1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja? Ik wist dat 1 over Sparda ging. Twee gaat dus over Dante ná 3? Dus dan zit Vergil daar wel gewoon in de Demon World. Oké, lol. Maar als je op www.gametrailers.com zoekt kom je echt wel veel beelden van DMC4 tegen hoor...
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 is chronologisch gezien tot nu toe de laatste, daarin werd Vergil al niet meer genoemd. Dus als 4 zich weer na 2 afspeelt (wat ik ook nog niet eens zeker weet), dan zou ik denken dat we Vergil niet meer tegenkomen. Alhoewel ik nog niet genoeg van DMC4 heb gezien (en dat wil ik graag zo houden ;)) om dit zeker te weten....
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gameplay beelden op gametrailers :cool: ziet er chill uit :D.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie praten nu wel over hack and slash maar heeft 1 van jullie de game al gespeelt dan om te kunnen zeggen wat het word? :) Persoonlijk lijkt hij mij wel stoer :D En volgens moi zit er ook een beetje RPG element in met skills enz enz... lijkt me zeker wel het proberen waard 8)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    tricker, grapjas! ;)

    Als je kijkt naar de hele DMC serie (dit is namelijk deel 4 :+ ) dan weet je dat alle games hack 'n slash geweest zijn. Neem aan dat DMC4 dat dus ook zal zijn. En als je kijkt naar de in-game beelden, het is hack 'n slash lieverd. ;)
     
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0

    Yeah met skills lykt ie me vet8)
     
  7. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog nooit gespeeld. Maar aan de beelden te zien vind ik het toch wel Hack & Slash. Ik heb zelf veel Ninja Gaiden gespeeld (top game) dus dit lijkt me beetje teveel button bashen.
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Afgaande van de vorige delen is het helemaal geen buttonbashen, je krijgt juist stijlpunten als je netjes vecht net als in een fightinggame.

    Daarnaast heb je verschillende vechtstijlen in de game waarvan imo trickster de betere is, afhankelijk van je vechtstijl die je kiest leer je ook nieuwe skills en in combinatie met andere wapens maakt dit een game met meer diepgang dat een hack and slash (wat trouwens de verkeerde naam voor deze game is, het is een action/adventure).

    Hier nog een stukje info dat ik had geschreven voor een site/forum uit de zomer 2006!

     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Ik weet ook wel dat dat zo is. Was bij DMC3 ook al. Dan had je rechtsboven die balk met al die benamingen. Hoe meer verschilende combo's achter elkaar hoe beter dit werd. Had je ook nodig bij bepaalde beelden om Secrets te openen. En de stijlen en verschillende wapens ik ook. Dat je met een bepaalde stijl en een bepaald wapen nog een speciale aanval hebt (Swordmaster/Gunslinger), of langs muren kan rennen (Trickster) of eendubbelganger oproepen (Doppelganger) en nog veel meer. En dan heb je dus de wapens met verschillende goede en slechte kanten, en nog 's je Devil Trigger. Ik weet dat 't niet zomaar knopjes drukken is (zeker niet tegen de bosses), maar 't blijft hack 'n slash. Wou je Ninja Gaiden dan ook geen hack 'n slash noemen? Is ook alleen maar vechten maar wel rete lastig. ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die Nero he, die dus te zien is op de nieuwste screens op XBW, ik vind die té veel op Dante/Vergil lijken. Middellang wit haar, een groot slagzwaard en is goed in slopen.

    Ik denk eigenlijk dat hij ergens wel familie/verbonden is met de bloedlijn van Sparda.

    Want denken jullie?


    Om wat leven in 't topic te blazen. :+
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee :p Ik ken de serie niet :D Maar de screenies zagen er echt bruut uit! Dus kopen ga ik hem denk ik wel :D
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wannneer komt deze game eigenlijk uit ?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie af is :)
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    No shit
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sherlock
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wie zegt dat dit eentonige hack and slash is en button mashinh heeft het echt mis.


    Je kunt veel combo's maar je moet echt wel opzij springen, rollen om aanvallen te ontwijken en verschillende vijanden kunnen bepaalde aanvallen gewoon afweren of counteren.

    Ben echt blij dat deze titel naar 360 komt, kan niet wachten
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grappig dat niemand hier het over deze titel heeft. Tijdens de E3 zijn er toch wel weer wat vette gameplay trailers verschenen. Niet dat de E3 veel voorstelde dit jaar, maar Devil May Cry 4 vind ik wel 1 van de hoogtepunten. Ik heb nog nooit een DMC gespeeld, maar ik denk wel dat ik met dit deel ga beginnen. Grafisch heel mooi en de gameplay lijkt me nog beter :)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Totally agree. Heb nog nooit een DMC gespeeld, maar wat ik van dit deel heb gezien vind ik toch wel ontzettend gaaf.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, koop voor €100,- een PS2 en voor €30,- de 3 games! ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hoezo stelde E3 niet veel voor? Het is geen grote show meer, maar behind the scenes is er nog best veel mooi materiaal vrijgekomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina