niet omhoog omdat die van mij altijd hetzelfde blijft en ik zie steeds plaatjes waarvan ik zie dat dat ze het dubbele van mij hebbe

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn hele punt :). Dante ligt mij net wat beter, omdat ik zijn wapens gewoon vetter vind. Alleen ga je die grab wel echt missen van de devilbringer. (geniaal dat ding gewoon, met bosses en alles allemaal verschillende grabs... en met yamato ook nog eens)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk op het einde de missies tedoen met beide personagees? (dus wanneer hij uitgespeelt is)

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik denk het niet, aangezien het verhaal dan niet meer klopt. Misschien kan iemand die de game heeft uitgespeeld hier wat meer over vertellen.

10. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt uitgespeeld mag je iedere missie met allebei de characters doen.

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel! je moet blue orbs (dacht ik, weet ik niet zeker) kopen. Zodra je bij items bent, moet je even de orbs langs gaan die je kan kopen en de bijbehorende tekst lezen. Bij 1tje staat er dan dat je 1 levensbalkje erbij krijgt ;)

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zit het eigenlijk met de wapens? Zijn er veel, en zijn ze cool? En kun je ze upgraden?

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kwa wapens moet je meer bij dante zijn. (die heeft totaal 3 melee en 3 guns... en nog 1 maar das een style)

Nero heeft maar 2 wapens. (zwaard en gun)

Alleen kwa upgrade gaat het toch best wel ver, elk wapen kun je upgrade en nog abilities en alles. (beetje moeilijk uitteleggen, op gamespot staat een hele guide over wapens en alles)

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar is DMC4 wel een aanrader?

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Het is absoluut niet mijn type game, maar 't is gewoon vet om je tegenstanders alle hoeken van het 'veld' te laten zien :thumbs:

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    wie is sterker Dante of hayabusa :D

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nero heeft de Red Queen en de Blue Rose. Dante heeft een zwaard, een pistool en een soort shotgun. Alles kan je upgraden, dus ook je wapens. Daarnaast heeft Dante ook nog eens verschillende vechtstijlen. Tijdens de gevechten kun je dus snel switchen en prachtige combo's uitvoeren.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dante krijgt ook nog stel wapens waar hij sterke vuist/voet aanvallen mee kan doen, hij krijgt ook nog lucifer maar die heb ik nog niet, heb gister wel pandora's box gehaald en echt geinig hoe hij dat ding in een vette bazooka kan veranderen :p

Dante :p alleen al het filmpje na het gevecht met Nero (soortgelijks zit er in DMC1, check dit filmpje maar http://nl.youtube.com/watch?v=H3R6iBvNStA )

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vond het maar ruk toen ik met Dante begon te spelen. Had me al sinds missie 1 erop verheugd om Nero te droppen en verder te gaan met de echte "held" van de DMC franchise, maar toen ik eenmaal begon...Tsjonge jonge, kan geen een fatsoenlijke rating krijgen bij een combo. Ben nog niet verder gekomen dan een miezerige B rating. En dat switchen van stijlen werkt bij mij ook voor geen meter. Ik probeer met GunSlinger iemand de lucht in de maaien, om vervolgens achter 'm aan te gaan en met SwordsMaster verder te gaan. Mja, komt ook geen degelijke combo uit voort...Royal Guard en Trickster vind ik maar zo-zo, TBH.

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee eens, ook al haal ik wel een A-rating me t Dante.

Wat blijft die Lost Woods in Missie 7 (?) en Missie 13 toch klote:mad:
    Ik weet dat je op de schaduws moet letten maar dan nog.....8)

Toch een geweldige game die ik zeker niet had willen missen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina