1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blue orbs en purple orbs zijn nuttig maar de rest eigenlijk niet (zeker niet op Human :lol:)

Maar het draait eigenlijk om je skills.

DMC4 RULEZZZZ zwaaar

2. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ben ik niet met je mee eens want Heaven or Hell is veel makkelijker dan Human.

Gewoon hele tijd met je gun in de lucht schieten (ala Rambo)
    Alleen op blitz moet je meerdere malen schieten om zijn schield kapot maken maar verder is ie echt makkelijk.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap wat je bedoelt maar ik bedoelde het anders.

De mode zelf is niet zo moeilijk maar de AI van de vijanden staat op heel moeilijk

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje..

Nero kan met zijn devilbringer een ziekelijke combo maken op een baas wanneer deze zeg maar verzwakt is... maar is dit ook mogelijk met dante? zo ja, hoe?

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Niet dat ik weet

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    het is wel mogelijk, maar dan op een andere manier.

Als je devil trigger aan hebt kan een baas je aanvallen heel moelijk onderbreken en kan je helemaal los gaan op hem.

Zeker als je dance macabre doet dan gaat er snel health af.

Daarnaast doet Dante voor mijn gevoel ook meer schade bij bazen met gewone aanvallen dan Nero

7. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Op Dante Must Die mode.

Heb je eigenlijk ook Table Hopper 3 nodig want in deze mode moet je ongelooflijk veel dodgen omdat ze 2x sneller gingen aanvallen op mij :{

Ze zullen je combo's breken dus neem de afstand van je vijanden als je een combo wilde maken.

Ik wil dolgraag super Nero en super Dante hebben

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  8. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm , daar heb je wel een punt.
    Toch vind ik het zonde , en geen orb gebruiken :I.
    Ik zit nu in Lvl 20 ( ? ) , dat met het spelbord in de savior.
    Die vind ik toch wel ongelooflijk moeilijk.
    Elke keer een End-boss voor je kiezen.
    Iemand die gehaald zonder Health Stars ?

Btw , Hell or Heaven beetje raare vraag misschien.
    Maar geen Lvl Bosses ook snel dood , of moet je net zohard bikkelen als bij Devil hunter ?

9. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Hell or Heaven, als je geraakt wordt door een vallende baksteen ben je dood.
    Een kogel aflossen op ene eindbaas, is ie ook onmiddelijk dood.

Hell is Hell is nog veel moeilijker, een shot voor jou, ben je gelijk dood maar bij vijanden en eindbazen zijn dat niet zo.

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Tussen de eindbazen door liggen er wel groene orbs of je zorgt er gewoon voor dat je op een blauw vakje terecht komt op het speelbord, dan vallen er allerlei orbs uit de lucht. De dobbelsteen volgt hetzelfde patroon dus je kan timen waar die op komt.

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met super Nero en super Dante?

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zodra je het spel uitspeeld op Dante Must Die krijg je super Nero/Dante, houd in: oneindige devil trigger.

13. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Dante Must Die uitgespeeld hebben, krijg je Super Dante / Super Nero als bonus.

Ik weet niet eens hoe Super Nero / Super Dante eruitzien.
    Zit nu op mission 4, Dante Must Die mode maar dit kan wel even duren hoor :)

14. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet dat dan met 1 blokje volkrijgen, zonder dat je max act heb?
    En die combo met devril trigger heb ik inmiddels, maar wat doet die combo?
    Als ik hem wil uitvoeren gaat hij de hele tijd met ze devil bringer die vijanden gewoon pakken.
    En soms komt er blauw om hem heen en gaat hij laden ofzo, en dan raakt een vijand me en gebeurt er niks meer!

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Net nadat je slaat met je zwaard moet je Left trigger drukken. Als je dit goed timed krijg je 1 blokje.

Je hoeft hiervoor geen vijand te raken, dit kan ook door gewoon in het niets te slaan en dan LT.

En die combo met devil trigger is RB+forward plus YB.

Als je iemand pakt druk je Y en B denk ik niet tegelijk dat hij daarom zijn arm gebruikt.

En die aanval moet inderdaad even opladen. Daarom mijn tip, trek 1 vijand naar je toe om mee te "connecten". Die ligt dan op de grond. Doe dan die combo zodat hij niet onderbroken wordt en als de eerste slag raak is gaat Nero helemaal los.

Overige vijanden zullen tijdens of aan het begin van de combo vast al in je buurt zijn en ook geraakt worden

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Idd wat BigSyke zegt, zorg ervoor dat je wel LOCKED wanneer je die combo met Yamoto doet! Owja ik zeg het even voor de zekerheid, je moet wel je devil trigger aan hebben staan :p Je druk Y+B tegelijk in en hij moet idd even opladen, wat ook een nadeel is dat je bij de eerste slag meteen een vijand moet raken anders wil de combo ook niet. Beste is dus om deze uit te voeren wanneer een vijand op de grond ligt.

Instant revven is oefenen! ik heb er denk ik ook een paar uur over gedaan voordat ik het op elke zwaarslag kon. Beste is om idd zoals BigSyke ook al zegt, te oefenen zonder vijanden.

17. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    BigSyke,

Loopt het wel lekker met je DMC4 ?

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja, maar ben er even mee gestopt.

Was dit weekend niet thuis en heb via xbazar games geruild, dus speel even wat anders. was het spel eventjes beu. Speelde het non stop :p

19. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, DMC4 is best verslavend maar ik speelde het non-stop.
    Ik krijg nooit genoeg van een paar mooie combo's die Dante en Nero gemaakt hebben.

Ik keek juist meer uit naar DMC4 dan naar MGS4 omdat Dante mij meer aanspreekt dan een oude Solid Snake.

Ik hoop dat je weer snel ga zien op DMC4. :thumbs:

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina