1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat Exceed gedoe nog steeds niet helemaal. Okay, je laadt 'm op met LT tot ie gloeit, en dan moet je meteen op Y drukken om aan te vallen? Tenminste, ik neem aan dat dit de bedoeling is.

En wie zei dat je Dante "verslaat" tijdens gevechten zit er goed naast. Dante verliest van niemand in DMC 4. In beide gevechten met Nero heeft ie duidelijk een "edge." Je ziet gewoon dat ie veel meer ervaring heeft en kan spelen met zijn tegentanders. Kijk maar naar het einde van het 2de gevecht tussen genoemde, Dante blijft koel en weert met zijn blote hand een aanvallende Nero af.

Mja anyway, weet iemand uit zijn hoofd misschien welke missie het is dat je een SSS ranking met Nero moet halen bij zo'n statue? Je weet wel, die blauwe en rode. De blauwe zijn voor Nero en de rode voor Dante.

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan hem handmatig opladen met Y door LT langzaam achter elkaar in te drukken maar wat je ook kunt doen is op LT drukken op het moment dat jouw zwaard een vijand raakt, dus net nadat jij op Y hebt gedrukt. Je slaat dan harder en 30% sneller. De truuc is om elke keer dat jouw zwaard een vijand raakt op LT te drukken zodat elke volgende zwaard aanval extra schade doet. Het beste kan je dit "droog" oefenen in een leeg gebied zonder vijanden, duurd wel even voordat je het onder de knie hebt maar dan haal je ook een stuk makkelijker SSS ratings.

EDIT: voorbeeld:
    [yt]ZTN66FMFVNQ[/yt]
    en check dan vooral het stukje na 18 seconden, hier gebruikt hij bij elke zwaardslag exceed door op het juiste moment op Y te drukken, let ook op de exceed meter links naast zijn healthbalk.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige mooi spel! en vooral de filmpjes zien er echt vet uit! :)

Dit is me eerste Devil May Cry game en ik zit echt helemaal in het verhaal :D

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, bedankt man. Wat zijn Nero's combo's bij mij onderbelicht gebleven zeg. xD

5. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    edit: Nevermind

lvl 15
    Hoe versla je dat electriciteit mannetje?

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hele tijd ontwijken (tricker is het handigst), en uiteindelijk kan je hem wel meppe, gebruik eerst shotty om hem was dmg te doen. Uiteindelijk geeft ie geen licht meer, dan kun je hem dus meppe. Daarna flipt ie wordt ie rood en ontploft ie uiteindelijk

7. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt knetter vet volgens mij

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt over DMC5 omdat het einde 'open is' Maar volgens de Capcom is het spel VOOR DMC2!!!! Dus als het open einde is dan is DMC2 het vervolg erop. Ja of ze moeten daar nog wat tussen proppen....Persoonlijk hoop ik op een vervolg van DMC2...Of voor deel 4. En dan tussen deel 1 als je me nog snapt :9

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er moet eerst maar eens een duidelijke link tussen dante en nero komen ;).

Vond trouwens het een uberrr vette cutscene toen nero yamato kreeg. (in dat lab)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die zat er al in een vorige deel ;) Ben alleen vergeten welke...

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Deel 3 zat dat "item" ook

Shotgun totdat hij geen bzzztbzzt meer doet en dan een paar rake klappen verkopen :thumbs:

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vinden jullie het ook een stuk makkelijker om SS en SSS combo's te maken met Danta als met Nero?

Voor mijn gevoel heeft Dante echt 3 keer zoveel moves.

Nero speelt heel fijn vind ik maar ze hadden best 2 ground en 2 air combo's erbij mogen geven.

Hij heeft veel abilities en 1 klaps aanvallen maar weinig combo's

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    met Nero maak ik juist makkelijker Combos dan met Dante

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dante heeft ook veel meer moves dan Nero. Wat wil je, hij heeft 4 styles, plus die "dark" kant van de styles. Alleen jammer dat het nogal een complex systeem is van Dante, maar oefening baart kunst, eh.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Uhmm met die "dark" kant van de styles moet ik je even verbeteren, Het heet namelijk Dark Slayer en is een apparte style. Dus in totaal 5. Deze style heeft maar 3 moves en snap niet waarvoor je deze zal moeten gebruiken,voegt weinig toe vind ik zelf.

Met Nero is het makkelijker een SSS ranking te halen door het exceed systeem.
    Met Dante kan je gewoon Sword Master volledig upgraden en Dance Maracabre op een vijand doen om in 1x van D naar A te komen.

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okay.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan doe je een taunt als iedereen op de grond ligt en dan 1 combo met Gilgamesh en je bent S.

Dan nog je devil trigger aan en beetje van alles wat: eventueel pandora loslaten of losgaan met je pistolen en je bent SSS

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    sorry dubbelpost

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Daarnaast is de gun van Nero flut, het mooiste zou zijn Dante met de Devils Arm.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat hoeft van mij nog niet eens.

Het mooiste zou zijn:

Nero een 2e melee wapen en 2e gun

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina