1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ff vergeten maar met Dante's trickster kan je toch je zwaard gooien?

PS de move dat je pandora weggooit als boemerang is echt de vetste move, maar het lijkt me leuk om straks even 2 dingen weg te smijten :9

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kan met elke style je zwaard gooine. Je houdt naleijk Y ingedrukt en alleen de B knop wordt gebruikt voor style abilities/attacks

3. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige eindbazen kan je heel simpel verslaan met een paar uppercuts

Dante vs Berial

4. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Heb de game nu ongeveer een week..
    Heb toen ook maar gekozen voor Human omdat ik nog nooit een game uit deze reeks gespeelt heb.. nou lijkt het toch wel te makkelijk :\ Bossfights zijn nauwelijks moeilijker dan het verslaan van wat random mobs :p.

Hierna duidelijk ff op Devil Hunter uitspelen.. zit nu in mission 14..
    Moet zeggen dat ik nero chiller vind spelen dan Danté

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Bij dance maracabra klopt het dat je eerst naar voren stormt, je blijft dan gewoon B indrukken en laat dan naar voren gewoon los. Je ziet vanzelf wel wanneer de move ophoud (dante laad dan zijn zwaard op en mept de vijand weg hiermee) Het is echt een lange move en meestal is een vijand hierna wel in 1x dood.

Zoals jij het verhaal uitlegt zo kreeg ik het ook mee idd.

6. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is zooo overrated. wat een bagger game is dit zich. er is werkelijk NIETS speciaals aan dit spel. gare vijanden. gare eindbazen. saai level design. en welke dwaas heeft ervoor gezorgd dat je met dante alles weer kan backtracken? bovendien vind ik het zo vreselijk gaar dat er een gebied word afgesloten omdat er vijanden komen. dit spel is echt belachelijk overrated en ik geef het net een 6,5. Bagger productie van de bovenste plank!!

BOUT GAME. zonde van mijn 60 euro zeg. iemand interesse in overname?;)

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik kan begrijpen dat mensen het spel niet leuk vinden maar jij overdrijft wel.

Het backtracken is iets waar je gelijk in hebt, er hadden wat meer omgevingen in mogen zitten maar gare eindbazen? en vijanden? ik vind ze juist goed.

Maarja ieder zijn ding.

8. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vind ik een 6,5 nog best hoog als ik jouw verhaal zo hoor :9 Ik vind het ook te goedkoop voor woorden dat je met Dante gewoon alle zelfde levels moet doen. Maar ik vind het wel een top game. Ik heb er nu bijna 30 uur opzitten. Das al bijna evenveel als oblivion :9

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is geen excuss natuurlijk maar dit had je kunnen weten, elke DMC is zo.

Als je bijvoorbeeld 3 neemt moet je een toren beklimmen. Halverwege het spel wordt de toren omgedraaid ( beetje zoals in castlevania SOTN met inverted castle) en dan recyclen ze ook het halve spel.

10. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven is ook een vak maar volgens mij wilde je gewoon de aandacht van ons _0/
    Je had een demo kunnen proberen spelen, kijk of jij leuk vindt.

Backtrackin was ook aanwezig in DMC1 en DMC2, dus dat is geen excuus.
    Bagger productie van de bovenste plank!! (je geeft hier maar 6,5 ?)
    vind ik het zo vreselijk gaar dat er een gebied word afgesloten Dat was ook in DMC1, DMC2 en DMC3 zo maar je hebt zeker nooit DMC1 of DMC2 of DMC3 gespeeld.

Als je het niet weet wat je moet zeggen, gewoon niet posten.

11. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    DMC 1,2 & 3 heb ik inderdaad niet gespeeld. Ik overdrijf ook idd. maar mensen die dit spel hoger dan een 7 geven ook!. want dat is het niet;) de menutje's zijn irritant. de muziek is slecht. ( die opera muziek van die chick vind ik dope ) en ik heb het hele spel doorgespeeld op devil hunter. ook vind ik de laatste eindbaas een wrak van een baas. kwa verwachtingen vind ik dit een baggergame, zeer schrijnend, het is een beetje middelmatig allemaal. maar dat wil niet zeggen dat het slecht is. het is middelmatig en daarom een 6,5 vanwege de graphics & de toffe cutscenes:)

12. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de muziek juist een van de sterkste punten van deze game en die menu's heb ik absoluut geen problemen mee. Je vond het blijkbaar leuk genoeg om hem helemaal door te lopen op devilhunter;)

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, smaak is smaak, maar DmC is in zijn genre echt wel een topper hoor. Zeer diepe en goed uitgewerkte combat gameplay en een pracht van een visuele stijl. Ik begrijp dat de dingen die je noemt jou enorm irriteren, maar dat is een kwestie van smaak. Zo zal ik bijv een racegame nooit zo cool vinden als een shooter. Binnen hack n slash is DmC echt een goede game, naar mijn mening dan.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk xbox trg :), vandaag ff DMC op normal uitgespeeld. Begin straks met de son of sparda gametype :D.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ben nu bij Dante op SoS(ja nu pas, komt door school) maar vind het toch wel in 1x een stuk moeilijker worden :eek: Merk wel dat het op Dante een stuk fijner hakken is dat met Nero. Al mis ik het Exceed systeem wel.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb vandaag de eerste 2 missies gedaan op SOS en vond Dante in missie 1 best pittig.

2e missie vond ik een eitje op SOS, had zelfs een S rating.

Snap er niks van. Missie 3 krijg ik niet op S op human maar missie 2 wel op SOS :confused:

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    SOS ? Was dat?

18. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    SoS (iemand hulp roepen)

Nee, het is Son of Sparda, het is iets moelijker dan Devil Hunter.

Van easy naar moelijk

Human
    Heaven or Hell (mijn mening, die is echt makkelijk)
    Devil Hunter
    Son of Sparda
    Dante Must Die (daar zit ik nu, missie 4)
    Hell is Hell

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wow? Zijn er zoveel moeilijkheids graden? Is er na dat het moeilijker is ook nog een extra ofzo dat je krijgt?

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  20. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Amen:) kwestie van smaak inderdaad. nog ff wachten op Ninja Gaiden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina