1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net de laatste Mission uitgespeeld.Maar waneer unlock je die Blood Arena

Mission 20+

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Maar dan wel op Devil Hunter het spel uitgespeeld hebben, op human unlock je bloody palace niet.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    haha vet. Iemand in mijn friendslist is net zo fanatiek als ik. We proberen nu elkaars scores te verbeteren

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vet spel is dit zeg, merk ook dat ik steeds beter wordt en steeds beter de combo's uitvoer.

Wat ik wel kut vind aan dit spel is als je je score wilt verbeteren.
    Als je bijvoorbeeld in een missie voor de tijd en voor de style een S heb, dan moet je dus nog voor de orbs een S om als missie beoordeling ook een S te krijgen.
    Als ik dan die orbs ga zoeken en ze allemaal heb , dan veranderd aan het eind van de missie de tijd weer in een C beoordeling omdat ik er dan langer overgedaan heb door het zoeken.
    Heeft iemand hier een trucje voor?
    Dat zou heel fijn zijn namelijk.

Ik heb nu in de meeste missies die ik gedaan heb een Atomic maar door wat ik hier boven beschreef is het nog niet hoger geworden.

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je hoeft niet alles op S te hebben.

Ik heb nog nooit alles op S gehad.

Heb wel bijvoorbeeld orbs A, Style S en dan tijd A. Dit geeft soms wel een S rank op.

Een tip is, zorg dat je weet waar alle geheime rode orbs liggen, dit zijn er vaak veel en kan veel schelen in rating.

Maak niet altijd alle vijanden die je tegenkomt dood.

Soms moet je in een missie 3 keer dezelfde gang door en krijg je wat scarecrows. Deze geven niet superveel orbs en zijn zonde van je tijd.

Naast time, orbs en style zijn er nog meer onzichtbare factoren die je rating bepalen.

Zoals hoeveel hitpoints eraf zijn gegaan, of je items hebt gebruikt etc.

Ook xou ik secret missions niet doen omdat ze tijd kosten.

En ik denk dat als je bijvoorbeeld 3000 stylepoints voor een S moet hebben voor style, en je er 4000 krijgt dat die kan compenseren voor je tijd of je orbs

6. SysanApse

SysanApse Guest

Zou ik cker doen , super vette serie ;)

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het wel meevallen. Ik kijk ze ook maar echt geweldig is die anime nou niet.

Vind dat de characters in de Anime heel anders zijn kwa persoonlijkheid dan in de games.

Ook zijn de fights altijd in 2 schoten of 1 zwaardslag over.

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    K vond de eerste twee episodes erg nep, maar daarna werd het steeds beter. De laatste paar zijn vet!

9. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je als missie beoordeling ook nog hoger krijger als S, dus SS en SSS?

Maar als ik snel door een missie ga en vijanden oversla, dan wordt het toch ook een stuk moeilijker om een S voor style te halen?
    Op een paar scarecrows lukt het zowiezo al bijna niet om Smokin te scoren.

Hoe kun je erachter komen waar de geheime orbs liggen dan?

Ik wil wel heel graag een S beoordeling voor me missies, heb nu bijna alles op A en een paar op B. Ben in missie 11 nu.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zoek op youtube naar filmpjes van rode orbs. Daar zitten goede tips tussen.

Om snel een SS combo te maken met Nero: Spaar je Exceed op voor een gevecht tot level 3 en doe dan tegen een groep tegenstanders Streak, dan zit je al op B. Als ze allemaal op de grond liggen devil trigger aan en die combo doen die je moet kopen met RB+forward+ YB

Dan zit je op A/S. als er nog iets leeft snel taunt en dan nog een combo en je hebt SS zonder geraakt te zijn

11. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Net spel uitgespeeld op Human, nadat ik al Devil Hunter had gedaan. Sta nu met Total op plaats 5000 en met missie 4 op 230.
    Vond ik wel goed van mezelf. :)

12. SysanApse

SysanApse Guest

Ben nu bezig met Credo Angelo ..
    het lukt me niet echt met die boss.
    Iemand tips ? Zit btw op Devil hunter.

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Met hem ben ik ook een tijdje bezig geweest. Maar probeer z'n schild kapot te maken en dan Devil trigger en dan Buster. Gaat er wel redelijk wat vanaf. En probeer er voor te zorgen dat je niet door ze combo geraakt. Beetje rollen en springen.

14. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg de laatste eindbaas niet verslagen iemand tips

15. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb alle 3 de upgrades van exceed gekocht.
    Ik had toen ik er nog geen 1 upgrade voor gekocht had al 3 blokjes en na de level 3 upgrade had ik nog steeds 3 blokjes.
    Wordt exceed alleen krachtiger door die upgrades?
    Hoe heet die combo waar jij het over hebt? Ik ken geen combo waar je op het laatst Y en B moet indrukken?

Enne @ SKULLCRUSHER: die plaats in de ranglijst heb je zeker gehaald na die missie meerdere keren gespeeld te hebben?
    In 1 keer ken dat volgens mij niet.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wanneer Credo gaat "lopen" richting jou doe dan een snatch (lock+b) op hem, hij zal jou dan chargen dus dodge meteen naar links of rechts. Na een charge staat hij even met zijn rug naar je toe en dat is het moment op een paar combo's op hem los te laten. (net zoals de andere ridders die je in het spel tegen komt die je ook van achter aanvalt) Probeer een volle combo te doen (bijv 4x Y) en doe dan een Buster. Zijn schild kapot te maken duurt te lang en brengt teveel risico met zich mee.

Als je die upgrade voor exceed koopt worden je exceed combo's krachtiger wanneer jij 2 of 3 blokjes vol hebt. Ze gebruiken dan dus ook die 2 of 3 blokjes in 1x! Wat ik heb gedaan is bij abilities Max-act kopen dan kan je de exceed balk in 1x opladen wanneer je precies op het juiste moment op exceed drukt na een aanval. Wel oefenen want dit is nog lastiger uit te voeren dan 1blokje te krijgen na een aanval.

Die combo waar je op lock+fw+Y+B moet drukken kan je na missie 6 kopen, wanneer Nero zijn Devil Trigger kan uitvoeren dus. Deze combo staat dan onder "Yamoto". Er is ook een combo waar je inplaats van naar voren naar achter drukt terwijl je in DT bent maar die duurt telang met opladen.

17. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey man, je had het over mij ;) maar je bent goed bezig met je S rank.
    Ik ben helemaal hooked op DmC4.

Wie zit er ook in Son of Sparda spelen ?
    Ik wil iemand ook toevoegen bij mijn friendlist (puur voor de concurrentie)

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem dus 1 keer op Devil Hunter gespeeld en toen ik met die klaar was ben ik begonnen op Human en heb alle scores op human in een keer gehaald. \o/

EDit:
    Hij heeft me laatste twee levels niet opgeslagen. Staat wel bij leaderboard een ranking maar in mission menu staat dat ik pas bij 19 ben :{. Nja
    Bij lvl 4 sta ik nu trouwens 257 met 61879 puntjes

19. SysanApse

SysanApse Guest

Bedankt het is me gelukt ^^
    Ben nu bezig met 'his holiness'
    Super vette game , alleen kom ik soms orbs te kort en ik vind het ook jammer dat je als een ergens midden in een level stopt , saved en dus de X360 uit zet.
    Dat je daarna het hele lvl opnieuw moet beginnen.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je orbs tekort komt moet je gewoon een eerder level overnieuw spelen. En echt orbs of proud souls? Met orbs koop je zeker health stars? niet gebruiken kost alleen maar rating = minder proud souls. Je kan beter een level overnieuw doen (meestal maar 20min ofzo) dan die shit gebruiken.

En saven in een level zou wel heel saai worden, anders zou je elk stukje overnieuw kunnen doen als je iets verneukt. Beetje zoals in Half Life voor elke hoek op F5 drukken :+ Meeste levels zijn niet zo lang en door iets over te doen krijg je weer meer skill :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina