1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

SysanApse Guest

Bedankt :)
    Ik ga , dan zijn die lvl bosses redelijk simpel lijkt me.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat super dante etc klinkt lokkend, vandaar dat char select ook ;). (ps, heeft iemand ook een DMC 4 faceplat te koop :+ zoek er nog 1)

3. SysanApse

SysanApse Guest

uitgespeeld nu op devil hunter ^^
    Nu nog Son Of sparda :mad: ik wil meteen beginnen op Hell Or Heaven.
    Btw best wel een game met 'kut'achievements.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog interesse in een DMC4 faceplate? Zijn er niet veel van verkocht zag ik al wel :+ Hoeft niet weg! Ik zie wel wat er geboden word :+

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  5. SysanApse

SysanApse Guest

Nightbringer , 1 post boven mij , zoekt er een.

6. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, sommige secret missions zijn voor mij te moeilijk.

Secret mission - Royal Blocker en Secret Mission 11 (iets met de afstand schot)...moet ik nog halen maar ze zijn wel irritant.

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat mijn DmC 4 vandaag binnenkomt, kan niet wachten. Wordt m'n eerste DmC game en ik heb er zin in. Anime afgelopen week gekeken, erg vet. De eerste 2 eps waren nogal nep, maar daarna werd het steeds vetter. Met de laatste 2 eps als beste uit de serie.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    afstand schot is vrij makkelijk als je weet hoe Rob

Je moet pandora helemaal upgraden en dan de laser gebruiken

9. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb pandora helemaal ge-upgraded en ik weet wel hoe ze moeten bedienen.

Mikken ho maar...maar hoe mikte je dat zo heel goed ? je kan niet eens naar links / rechts besturen als je eenmaal pandora opgezet hebt.

Royal Blocker : Secret Mission, ga ik het wel op een of andere dag halen.
    Ik wil graag Item Collector achievement halen en dan pas kan ik eindelijk verder.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is eienlijk vrij simpel, in die missie moet je recht de trap aflopen. Als rechtvooruit kijkt zie je zo'n beeld van een paard. Als je dan rechtvooruit kijkt houdt je RB ingedrukt en doet dan X ook ingedrukt houden.

Daarna druk je met je L-stick 3 keer naar links, dan krijg je zo'n kanon.

Dan draai je met dezelfde stick 1 of 2 rondjes en wordt het een gigantische laser en je laat X los en bam weg beeld.

Dan naar andere kant rennen en hetzelfde doen.

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, heb hem vandaag dan toch binnengehad. Heerlijk spel! Ben net klaar met mission 3.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vroeg mij af, aan de mensen die voorbij missie 6 gekomen zijn (Yamato is missie 6, right?)

Yamato is het zwaard van Vergil. Vergil is in DMC3, chronologisch het eerste deel, verslagen in een op een gevecht met Dante, zijn broer. Dante en Vergil zijn dan in een tussenwereld tussen de echte wereld en de demonenwereld. Vergil valt in de demonenwereld en neemt alles mee, dus ook zijn zwaard.
    Word in DMC4 uitgelegd hoe Yamato bij The Order of the Sword (o.i.d.) komt?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee niet echt. Ik neem zelf aan dat Mundus in zijn gevecht tegen Vergil het kapot heeft gemaakt aangezien in DMC1. (wat zich afspeelt na deel 3 en waar Vergil Nelo Angelo is) Waarna het zwaard vermist is geraakt.

The order is altijd op zoek naar Demonic Artifacts en hebben het gevonden denk ik.

14. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Syke,

Je hebt echt mij geholpen, we hadden vandaag (dinsdag) samen Royal Blocker secret mission gehaald :D

Gelukkig, ik hoef niet meer met secret missions spelen :) allemaal gecleared _O_
    Morgen misschien ff verder met Dante Must Die.

15. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 2 missies met Dante gehad en het is erg wennen, je heb meer wapens en dus ook veel meer aanvallen.
    Moet veel oefenen om ze onder de knie te krijgen maar dat is ook zo vet aan dit spel. Steeds beter worden.

Vroeg me wel af of je met Dante ook zo'n speciale aanval op de bosses kunt doen zoals de grabs met Nero?

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    YES alle secret missions en blauwe orbs.

Had achteraf met royal guard nog niet zo heel veel moeite.

Ik vond die missie dat je niet geraakt mocht worden veel lastiger. Ook die secret missie dat je juist je style omhoog moet krijgen zonder aanvallen was best pittig

17. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Nee eigenlijk niet maar je kunt hele grote damage aanrichten op een paar eindbazen met Dance Macabre (skill / style) RB indrukken en op B rammen (volgens mij op SwordMaster)

@ Syke,

Moeilijkste missions zijn voor mij SM : 08 Royal Blocker en SM : 11 Distant Shooting maar eigenlijk valt het alles wel mee.

18. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die zit op SwordMaster, tevens de tofste style van Dante.
    Hoe werkt die Dance Macabre?
    Elke keer als ik die doe voert Dante een andere aanval uit(die dat hij naar voren schiet)
    Dante is toch net zo makkelijk onder de knie te krijgen als Nero?

Wat ik niet echt begrijp aan het verhaal is dat Agnus na level 11 die hellepoort opent met de yamato die Sparda ooit gesloten heeft.
    Vervolgens komt Sanctus en die roeit al die demonen uit met the savior.
    Waarom openen ze die poort dan eigenlijk?

Agnus en Sanctus werken samen en Agnus heeft de yamato van Sanctus dus ik neem aan dat hij die poort ermee moest openen van Sanctus?

Het leek wel een beetje of Sanctus wou laten zien dat hij de mensheid gaat redden door die demonen uit te roeien.
    Ik weet alleen niet of dit klopt, heeft er iemand een sluitend antwoord hierop?

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  19. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Niet op B indruk houden want anders gaat Dante met zijn zwaard een paar streepjes laten voorschieten.

RB knop blijven indrukken, en een paar keer op B knopjes rammen op de vijand, blijft zo door totdat Dante klaar is met zijn gave stunt.

20. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee maar zodra je op rb en naar voren en b indrukt (dat is de combinatie voor dance macabre) gaat hij meteen naar voren stormen:p

Dat nieuwe wapen die je na echidna krijgt in het bos vind ik wel kut eigenlijk, veels te traag.
    Gebruiken jullie die veel? Gilgamesh heet ie geloof ik.

Wat ik niet echt begrijp aan het verhaal is dat Agnus na level 11 die hellepoort opent met de yamato die Sparda ooit gesloten heeft.
    Vervolgens komt Sanctus en die roeit al die demonen uit met the savior.
    Waarom openen ze die poort dan eigenlijk?

Agnus en Sanctus werken samen en Agnus heeft de yamato van Sanctus dus ik neem aan dat hij die poort ermee moest openen van Sanctus?

Het leek wel een beetje of Sanctus wou laten zien dat hij de mensheid gaat redden door die demonen uit te roeien.
    Ik weet alleen niet of dit klopt, heeft er iemand een sluitend antwoord hierop?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina