1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wat je moet doen is Sword Master volledig upgraden, je krijgt dan de skill Dance Macabre, echt een vette aanval. Ook is Drive wel goed, vooral als je de betere versie hebt waarmee je in 1x 3 aanvallen doet.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook in missie 13. Inderdaad best kut met al dat schaduw werk. En net zoals een andere member al zei, het is ook eigenlijk best wel cheap dat je met Dante gewoon precies dezelfde levels als Nero doorloopt, alleen dan in tegenovergestelde richting. Ik vond dat je met Nero sowieso al veel aan het backtracken was, laat staan met Dante.

Met Nero heb ik nog een SS rating kunnen krijgen, plus een een half balkje. Kon echter niet verder komen dan dat. Op internet heb ik filmpjes gezien dat mensen met Dante continu SSS rankings halen. Komen we vanzelf wel achter met welke upgrades dat te doen is.

Maarja, het blijft natuurlijk de vetste game van 2008 tot nu toe. En dat zal ook wel even zo blijven tot GTA IV zijn kop laat zien.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ding komt pas echt tot leven als je gunslinger level 4 hebt ;).

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    yup, die boomerang is echt vet :p vooral als je daarna je eigen zwaard erachter aan gooid :p

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zekers, alleen heb toch om een vreemde reden liever m'n shotgun :D. Ben namelijk meestal ook swordsman of tricker. Vind lucifer persoonlijk het vetste wapen maar best wel kut om fatsoenlijk mee te vechte.

6. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dante juist super stoer. Met swordmaster en trickster, zwaard en gilgamesh kan je echt vette combos mee. Hij is gewoon wat lastiger te masteren dan Nero maar daarom juist niet minder leuk.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm.. dit kan niet? :confused:... heb m uitgespeeld zojuist (op human) en als ik een missie overnieuw wil doen kan ik enkeld bij de nero missies kiezen uit nero(automatic) en hetzelfde geld bij dante

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kan ook niet elke missie is voor een bepaalde char. (enigste keer wanneer je char kan kiezen is bij blood arena)

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom staat er dan select character? :mad: wel jammer

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Voor blood arena denk ik, anders zou ik het niet weten. (best wel vaag eigenlijk)

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nogal ja :9 vond het ook wel raar wezen als je dante/nero kon kiezen bij elke missie. Aangezien er levels zijn waar je devil bringer moet gebruiken, die dante dus niet bezit.

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Een paar vraagjes over secret missions...

In missie 4 ofzo

Raise Nero stylish level without any attacks :confused:
    Wtf moet je doen dan?

En hoe doe je een Royal Block? secret missie in missie 7.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net ff uitgespeeld op Human mode. Zeer vet einde. Jammer dat ik nog geen eens 1 keer een SSS ranking heb weten te halen. Snap er de ballen van. Ik kan nauwelijks mooie en lange combo's aan elkaar rijgen. Nja, dat lukt wel, maar ik krijg er niet genoeg stylish punten voor.

Heb in totaal pas 90/1000 gamerscore, dus er is nog genoeg te doen.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het locken staat standaard op RB, kun je dit veranderen?

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu bij missie 9 van de 20 op normal (human ofzo) Merk wel dat dat best wel veeeel makkelijker is dan devilhunter, ik loop echt door de levels heen. (heb nu 1 bos verslagen met SSS combo en nog 2 met S en SS)

Ook een achievement erbij:

Skilled Devil Hunter
    Defeat a total of 1,000 enemies.30G

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk al een aantal keer voorbij gekomen: maar waar kan ik hem binnen Nederland het goedkoopst krijgen? Alvast heel erg bedankt (48 pagina' s doorlezen wanneer je het druk hebt is geen doen, sorry :p).

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    1. Is al een aantal keer voorbij gekomen in dit topic, kijk eens een paar pagina's terug

2. Druk tijdens het spelen op start, dan List dan styles Royal Guard.

ps. Raise Nero stylish level without any attacks kan je beter doen met Dante. Hoe? Met royal block :)

pss. Alleen Dante kan Royal Block

Als je eens de handleiding leest of eens in het system menu van het spel kijkt en dan CONTROLS.... zucht....

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een beetje gay dat je elke keer hetzelfde verhaal moet voltooien maar dan op een andere moeilijkheidsgraad om alles te kunnen unlocken...Zo is de lol er ook snel van af.

Btw, als ik dalijk op Devil Hunter begin, start ik dan met alle stats van Nero en Dante zoals ik eindigde in Human mode?

20. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry van het verkeerd inlichten mensen, ik hed bij een vriend van me inderdaad bloody palace gespeeld waar ik allebei de characters kon kiezen en ging ervan uit dat dit ook bij de andere missies.

Volgens mij las ik in een eerdere post dat je dan de game op devilhunter had moeten spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina